یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Exploit Writing and Development: C، مادر تمام زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  زبان های برنامه نویسی، به طور گسترده در زمینه امنیت استفاده می شود. به بهره برداری از نوشتن و توسعه کمک می کند. ماهیت سطح پایین C بهتر از سایر زبان های برنامه نویسی مورد استفاده برای هک است.

Access Hardware: هکرها از برنامه نویسی C برای دسترسی و دستکاری منابع سیستم و اجزای سخت افزاری مانند RAM استفاده می کنند. متخصصان امنیت بیشتر زمانی از C استفاده می کنند که نیاز به دستکاری منابع و سخت افزار سیستم دارند. C همچنین به تسترهای نفوذ در نوشتن اسکریپت های برنامه نویسی کمک می کند. یادگیری C همچنین به هکرها کمک می کند تا یک دید کلی از ساختار سیستم عامل ها داشته باشند.

ایجاد Shellcodes: C همچنین برای ایجاد پوسته‌کدها، روت‌کیت‌ها، اکسپلویت‌ها، ساخت بدافزارهای غیرقابل شناسایی، کی‌لاگرها و موارد دیگر استفاده می‌شود. گاهی اوقات، توصیه می شود هر دو زبان C و C++ را یاد بگیرید زیرا هر دو برای هکرها مفید هستند.

نام های ذکر شده در بالا 5 زبان برنامه نویسی برتر زبان های برنامه نویسی هک و امنیت برای هک هستند. توصیه می شود هکرها با بیش از یک زبان برنامه نویسی آشنا باشند. در بخش بعدی، یک نمای کلی از لیست اضافی از زبان های برنامه نویسی که برای هک نیز به خوبی شناخته شده اند، دریافت خواهید کرد.

یادگیری و تسلط بر مبانی امنیت سایبری دوره ثبت نام رایگان: مقدمه ای بر امنیت سایبری

یاقوت سرخ:

چندین هکر از Ruby برای سوء استفاده از سیستم های شرکتی ایرانیان سایبر استفاده کرده اند. Ruby اغلب برای نوشتن اسکریپت های کوچک یا بزرگ استفاده می شود و به جای هم با اسکریپت Bash استفاده می شود.

پرل:

پرل هنوز در جامعه هکرها برای نوشتن اکسپلویت ارزش دارد زبان های برنامه نویسی هک و امنیت. این یک زبان عالی است که می تواند به شما در دستکاری فایل های متنی لینوکس و ایجاد ابزار و اکسپلویت کمک کند.

HTML:

زبان نشانه گذاری HyperText - HTML زبان نشانه گذاری استانداردی است که برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود. HTML همچنین کاربرد خود را در توسعه اپلیکیشن های ترکیبی موبایل و دسکتاپ پیدا می کند. HTML زبانی برای یادگیری آسان در نظر گرفته می شود. بنابراین، اگر می‌خواهید برنامه‌های وب را به خطر بیندازید، توصیه می‌شود که بر HTML مسلط شوید.

مونتاژ:

این یک زبان برنامه نویسی پیچیده سطح پایین است که برای هک کردن سیستم های اولیه استفاده می شود. زبان اسمبلی به هکر کمک می کند تا سیستم ها را مستقیماً در سطح معماری دستکاری کند. همچنین مناسب ترین زبان برنامه نویسی برای ساخت بدافزارهایی مانند ویروس ها و تروجان ها است. اگر می‌خواهید نرم‌افزاری را که قبلاً کامپایل شده است، مهندسی معکوس کنید، اسمبلی نیز انتخاب مهمی است.

منتظر شغلی در امنیت سایبری هستید؟ سپس دوره گواهی زبان های برنامه نویسی هک و امنیت هک اخلاقی را بررسی کنید و ماهر شوید. همین الان ثبت نام کنید

نتیجه

در این آموزش بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک، 5 زبان برنامه نویسی برتر و مجموعه زبان های برنامه نویسی اضافی را مشاهده کردید که به شما کمک می کند تا به یک هکر ماهر و موفق تبدیل شوید. زبان های برنامه نویسی هک و امنیت درک قوی از زبان های برنامه نویسی به متخصصان امنیت سایبری کمک می کند تا در زبان برنامه نویسی هک و امنیت صدر جرایم سایبری قرار بگیرند. لازم به ذکر است که فرد باید از هک فقط به روشی قانونمند استفاده کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی