یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

دخترانی که کدنویسی کتاب آموزش کامپیوتر برای نوجوانان می کنند: یاد بگیرید که کدنویسی کنید و جهان را تغییر دهید

مهارت های آموزش داده شده: تاریخچه کدگذاری، تفکر محاسباتی

اولین کدنویسان جهان زنان بودند. پیشگامانی مانند گریس هاپر و آدا لاولیس به شکل گیری چشم انداز برنامه نویسی به شکلی که امروز می شناسیم کمک کردند - و با این حال، طبق تحقیقات اخیر Stack Overflow، تنها 7.7 درصد از توسعه دهندگان در ایالات متحده زن هستند.

ساوجانی، بخشی از توانمندسازی دختران و بخشی از نحوه  کتاب آموزش کامپیوتر برای نوجوانان انجام، دختران جوان را تشویق می‌کند تا با توسعه مهارت‌های محاسباتی خود، انحراف جنسیتی صنعت را متعادل کنند. این کتاب از آثار هنری پویا و داستان‌های زندگی واقعی زنان موفق استفاده می‌کند تا نشان دهد زنان چقدر در دنیای محاسبات نقش اساسی داشته‌اند.

این کتاب کار دارای هنر در هر صفحه است و دختران جوان را تشویق می کند تا برنامه ها، بازی ها و روبات های خود را بسازند.

شروع با کدنویسی: با کد خلاق باشید!

مهارت های آموزش داده شده: کدنویسی، تفکر انتقادی، ایجاد پروژه

این کتاب خواندنی سرگرم‌کننده و آموزنده کتاب آموزش کامپیوتر برای نوجوانان که توسط سازندگان مجموعه Dummies Jr. برای شما آورده شده است، بچه‌ها را تشویق می‌کند که مستقیماً به حل مسئله مبتنی بر کد بپرند. خوانندگان را از طریق مشکلات جذاب و مبتنی بر داستان که توسط کاربر در کلاس‌های درس در سراسر جهان آزمایش شده‌اند، راهنمایی می‌کند.

راهنمای بدون اصطلاحات مخصوص افراد مبتدی است که می خواهند فوراً پروژه های خود را شروع کنند. این کتاب با آموزش اصول برنامه‌نویسی پایه به بچه‌ها شروع می‌شود، سپس جزئیات عملکردها، امتیازدهی، خلق شخصیت و انیمیشن‌ها را بیان می‌کند.

افسانه های محاسباتی

مهارت های آموزش داده شده: تفکر انتقادی، مبانی برنامه نویسی کامپیوتر

آیا فرزند شما عاشق دنیای غنی فانتزی و جادویی است؟ قصه ایرانیان سایبر های محاسباتی ممکن است منبع مورد نیاز آنها باشد.

کتاب کوبیکا که با اژدهاها و جادوگران می‌درخشد، از اصول برنامه‌نویسی رایانه‌ای برای حفظ دنیایی جادویی استفاده می‌کند. او مفاهیم سطح بالای علوم کامپیوتر را به تصویر می کشد، مانند اینکه چرا کامپیوترها به روشی که انجام می دهند کار می کنند و چگونه منطق آنها در حوزه دنیای پریان او اعمال می شود.

این کتاب شاهزاده خانم آن را دنبال می کند که از پادشاهی فرستاده می شود تا یک پیشگویی تاریک را کشف کند. پس از ترک خانه‌اش، ان در چالش‌های کدنویسی با اجنه‌های شیطانی، نفرین‌ها، سخنوران و کتاب آموزش کامپیوتر برای نوجوانان دانشگاهیان خفه‌کننده مواجه می‌شود. تنها راه پیشروی او این است که با برنامه‌های رایانه‌ای ساخته‌شده توسط خواننده، با مخالفانش روبرو شود.

تیهدف او این است که علاقه اولیه یک مبتدی به کدنویسی را جلب کند و پس از دستگیری، آنها را از طریق مفاهیم اساسی کدنویسی راهنمایی کند. بچه‌ها می‌توانند با بازگردانی با دشمنان مبارزه کنند و از طریق حل مسئله «در دنیای واقعی» بر اصول تفکر برنامه‌ای تسلط پیدا کنند.

مهارت های آموزش داده شده: امنیت سایبری، توسعه وب، اسکرچ، پایتون، تفکر محاسباتی

راهنمای جامع اسمیت که برای تقویت درک دانش‌آموز از کتاب آموزش کامپیوتر برای نوجوانان اصول برنامه‌نویسی طراحی شده است، سیستم‌های محاسباتی، کد باینری، الگوریتم‌ها، حلقه‌ها، رویه‌ها، عبارات بولی، توسعه وب و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

اسمیت از دستگاه‌های یادگاری، نمودارها، نقاشی‌ها و تعاریف مناسب برای نوجوانان استفاده می‌کند تا به کدنویسان جوان کمک کند تا مفاهیم جدید را به نفع خود به کار گیرند. این کتاب یک همتای عالی برای شروع دوره های علوم کامپیوتر یا آموزش مستقل است.

این کتاب با استانداردهای ایالتی Common Core مطابقت دارد و کتاب آموزش کامپیوتر نوجوانان توسط معلمان برنده جایزه در سراسر ایالات متحده بررسی شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی