یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

یک سند HTML امکان پذیرآموزش آنلاین جاوا اسکریپت می کند. در سال 1995 برای افزودن برنامه ها به صفحات وب در مرورگر Netscape Navigator معرفی شد. از آن زمان، این مورد توسط سایر مرورگرهای وب گرافیکی پذیرفته شده است. با جاوا اسکریپت، کاربران می‌توانند برنامه‌های کاربردی وب مدرن بسازند تا بدون بارگیری مجدد صفحه هر بار، مستقیماً با هم تعامل داشته باشند. وب سایت سنتی از js برای ارائه چندین اشکال تعاملی و سادگی استفاده می کند.

اگرچه جاوا اسکریپت هیچ ارتباطی با زبان برنامه نویسی جاوا ندارد. این نام در زمان هایی که جاوا در بازار محبوبیت پیدا می کرد، پیشنهاد و ارائه شد. علاوه بر مرورگرهای وب، پایگاه‌های اطلاعاتی مانند CouchDB و MongoDB از جاوا اسکریپت به عنوان زبان برنامه‌نویسی و پرس و جو خود استفاده می‌کنند.

ویژگی های جاوا اسکریپت

ویژگی های زیرآموزش آنلاین جاوا اسکریپت در جاوا اسکریپت وجود دارد:

همه مرورگرهای وب محبوب از جاوا اسکریپت پشتیبانی می کنند زیرا محیط های اجرایی داخلی را فراهم می کنند.

جاوا اسکریپت از نحو و ساختار زبان برنامه نویسی C پیروی می کند. بنابراین، این یک زبان برنامه نویسی ساخت یافته است.

جاوا اسکریپت یک زبان با تایپ ضعیف است که در آن انواع خاصی به طور ضمنی فرستاده می شوند (بسته به عملیات).

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که به جای استفاده از کلاس ها برای وراثت، از نمونه های اولیه استفاده می کند.

این یک زبان سبک وزن و تفسیر شده است.

این یک زبان حساس به ایرانیان سایبر حروف کوچک و بزرگ است.

جاوا اسکریپت در چندین آموزش آنلاین جاوا اسکریپت سیستم عامل از جمله ویندوز، macOS و غیره قابل پشتیبانی است.

کنترل خوبی را برای کاربران بر روی مرورگرهای وب فراهم می کند.

تاریخچه جاوا اسکریپت

در سال 1993، Mosaic، اولین مرورگر وب محبوب، به وجود آمد. در سال 1994، نت اسکیپ توسط مارک آندرسن تأسیس شد. او متوجه شد که وب باید پویاتر شود. بنابراین، اعتقاد بر این بود که یک "زبان چسب" به HTML ارائه می شود تا طراحی وب را برای طراحان و برنامه نویسان پاره وقت آسان کند. در نتیجه، در سال 1995، این شرکت Brendan Eich را به منظور پیاده سازی و تعبیه زبان برنامه نویسی Scheme در مرورگر استخدام کرد. اما قبل از اینکه برندان شروع به کار کند، این شرکت با Sun Microsystems ادغام شد تا جاوا را به Navigator خود اضافه کند تا بتواند با مایکروسافت بر سر فناوری ها و پلتفرم های وب رقابت کند. آموزش آنلاین جاوا اسکریپت حالا دو زبان وجود داشت: جاوا و زبان اسکریپت. علاوه بر این، نت اسکیپ تصمیم گرفت نامی مشابه به زبان برنامه نویسی جاوا بگذارد. به جاوا اسکریپت منتهی شد. سرانجام، در ماه مه 1995، مارک آندرسن اولین کد جاوا اسکریپت به نام «موکا» را ابداع کرد. بعداً، تیم بازاریابی نام را با 'LiveScript' جایگزین کرد. اما، به دلایل علامت تجاری و برخی دلایل دیگر، در دسامبر 1995، این زبان در نهایت به "جاوا اسکریپت" تغییر نام داد. از آن زمان، جاوا اسکریپت به وجود آمد.

کاربرد جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت برای ایجاد وب سایت های تعاملی استفاده می شود. عمدتاً برای موارد زیر استفاده می شود:

اعتبار سنجی سمت مشتری،منوهای کشویی پویا،نمایش تاریخ و زمان

نمایش پنجره های پاپ آپ و کادرهای آموزش آنلاین جاوا اسکریپت محاوره ای (مانند کادر محاوره ای هشدار، کادر محاوره ای تایید و کادر محاوره ای اعلان)،

نمایش ساعت و غیرهجاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که تعاملی را به وب سایت شما اضافه می کند. این در بازی‌ها، در رفتار پاسخ‌ها هنگام فشار دادن دکمه‌ها یا با ورود داده‌ها در فرم‌ها اتفاق می‌افتد. آموزش جاوا اسکریپت با یک ظاهر طراحی پویا؛ با انیمیشن و غیره این مقاله به شما کمک می کند تا با جاوا اسکریپت شروع کنید و درک شما را از آنچه ممکن است بیشتر می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی