یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

رمزگذاری یک مرجع صدور گواهی است ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از پایتون که گواهینامه های رایگان SSL را ارائه می دهد. اما مشکل اینجاست که این گواهینامه فقط 90 روز اعتبار دارد. تمدید پس از 90 روز ضروری است.

به نظر من، این یک اسکریپت عالی برای اتوماسیون با پایتون است. ممکن است کدی بنویسیم که گواهی SSL سایت را قبل از منقضی شدن آن به طور خودکار تمدید کند.

برای الهام گرفتن به این کد GitHub نگاهی بیندازید.

افراد موجود در جمع را بشناسید

این روزها دولت ها برای افزایش امنیت شهروندان ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از پایتون خود دوربین های نظارتی را در اماکن عمومی نصب کرده اند. بیشتر این دوربین ها به سادگی برای ضبط فیلم استفاده می شوند و سپس پزشکی قانونی باید به صورت دستی فرد را شناسایی یا ردیابی کند.

اگر یک برنامه پایتون ایجاد کنیم که همه افراد حاضر در دوربین را در زمان واقعی شناسایی کند، چه؟ اولاً ما نیاز به دسترسی به بانک اطلاعاتی کارت ملی داریم که مشخصاً آن را نداریم.

یک راه آسان ایجاد یک پایگاه داده از سوابق اعضای خانواده است.

سپس می توانید از کتابخانه تشخیص چهره استفاده کرده و آن را به خروجی دوربین متصل کنید.

ردیابی تماس راهی برای شناسایی افرادی است که در یک دوره زمانی با یکدیگر تماس داشته اند. این به ویژه در یک بیماری همه گیر مانند COVID-19 مفید است، زیرا بدون اطلاعات در مورد افراد ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از پایتون آلوده، ما نمی توانیم گسترش را متوقف کنیم.

پایتون می تواند برای ردیابی مخاطبین با استفاده ایرانیان سایبر از یک الگوریتم یادگیری ماشینی به نام DBSCAN (خوشه بندی فضایی برنامه ها با نویز مبتنی بر چگالی) استفاده شود.

از آنجایی که این فقط یک پروژه جانبی است، ما به اطلاعات رسمی دسترسی نداریم. در حال حاضر بهتر است داده های تست واقعی برای Mockaroo تولید شود.

برای پیاده سازی کد خاصی می توانید این ورودی را مشاهده کنید.

انتقال خودکار فایل ها از یک پوشه به پوشه دیگر

مدیر فایل Nautilus برای اوبونتو

این یک برنامه پایتون بسیار ساده است که یک پوشه را ردیابی می کند. هنگامی که یک فایل به این پوشه اضافه می شود، نوع آن را بررسی کرده و متناسب با آن به یک پوشه خاص منتقل می کند.

به عنوان مثال، ما می توانیم پوشه دانلودهای شما ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از پایتون را پیگیری کنیم. هنگامی که یک فایل جدید را دانلود می کنید، به طور خودکار با توجه به نوع آن به پوشه دیگری منتقل می شود.

فایل های EXE به احتمال زیاد راه اندازی نرم افزار هستند. بنابراین آن را به پوشه "Software" منتقل کنید. تصاویر متحرک (png، JPG، GIF) در پوشه "Images".

به این ترتیب می توانیم انواع مختلف فایل ها را سازماندهی کنیم تا بتوانیم به سرعت به آنها دسترسی داشته باشیم.

ویدیوهای مسیرساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از پایتون  شغلی را از YouTube جمع آوری کنید

برنامه‌ای ایجاد کنید که نام مهارت‌هایی را که برای یک شغل نیاز داریم بپذیرد.

به عنوان مثال، برای تبدیل شدن به یک اپلیکیشن موبایل با پایتون توسعه دهنده وب، باید یاد بگیریم: HTML5 CSS3 جاوا اسکریپت زبان نرم افزار (PHP،  ode.js، Python، ASP.NET یا جاوا) تسمه شارژ 4 وردپرس سیستم عقب (Laravel، Codeigniter، Django، Flask و غیره)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی