یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

انواع کتابخانه‌ها، چارچوب‌ها مدت زمان یادگیری برنامه نویسی پایتون و محیط توسعه یکپارچه (IDE) که کار با آنها را یاد می‌گیرید نیز بر اساس اهداف شغلی شما متفاوت است.

به انجمن پایتون بپیوندید.

به جای یادگیری کدنویسی به عنوان یک فعالیت انفرادی، اطراف خود را (به هر حال به طور مجازی) با دیگرانی که در حال یادگیری پایتون هستند، احاطه کنید. این می تواند به تقویت انگیزه شما کمک کند و در عین حال مکانی را برای مبادله نکات و ترفندها با برنامه نویسان دیگر به شما می دهد.

Quora و Reddit هر دو دارای جوامع پایتون فعال هستند. همچنین می توانید به PySlackers بپیوندید تا با سایر علاقه مندان به پایتون در Slack یا کانال Python Discord آشنا شوید.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

آیا می توانم پایتون را به تنهایی یاد بگیرم؟

بله، کاملاً ممکن است به خودتان پایتون یاد بدهید. منابع مختلفی از ویدیوهای YouTube گرفته تا کتاب‌ها و بازی‌های تعاملی را خواهید یافت که می‌توانند به شما در توسعه مهارت‌های کدنویسی کمک کنند. مدت زمان یادگیری برنامه نویسی پایتون بسیاری از دوره های آنلاین نیز به شما این امکان را می دهند که با سرعت خود یاد بگیرید، اما با ساختاری اضافه شده، مسیر یادگیری واضح و گاهی اوقات یک جامعه داخلی از دیگر یادگیرندگان.

آیا یادگیری پایتون سخت است؟

پایتون در واقع یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای مبتدیان است. نحو آن شبیه به انگلیسی است که خواندن و درک آن را نسبتاً آسان می کند. با کمی وقت و صرف، می توانید نوشتن پایتون را یاد بگیرید، حتی اگر قبلاً یک خط کد ننوشته باشید.

آیا برای یادگیری پایتون باید در ریاضیات خوب باشم؟

این یک تصور غلط رایج است که برنامه نویسی به ریاضیات ایرانیان سایبر زیادی نیاز دارد. برای موفقیت در پایتون، لازم نیست که اهل ریاضی باشید. این کمک می کند تا درک اولیه ای از حساب داشته باشید. نوشتن پایتون بیشتر به این است که بتوانید مشکلات را با تقسیم کردن آنها به مراحل کوچکتر حل کنید و سپس از خلاقیت خود برای ایجاد راه حل استفاده کنید.

آیا باید پایتون 2 را یاد بگیرم یا پایتون 3؟

اگر دلیل خاصی برای استفاده از پایتون 2 نداشته باشید، مدت زمان یادگیری برنامه نویسی پایتون باید از پایتون 3 استفاده کنید. بیشتر شرکت ها از پایتون 3 استفاده می کنند، به علاوه پایتون 2 در 1 ژانویه 2020 غروب شد. این بدان معناست که دیگر هیچ ویژگی، اصلاح یا به روز رسانی امنیتی وجود نخواهد داشت. اضافه.

آیا پایتون برای کار کردن کافی است؟

پایتون یک مهارت ارزشمند است که باید در رزومه خود داشته باشید، اما اکثر مشاغل به مجموعه ای از مهارت ها نیاز دارند. برای مثال، اگر وارد تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌شوید، احتمالاً باید در SQL، آمار و تجسم داده‌ها مهارت داشته باشید. توسعه دهندگان ممکن است نیاز به درک ساختار داده، مبانی شبکه و روش های آزمایش داشته باشند. به طور متوسط، مدت زمان یادگیری برنامه نویسی پایتون یادگیری اصول برنامه نویسی پایتون، از جمله برنامه نویسی شی گرا، نحو پایه پایتون، انواع داده ها، حلقه ها، متغیرها و توابع، به طور متوسط ​​بین 5 تا 10 هفته طول می کشد. در نهایت، مدت زمانی که برای یادگیری پایتون طول می کشد بستگی به میزان تجربه شما با زبان های برنامه نویسی، توسعه وب، علم داده و سایر زمینه های مرتبط دارد.

در یک دوره آموزشی پایتون مانند BrainStation، مفاهیم اصلی مدت زمان یادگیری برنامه نویسی پایتون مانند کتابخانه ها، فرهنگ لغت ها و فهرست ها را یاد خواهید گرفت که دانش مورد نیاز برای یک نقش متمرکز بر داده است. آموزش صحیح به شما درک اساسی از Python می دهد، که به نوبه خود شما را قادر می سازد تا مفاهیم پیچیده تری از یادگیری ماشین ومدت زمان یادگیری پایتون علم داده را در حرکت رو به جلو بیاموزید. با این حال، یادگیری پایتون نسبتا آسان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی