یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

این تصویر برخی از ویژگی های الگوریتم مانند ورودی کاربرد الگوریتم در برنامه نویسی مشخص، خروجی مشخص شده، امکان پذیر بودن و محدود بودن را نشان می دهد.

برخی از ویژگی های الگوریتم

امکان پذیر- الگوریتم باید موثر باشد که به این معنی است که تمام ابزارهایی که برای رسیدن به خروجی مورد نیاز هستند باید با منابع قابل دسترس قابل اجرا باشند. این نباید حاوی هیچ گونه پیشرفت بیهوده و اضافی باشد که می تواند یک الگوریتم را بی اثر کند.

مستقل- یک الگوریتم باید دارای جهت گام به گام باشد که باید مستقل از هر کد برنامه نویسی باشد. هدف نهایی باید این باشد که ممکن است تقاضا برای هر یک از گویش های برنامه نویسی به طور ناگهانی افزایش یابد.

تناهی - در نهایت الگوریتم باید متوقف شود. توقف ممکن است به این معنی باشد که خروجی عادی را دریافت می کنید. الگوریتم ها باید پس از تعداد محدودی از مراحل به پایان برسند. یک الگوریتم نباید بی حد و حصر باشد و به طور مداوم پس از تعداد محدودی از مراحل پایان یابد. هیچ دلیلی برای ایجاد الگوریتمی وجود ندارد که کاربرد الگوریتم در برنامه نویسی نامحدود باشد زیرا برای ما بی معنی خواهد بود.

(وبلاگ پیشنهادی: مقدمه ای بر الگوریتم درخت تصمیم در یادگیری ماشینی)

الگوریتم برنامه نویسی چیست؟

شما می توانید یک الگوریتم برنامه نویسی را دستور العملی در نظر بگیرید که پیشرفت های خاصی را که برای کامپیوتر برای رسیدگی به یک مسئله یا رسیدن به یک هدف لازم است را نشان می دهد. همه ما برنامه‌های غذایی را رعایت کرده‌ایم، آنها مواد لازم و مجموعه‌ای از مراحل را برای نحوه درست کردن شام به تصویر کشیده فهرست می‌کنند.

در واقع، یک الگوریتم تقریباً مشابه آن است. در زبان کامپیوتر، کلمه دستور غذا یک فرآیند است و مواد اولیه را ورودی می نامند. کامپیوتر شما نگاهی به سیستم شما می اندازد، آن را دقیقا دنبال می کند و شما نتایجی را خواهید دید که به آنها خروجی می گویند.

یک الگوریتم برنامه نویسی نشان می دهد که چگونه می توان کاری ایرانیان سایبر را انجام داد و کامپیوتر شما دقیقاً آن را بدون شکست انجام می دهد. با در نظر گرفتن همه موارد، زمانی که الگوریتم خود را به زبانی تبدیل کنید که آن را دریافت می کند.

با این وجود، توجه به این نکته ضروری است که یک الگوریتم برنامه نویسی کد کامپیوتری نیست. به زبان انگلیسی ساده یا هر چیزی که برنامه نویسان در مورد آن صحبت کاربرد الگوریتم در برنامه نویسی می کنند نوشته شده است.

به دور بوته نمی زند، یک آغاز، یک مرکز و یک پایان دارد. در واقع، شما احتمالاً نام مرحله اولیه را «شروع» و آخرین پیشرفت را «پایان» می‌گذارید.

(توصیه کنید بخوانید: الگوریتم ساده بیز در یادگیری ماشین چیست؟)

بهترین برنامه‌ها به گونه‌ای نوشته شده‌اند که ماشین‌های محاسباتی بتوانند آن‌ها را به سرعت اجرا کنند و انسان‌ها بتوانند آن‌ها را به وضوح درک کنند. یک برنامه‌نویس در حالت ایده‌آل مقاله‌نویسی است که با کاربرد الگوریتم در برنامه نویسی فرم‌های زیبایی‌شناسی و ادبی سنتی و همچنین مفاهیم ریاضی کار می‌کند تا نحوه کار یک الگوریتم را به مخاطب منتقل کند و خواننده را متقاعد کند که نتایج صحیح خواهد بود.» - دونالد کنوت.

این دقیقاً آنچه را که باید انجام دهید را شامل می شود. به طور کلی پاسخی را می دهد و تلاش می کند سازنده ترین ترتیبی باشد که می توانیم بسازیم. این اغلب یک فکر هوشمندانه برای شماره گذاری وسایل است، اما نیازی به آن ندارید.

به جای گام‌های شماره‌دار، چند نفر از فضا استفاده می‌کنند و کاربرد الگوریتم در برنامه نویسی در شبه کد می‌نویسند. با این حال، آنقدرها مهم نیست که سادگی بخش اصلی است. افراد مختلف از چیزهای متفاوتی استفاده می کنند، مانند برخی از دوستان به سادگی از نموداری به نام فلوچارت استفاده می کنند. کاربردهای الگوریتم در اینجا الگوریتم در برنامه نویسی برخی از کاربردهای عملی الگوریتم را خواهیم دید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی