یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه بتوانید یک مدرسه برنامه نویسی تهران توسعه دهنده حرفه ای Node شوید، ابتدا باید بر این پلتفرم ها مسلط شوید. Node یک زمینه وسیع است و شما می توانید انتظار داشته باشید که با چالش های زیادی روبرو شوید. دوره های آموزشی در Node.js به شما کمک می کند از روی این موانع بپرید و مهارت های خود را در Node.js تقویت کنید.

12. دوره توسعه C++ و Unreal Engine

اگر عاشق کدنویسی و برنامه نویسی هستید، دوره C++ و Unreal Engine Developer فقط برای شما مناسب است. Unreal Engine یک ابزار معروف در اکثر بازی های مدرن است و هنوز هم به استفاده از C++ معروف شناخته می شود. C++، مانند جاوا، یک ابزار اساسی است که برای راه اندازی پایه های دانشجویان علوم کامپیوتر استفاده می شود. با تسلط بر C ++ استاندارد صنعتی، می توانید بازی های خود را با استفاده از موتور Unreal توسعه دهید. شما نیز می توانید مبتدی باشید ومدرسه برنامه نویسی تهران در عین حال از این دوره تخصص شگفت انگیزی کسب کنید.

13. استاد جنکینز

اگر علاقه مند به یادگیری در مورد استاد جنکینز هستید، باید دوره ای را در استاد جنکینز انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا خط لوله ساخت جنکینز، نحوه راه اندازی آن، بازرسی های مستمر مانند ساخت، آزمایش و تجزیه و تحلیل استاتیک و سپس استقرار مداوم که شامل مرحله بندی و تولید است را درک کنید. بنابراین، در مجموع، شما نگاه بسیار خوبی به استاد جنکینز و نحوه عملکرد آن خواهید داشت.

14. تسلط داکر

یک روند اخیر نشان داده است که بسیاری از فناوران در حال مدرسه برنامه نویسی تهران تلاش برای یادگیری Docker Mastery، مجموعه ابزار کامل هستند. با یک دوره مناسب، می‌توانید در واقع عمیقاً به Docker Mastery وارد شوید و «چرا» آن را درک کنید. پس از ثبت نام در یک دوره مناسب، می توانید مهارت های داکر را به راحتی و سریع بیاموزید.

15. دوره امنیت سایبری

اکثر رایانه‌ها، تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌های «هوشمند» به ایرانیان سایبر اینترنت متصل هستند. وقتی صحبت از اینترنت به میان می آید، همیشه نوعی آسیب وجود دارد - از بدافزارها و ویروس ها گرفته تا حملات هکرهای راه دور. یادگیری اینکه چگونه می توانید دسکتاپ، لپ تاپ و دستگاه های هوشمند را در برابر تهدیداتی مانند ویروس ها، سارقان امنیتی، هکرها، ردیاب ها و غیره ایمن کنید، ابزار بسیار مفیدی است. می توانید در سیستم عامل های مختلف مانند MacOS، Linus، iOS، Android و Windows متخصص امنیت سایبری شوید.

16. کارشناسی ارشد. در علوم کامپیوتر

اگر به طور کلی می خواهید در مورد علوم کامپیوتر تحقیق کنید، مهم است که برای دکترا در علوم کامپیوتر بروید. با این حال، شما مجاز به مدرک دکترا نخواهید بود مگر اینکه مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر کسب کنید. با این دوره می توانید دیپلم PG در توسعه Full Stack یا دیپلم PG در توسعه نرم افزار، بلاک چین را دریافت کنید.

برای مدرک کارشناسی ارشد، شما با موضوعات مختلف تحقیقاتی مدرسه برنامه نویسی تهران آشنا می شوید و روش های تحقیق مختلف را درک می کنید که به اندازه کافی شما را برای مطالعات مقطع دکتری ما آماده می کند. ممکن است در پایان این دوره نیز مجبور به ارائه پایان نامه باشید.

17. دیپلم PG در توسعه نرم افزار تخصص در بلاک چین

توسعه بلاک چین به آرامی در دنیای فناوری سرعت زیادی به دست می آورد. با این حال، ادغام فناوری رو به رشد بلاک چین با نرم افزار مناسب بسیار مهم است تا شرکت ها و سازمان ها بتوانند از آنها استفاده کنند و آن را در سیستم خود جای دهند. از این رو، توسعه دهندگان نرم افزار با بلاک چین سر و کار دارند n تقاضای زیادی دارند.

در این دوره با اصول برنامه نویسی شی گرا، الگوریتم ها و مدرسه برنامه نویسی تهران ساختار داده آشنا می شوید. همراه با آن، شما شروع به یادگیری در مورد چارچوب های مهندسی نرم افزار و توسعه سمت سرور مدرسه برنامه نویسی خواهید کرد. در نهایت، شما وارد توسعه بلاک چین در جاوا اسکریپت، اتریوم و هایپرلجر خواهید شد.

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • javad salehi

مدرسه برنامه نویسی تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی