یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

مدارس ابتدایی بیشترآموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ  و بیشتر در حال معرفی برنامه‌های Scratch به دانش‌آموزان خود هستند، هم در روز مدرسه و هم در باشگاه‌های بعد از مدرسه. آیا می خواهید مجموعه جدیدی از مهارت ها را یاد بگیرید؟ آیا می‌خواهید در سال آینده یک ابتکار آموزشی هیجان‌انگیز را در مدرسه خود راه‌اندازی کنید، بر اساس آموزش مجموعه‌ای از مهارت‌ها به کودکان، که در نهایت می‌تواند آنها را در مسیر شغلی آینده در I.T قرار دهد؟ اگر پاسخ مثبت است، این دوره قطعا برای شما مناسب است. شما «مجموعه مهارت‌ها» را برای برنامه‌نویسی و ایجاد بازی‌ها در Scratch با کودکان به دست خواهید آورد. این یک دوره آموزشی هیجان انگیز، مبتنی بر مهارت و سرگرم کننده است. برنامه نویس را آزاد کنید!

 

به انقلاب اسکرچ بپیوندید که مدارس سراسر جهان را فرا گرفته است. Scratch یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری برای کودکان است که با هدف یادگیری و آموزش طراحی شده است. همانطورآموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ که کودکان پروژه‌هایی را در Scratch ایجاد می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، طیفی از تفکرات و مهارت‌های ریاضی را در زمینه‌ای سرگرم‌کننده، خلاق و واقعی تمرین کرده و به کار می‌گیرند. همانطور که آنها بر روی وظایف کار می کنند، یاد می گیرند که چگونه خلاقانه فکر کنند، به طور سیستماتیک استدلال کنند، به طور مشترک کار کنند و مشکل را حل کنند. در این دوره آنلاین خودگام، معلمان با طیف گسترده ای از چالش ها کار می کنند و دانش و مهارت هایی را به دست می آورند تا دانش آموزان خود را با برنامه نویسی Scratch آشنا کنند. بسیاری از درک ریاضی در حین کار در محیط خراش استفاده و جاسازی می شود، به عنوان مثال. زوایا، اندازه گیری، هندسه، ارجاعات شبکه، جهت، چرخش و غیره

 

توجه داشته باشید:

فرمت آنلاین این دوره به شما امکان می دهد در زمان و مکانی مطالعه کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

شما می توانید تا 28 فوریه 2022 در هر زمان به دوره خود دسترسی داشته باشید.

در این دوره آموزشی بسیار تعاملی مبتنی برآموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ وب، یک تجربه یادگیری پویا در انتظار شماست، جایی که می‌توانید از طریق انجمن‌های گفتگوی درون دوره‌ای و ابزارهای ارتباطی ارائه‌شده توسط سیستم یادگیری کالج CPD، با سایر شرکت‌کنندگان دوره تعامل داشته باشید.

آموزگاران دوستانه و آگاه ما فعالانه از هر دوره پشتیبانی ایرانیان سایبر می کنند و برای همه شرکت کنندگان در مورد سؤالات و تکالیف چت که نیاز به تأمل انتقادی، تحلیل خود و پاسخ مستدل دارند، تعامل تخصصی، راهنمایی و بازخورد ارائه می کنند.

پس از اتمام موفقیت آمیز دوره خود، می توانید سوابق CPD و گواهی پایان کار خود را دانلود و پرینت کنید.

مشتاقانه منتظر حضور شما در دوره آموزشی هستیم.

نتایج یادگیری

این دوره با هدف:

معلمان را به مهارت ها، بینش ها و فعالیتآموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ هایی مجهز کنید تا فرزندان خود را با برنامه نویسی با SCRATCH آشنا کنند.

مهارت‌هایی را که دانش‌آموزان می‌توانند از ابتدا بیاموزند و از برنامه‌نویسی به دست آورند، توضیح دهید، از جمله: مهارت‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای، مهارت‌های ارتباطی، تفکر انتقادی و تفکر سیستمی، حل مسئله، مهارت‌های ریاضی و محاسباتی و غیره.

با آموزش مهارت ها، پروژه آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ های اولیه Scratch را ایجاد کنید.

پروژه های هنری را آموزش نرم افزار اسکرچ با استفاده از برنامه نویسی Scratch به عنوان مهارت ایجاد کنید.

پروژه های بازی را ایجاد کنید که اهداف، قوانین، اقدامات، پیامدها و نتایج را به عنوان مهارت ها تعریف می کند.

نظرات (۱)

مرسی بابت نعرفی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی