یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

[ترکیب] سرعت و اسکرچ جونیور دسترسی جمعیت رو به رشدی از مهارت‌های برتر را جذب می‌کند که برای مشاغل پردرآمد و با فناوری بالا رقابت می‌کنند. تنها در سال 2019 بیش از 23000 دانش آموز از مدارس کد فارغ التحصیل شدند.

هر دو برنامه که به پردیس های متعدد در سراسر کشور گسترش یافته بودند، در سال 2017 به طور ناگهانی بسته شدند و برخی کارشناسان تعطیلی مدارس کد اضافی را پیش بینی کردند. با این حال، بر خلاف آن انتظارات، بازار از سال 2013 تا کنون 10 برابر رشد کرده است، با بیش از 200 بوت کمپ در بازار امروز.

تغییرات کوچک صنعت در سال 2017 ممکن است نشان دهد که بوت کمپ‌ها نمی‌توانند به وعده اصلی خود برای دانش‌آموزان عمل کنند، اما ترکیب این فرمت از سرعت و دسترسی، جمعیت رو به رشدی از مهارت‌ها را جذب می‌کند که برای مشاغل پردرآمد و با فناوری بالا رقابت می‌کنند.

برنامه های مرتبطی که ممکن اسکرچ جونیور است برای شما جالب باشد

با تماس با دانشگاه های زیر، از تاریخ شروع، انتقال اعتبار، در دسترس بودن کمک های مالی و موارد دیگر مطلع شوید.

مزایای کدنویسی بوت کمپ چیست؟

بنابراین چه چیزی باعث می شود دانش آموزان در بوت کمپ های کدنویسی ثبت نام کنند؟ Sheree Speakman، مدیر عامل شورای صداقت در گزارش نتایج (CIRR) گفت: "یک مشکل دسترسی به علوم کامپیوتر در تمام سطوح دبیرستان و در سراسر آموزش عالی وجود دارد." "در حالی که این در حال تغییر است، پیاده سازی به اندازه کافی سریع اتفاق نمی افتد."

CIRR یک سازمان عضویت است که از مدارس کد تشکیل شده است ایرانیان سایبر که به طور داوطلبانه نتایج دانش‌آموزان را گزارش می‌کنند. Speakman در صحبت با BestColleges در مورد اسکرچ جونیور ارزش بوت کمپ های کدنویسی توضیح داد: "موفقیت مدارس کد این است که دانش آموز می تواند کدنویسی را از مدارس کد یاد بگیرد، صرف نظر از اینکه آیا قادر به یادگیری کدنویسی و علوم کامپیوتر در آموزش سنتی بوده است یا خیر. سیستم های."

مزایا و معایب برنامه نویسی بوت کمپ

جوانب مثبت منفی

دسترسی: بوت کمپ ها کلاس های آموزش عمومی یا شرایط اسکرچ جونیور سختگیرانه پذیرش ندارند. آنها همچنین می توانند مقرون به صرفه تر از تحصیلات چهار ساله باشند.

انعطاف‌پذیری: در مقایسه با کسب مدرک سنتی، مدارس کد ممکن است هزینه‌های فرصت کمتری داشته باشند. در حالی که یک بوت کمپ ممکن است به حدود 12 هفته غوطه وری تمام وقت نیاز داشته باشد، یک مدرک لیسانس تمام وقت به چهار سال نیاز دارد.

گزینه‌های بازپرداخت نوآورانه: برخی از بوت‌کمپ‌ها گزینه‌های بازپرداخت مبتکرانه، مانند شهریه معوق، توافق‌نامه‌های سهم درآمد، یا حمایت‌های مالی کارفرما را ارائه می‌دهند.

مهارت های عملی: بوت کمپ های برنامه نویسی اسکرچ جونیور بر مهارت های عملی مورد نیاز در محل کار تمرکز دارند، در حالی که مدارک علوم کامپیوتر نیز بر تئوری تاکید دارند.

بدون اعتبار: بوت کمپ ها مانند کالج ها و دانشگاه ها در سطح ملی اسکرچ جونیور یا منطقه ای معتبر نیستند. اعتبار بخشی روشی برای سنجش کیفیت آموزش است.

  • ۰۰/۱۰/۲۶
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی