یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کدنویسی شخصیت دوم در تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور این مرحله دانش آموزان کد کاراکتر دوم را اضافه می کنند.

حالا ما آماده ایم کد را به کاراکتر دوم خود اضافه کنیم. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به شخصیت دیگر بروید. با ضربه زدن روی کاراکتر می توانید این کار را انجام دهید. شما می‌دانید که کدام کاراکتر را برنامه‌نویسی می‌کنید، زیرا نماد آنها در فضای کاری در گوشه سمت چپ پایین نشان داده می‌شود.

برای شروع کدنویسی کاراکتر دوم خود، با دریافت یک پیام محرمانه شروع می کنیم! این بدان معنی است که کاراکتر دوم تا زمانی که کاراکتر اول پیام را ارسال نکند، برنامه کد خود را شروع نمی کند.

بلوک کد دریافت پیام را می توان در جعبه ابزار زرد یافت. این یکی با پاکت باز است. استفاده از پاکت رنگی برای ارسال و دریافت پیام بسیار مهم است، در غیر این صورت کاراکتر دوم نمی داند تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور چه زمانی شروع به صحبت کند.

بلوک کد دریافت پیام را برای کاراکتر دوم به فضای کاری بکشید. این شروع آموزش کد ما برای کاراکتر دوم است.

سپس یک بلوک کد WORD BUBBLE از جعبه ابزار PINK اضافه کنید. متن کلمه حباب را طوری تغییر دهید که کاراکتر دوم نیز چیزی مشابه یا متفاوت از کاراکتر اول را بیان کند.

در اینجا چند ایده در مورد چیزهایی وجود دارد که می توانند بین شخصیت ها یکسان یا متفاوت باشند:

در مرحله بعد، برای پایان دادن به کد قطار برای کاراکتر دوم، به جعبه ابزار قرمز می رویم. ما به دنبال بلوک کدی هستیم که فقط قرمز ساده باشد. آن بلوک را به انتهای قطار کد خود بکشید.

 

ما آماده ایم! برای پخش کد خود، به GREEN FLAG در گوشه تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور سمت راست بالا بروید و یک بار روی آن ضربه بزنید. باید با پخش کد کاراکتر اول شروع شود. Scratch Jr: برنامه نویسی ساده برای کودکان زیر 8 سال

خلاصه برای کسانی که عجله دارند:

Scratch، برنامه‌نویسی ساده‌شده برای کودکان ۸ تا ۱۶ ساله، اکنون ایرانیان سایبر در نسخه‌ای برای کوچک‌ترین‌ها در دسترس است. برنامه Scratch Jr برای ایجاد داستان ها و بازی های کوچک استفاده می شود. ابتکار و ابتکار بسیار خوبی است.

Scratch Jr 3 آیا نام Scratch، یک زبان برنامه نویسی ساده شده برای کودکان 8 تا 16 ساله را شنیده اید؟ Scratch، پروژه ای از گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT، توسط هزاران کودک و بزرگسال در سراسر جهان استفاده می شود. Scratch به صورت آنلاین، رایگان و به زبان فرانسوی، از جمله، در انجمن های فرانسوی استفاده می شود.

در کنار برنامه‌های تبلت، قبلاً از Hopscotch برای iPad صحبت کرده بودیم، که همان ایده را در اختیار کودکان قرار می‌دهد تا ابزار کدنویسی و برنامه‌نویسی را ارائه دهند. تا کلید دنیای دیجیتالی که در آن زندگی می کنند تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور را به آنها بدهیم. به آنها آموزش حل مسائل، کار بر روی پیوندها و منطق، یادگیری در مورد تصویر، طراحی، ایجاد دیجیتال. برای درک و عمل.

ایجاد داستان

Scratch Jr 2 علاوه بر نسخه آنلاین Scratch، یک نسخه جوان به تازگی در قالب برنامه وارد شده است. او از همان گروه تحقیقاتی در آزمایشگاه MIT با همکاری دانشگاه تافتز و شرکت Playful Invention آمد. گربه نارنجی کوچک، طلسم اسکراچ وجود دارد.

این برنامه برای گروه سنی کوچکتر، کودکان 5-7 ساله در نظر تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور گرفته شده است. این به زبان انگلیسی است اما شهودی: ممکن است در ابتدا کمی مسیر خود را احساس کنید، اما به سرعت سیستم را درک خواهید کرد. به کمک نگاه کنید، که کاملا بصری است. و فرزندان شما با کمک شما شروع به ساختن داستان یا بازی خواهند کرد.

Scratch Jr 1 بازیکن جوان ابتدا برای اولین صحنه خود پس‌زمینه‌ای را از بین 30 مورد پیشنهادی یا با کشیدن آن انتخاب می‌کند. سپس، با انتخاب عناصر و کاراکترهایی که باید آنها را الصاق کنند، تصمیم می گیرد. سپس تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور او شروع به انیمیشن کردن هر یک با یک سری دکمه های رنگی بزرگ می کند. دکمه‌های زرد به شما امکان می‌دهند حالت شروع افکت، فلش‌های آبی برای حرکت روی

  • ۰۰/۱۰/۱۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی