یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کتاب راهنمای پایتون

در این مقاله Flavio Copes با یادگیری مبانی برنامه نویسی پایتون رشته ها، لیست ها، تاپل ها، بازگشت و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

همچنین نحوه نصب بسته های شخص ثالث و نحوه کار با محیط های مجازی را یاد خواهید گرفت.

آموزش پایتون برای مبتدیان مطلق توسط CS Dojo

در این سری از ویدیوهای یوتیوب پایتون مبتدی توسط CS Dojo، با دیکشنری ها، حلقه ها، توابع، اشیاء و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از پایتون یک ربات توییتر بسازید.

برنامه نویسی یادگیری مبانی برنامه نویسی پایتون برای همه (آغاز با پایتون)

در این دوره آموزشی دانشگاه میشیگان، با توابع، حلقه ها، شرطی ها، متغیرها و موارد دیگر از دکتر چاک معروف آشنا خواهید شد.

هنگامی که اصول اولیه را یاد گرفتید، می توانید بقیه تخصص را ادامه دهید و دوره ساختارهای داده پایتون، دوره استفاده از پایتون برای دسترسی به داده های وب و دوره استفاده از پایگاه های داده با پایتون را بگذرانید.

در Studytonight، با اصول پایتون، مدیریت خطا، OOP، مدیریت فایل، انواع داده های پیچیده، Multithreading و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

هنگامی که اصول اولیه را یاد گرفتید، می توانید به ماژول های دیگر آنها یادگیری مبانی برنامه نویسی پایتون بروید که شامل کتابخانه NumPy، Matplotlib، Tkinter، برنامه نویسی شبکه در پایتون، و Web Scraping با استفاده از Beautiful Soup است.

هسته پایتون

در دوره Python SoloLearn، با رشته ها، متغیرها، OOP، برنامه نویسی تابعی ایرانیان سایبر و موارد دیگر آشنا خواهید شد. آزمون‌ها، چالش‌ها و پروژه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در این مسیر بسازید.

برای شروع، باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

پایتون واقعی

Real Python Tutorials منابع مختلفی را برای کمک به یادگیری پایتون از طریق مقالات، ویدئوها، پروژه‌ها و آزمون‌ها فراهم می‌کند. شما می توانید با دوره های اولیه در مورد انواع داده ها، حلقه ها، توابع، رشته ها و ساختارهای داده شروع کنید.

سپس می‌توانید به فهرست گسترده‌ای از پروژه‌ها بروید که شامل ساخت یک دفتر خاطرات شخصی، یک برنامه نمونه کارها و یک سرویس اطلاع رسانی قیمت بیت کوین است.

برای دسترسی به محتوای کامل، باید مشترک پولی شوید.

اصول اولیه پایتون با سم (freeCodeCamp)

در این سری یادگیری مبانی برنامه نویسی پایتون یوتیوب Sam Focht، با حلقه ها، توابع، رشته ها، بازگشت و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

شما همچنین چندین پروژه از جمله یک بازی حدس زدن، لیست خرید، یک بازی تخته ای و یک تولید کننده رمز عبور تصادفی خواهید ساخت.

آموزش های مبتدی پایتون

در این سری از آموزش های مبتدی Pythonspot، با انواع داده  یادگیری مبانی برنامه نویسی پایتون ها، تاپل ها، اشیا، کلاس ها، دیکشنری ها و موارد دیگر آشنا می شوید. شما همچنین در مورد مفاهیم پیشرفته مانند بازگشت، لامبدا، و نخ یاد خواهید گرفت.

هنگامی که اصول اولیه را پوشش دادید، مبانی برنامه نویسی پایتون می توانید به یادگیری ماشین، پایگاه های داده و رابط کاربری گرافیکی بروید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی