یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

مبانی برنامه نویسی بهترین آموزش html با جاوا اسکریپت، HTML و CSSCoursera، همراه با دانشگاه دوک، دوره آموزشی مبانی برنامه نویسی را توسعه داده اند که گواهینامه HTML و CSS را نیز ارائه می دهد. مبانی برنامه نویسی توسط سوزان اچ راجر، که در حال حاضر استاد علوم کامپیوتر عملی است و رابرت دووال، که مدرس علوم کامپیوتر است، تدریس می شود. دانشکده های مختلف معتبر دیگر نیز بخشی از این برنامه هستند. این برنامه شامل تمام اصول HTML از جمله تابع، حلقه ها، دستورات شرطی و غیره است. این برنامه قصد دارد توانایی های حل مسئله را در شرکت کنندگان توسعه دهد و به یک برنامه نویس تبدیل شود. بهترین روش ها برای ساخت صفحات وب جذاب و واکنش گرا با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت به شرکت کنندگان آموزش داده می شود. افرادی که به دنبال شروعی تازه در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر هستند، این دوره را شروعی ایده آل برای آنها خواهند یافت.

ویژگی های اصلی برنامه:

شما یاد خواهید گرفت که یک صفحه وب تعاملی و جذاب با پاراگراف ها، تصاویر و پیوندها ایجاد کنید.

روش های استفاده ازبهترین آموزش html شناسه ها و کلاس های CSS را بیاموزید.

در مورد استفاده از عملکردهایی مانند Alert، onClick، OnChange و ویژگی های ورودی مانند بوم تصویر، دانش عمیقی کسب کنید.

یک شروع آسان و خوب برای مبتدیان آموزش دوستانه و بسیار آموزنده از طریق خواندن مطالب، مقالات و پیوندهای ویدئویی ارائه می شود.شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.

7. آموزش لینکدین برای HTML و CSS رایگان توسط Lynda

مبانی HTML، CSS و فریمورک‌ها برای کسانی که مطمئن نیستند که ایرانیان سایبر می‌توانند دانش و مهارت‌های زبان کامپیوتر را درک کنند، آموزش رایگانی توسط Lynda ارائه شده است که به تازه‌واردها کمک می‌کند به هزاران ویدیو، مطالب دوره و مقاله دسترسی داشته باشند. بدون هیچ هزینه ای با این حال، اگر به کمک و کمک آموزشی بیشتری نیاز دارید، می توانید با هزینه اضافی در تسهیلات مشترک شوید. به این ترتیب، شما آزاد هستید که HTML را بدون هزینه یاد بگیرید و تمرین کنید و در صورت نیاز به آموزش اضافی، می توانید به انتخاب خود انتخاب کنید.

ویژگی های برنامه:

به هزاران مطلب و مقاله درسی دسترسی پیدا کنید.دوره کامل رایگان است.کمک اضافی را می توان با حداقل هزینه درخواست کرد.

می توانید انتخاب کنید که به یادگیری بهترین آموزش html سایر زبان ها نیز ادامه دهید، مانند CSS، HTML5، CSS3، JavaScript و غیره.

اشتراک رایگان برای همه باز است.شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.

8. دوره کامل توسعه وب توسط Udemy

دوره برنامه نویس وب Full-stack توسط UdemyUdemy دوره توسعه وب Full-stack را معرفی کرده است که در سال های اخیر موفق بوده است. این دوره توسط یک توسعه دهنده و مدرس وب آموزش دیده و مجرب به نام "Kalob Taulein" که از سال 1999 در این زمینه فعالیت دارد تدریس می شود. این دوره حداکثر مطالب درسی شامل HTML، HTML5، CSS، CSS3، PHP، جی کوئری و جاوا اسکریپت. به شرکت کنندگان آموزش و آموزش از ابتدا ارائه می شود. توانایی معلم در بیان مفهوم واضح و قابل فهم برای حاضرین مشاهده می شود. این یک دوره 21 ساعته است و تا به امروز بیش از 70000 متخصص در آن شرکت کرده اند. این یکی بهترین آموزش html از محبوب ترین برنامه ها است.

ویژگی های اصلی برنامه:

دانش و مهارت خود را در HTML، HTML5، CSS، CSS3، PHP، MySQL، و جاوا اسکریپت که در صنعت شغلی تقاضای بالایی دارند، افزایش خواهید داد. اجرای کد سرور و ذخیره داده ها آموزش داده بهترین آموزش html خواهد شد.بحث و استرس برای یادگیری مبانی HTML، HTML پیشرفته و همچنین HTML5 انجام خواهد شد.جلسات اختصاصی در CSS، CSS Advanced و CSS5 برگزار می شود.

روند یادگیری شما با 21 ساعت ویدیو، 14 منبع 3 Htmlآموزش مکمل و پنج مقاله پشتیبانی می شود.شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.

  • ۰۰/۱۱/۰۳
  • javad salehi

بهترین آموزش html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی