یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

دکمه سمت راست Mouse 2.svg پیچیده‌ترآموزش بازی ماینکرافت است: این فرمان «استفاده» است، با افکت‌هایی که نه تنها به چیزی که به آن اشاره می‌کنید، بلکه به چیزی که در دست دارید بستگی دارد. بلوک‌های خاصی وجود دارد (مانند «جدول کاردستی» که در زیر مورد بحث قرار گرفته است) که هنگام استفاده یک رابط کاربری گرافیکی را باز می‌کنند، اما اگر به یکی از آنها اشاره نمی‌کنید، فقط از هر چیزی که در حال حاضر نگه دارید استفاده می‌کنید. ابزارهای مختلفی وجود دارد که برای اهداف مربوطه استفاده می شود، اما در ابتدا احتمالاً یک قطعه چوب یا خاک در دست دارید و "استفاده" از یک بلوک این است که آن را در جهان قرار دهید. بلوک‌های ساده‌ای مانند این را می‌توان روی هر سطحی از بلوک که قبلاً در دنیا وجود دارد، قرار داد، اما بلوک‌های پیچیده‌تر مانند گل‌ها را می‌توان فقط در مکان‌های خاص (مانند بالای یک بلوک چمن یا خاک) قرار داد. اگر به بلوکی اشاره می‌کنید که کاربرد خاص خود را دارد، اما می‌خواهید یک بلوک را روی آن قرار دهید (مثلاً به‌جای باز کردن رابط کاربری گرافیکی برای یک میز کاردستی)، می‌توانید هنگام قرار دادن بلوک «دزدانه‌ای» کنید.

هنگامی که در نهایت با یک روستایی یا یک تاجر سرگردان آموزش بازی ماینکرافت روبرو شدید، می‌توانید روی آن کلیک راست کنید. متر برای خرید و فروش اقلام.

زنده ماندن در Minecraft اغلب مستلزم دانش مکانیک جنگی بازی ایرانیان سایبر است. دو سیستم جنگی در Minecraft وجود دارد - سیستم در نسخه جاوا و سیستم در تمام نسخه‌های دیگر. در نسخه جاوا، بدون ابزاری در دست بازیکن، هر حمله ای 1 امتیاز سلامت (♥) آسیب وارد می کند. در Bedrock Edition، یک حمله بدون دست 2 نقطه سلامتی (♥) آسیب وارد می کند. ابزارها به طور کلی آسیب بسیار بیشتری وارد می کنند و هر چه ردیف بالاتری داشته باشند آسیب بیشتری وارد می کنند. به طور کلی، شمشیرها آموزش بازی ماینکرافت بهترین سلاح‌ها را می‌سازند و تبرها به دنبال آن هستند. کلنگ کمتر آسیب می زند و بیل کمترین آسیب را وارد می کند. ضربه زدن به یک موجود با شمشیر، 1 امتیاز از دوام آن را مصرف می کند، در حالی که استفاده از هر ابزار دیگری، 2 امتیاز از دوام ابزار را مصرف می کند. هنگامی که یک موجود مورد اصابت قرار می گیرد، برای نیم ثانیه قرمز می شود و "دوره آسیب ناپذیری" آن را نشان می دهد. حمله دوم در این زمان هیچ آسیبی ندارد.

مکانیک‌های مبارزه برای پلتفرم‌های غیر جاوا ساده است: در حالی که سه بلوک از یک حیوان، هیولا یا بازیکنان دیگر دورتر یا نزدیک‌تر است، بازیکن می‌تواند با کلیک کردن بر روی دکمه حمله به آن موجودیت حمله کند در حالی که مکان‌نمای آن‌ها روی موجودیت قرار دارد. سرعت کلیک روی مبارزه تاثیری ندارد، در عوض، مهارت بازیکن در مبارزه بیشتر بر اساس دقت ضربه آنها است. هنگامی که بازیکن در حالی که آن ابزار را در دست دارد به یک موجودیت حمله می کند، ابزارهای اصلی از بالا هرکدام به چندین قلب آسیب وارد می کنند.

 

در نسخه جاوا از یک سیستم رزمی کمی متفاوت استفاده شده است. برای حمله به هر حیوان، هیولا یا سایر بازیکنان، بازیکن همچنان باید مکان نما را روی موجودیت معلق داشته باشد و وقتی دکمه حمله را فشار می‌دهد در سه بلوک موجودیت باشد. با این حال، پس از حمله، سلاح وارد یک دوره کوتاه "cooldown" می شود که با موقعیت سلاح در دست بازیکن و همچنین با نمادی در هاتبار مشخص می شود. این اتفاق می افتد حتی اگر شما از دست داده باشید، یا اگر هدف هنوز برای حمله قبلی آسیب ناپذیر بود! آموزش بازی ماینکرافت ابزارهای اصلی مختلف بین بازدیدها خنک‌دان‌های متفاوتی دارند. اگر بازیکن در حالی که هنوز در یک دوره خنک شدن است حمله کند، حمله آسیب بسیار کمتری وارد می کند و هدف قرار دادن حملات شما را مهم تر می کند. در نسخه جاوا، تبرها در هر ضربه آسیب بسیار بیشتری نسبت به شمشیرها وارد می کنند، اما دوره خنک شدن آنها بسیار طولانی تر است و در طول زمان آسیب کلی کمتری نسبت به شمشیرها به آنها وارد می کند. آنها همچنین هنوز دو برابر سریعتر از شمشیر فرسوده می شوند.

 

علاوه بر حمله، بازیکن می تواند حملات را با سپر نیز مسدود کندآموزش بازی ماینکرافت . (ساخت یک سپر ابتدا نیاز به تهیه یک شمش آهن دارد، بنابراین بعید است که برای روز اول شما یک شمش آهنی تهیه کنید.) هنگامی که با دکمه سمت راست ماوس Mouse 2.svg بالا می رود، سپر به طور کامل هرگونه آسیب را خنثی می کند. در نسخه جاوا، در صورت حمله با تبر، یک سپر می تواند به طور موقت غیرفعال شود.

1. زره بازیکن. 2. شخصیت. 3. منطقه بازی ماینکرافت صنایع دستی شخصی. 4. اسلات آف هند. 5. کتاب دستور غذا. 6. موجودی. 7. هاتبار (بخشی از موجودی)

  • ۰۰/۱۰/۱۸
  • javad salehi

آموزش بازی ماینکرافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی