یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برای ساخت اپلیکیشن اندروید ابتدا آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان کد را به زبان جاوا می نویسیم، سپس آن را به فایل بسته اندروید (APK) تبدیل می کنیم و سپس می توانیم آن را روی دستگاه نصب کنیم. در Create and Learn، از کدهای جاوا که دانش‌آموزان قبلاً در کلاس‌های Java Primer نوشته‌اند استفاده می‌کنیم. سپس از یک پلتفرم رایگان به نام اندروید استودیو برای ساخت اپلیکیشن موبایل استفاده می کنیم و می توانیم اجرای آن را روی یک شبیه ساز مشاهده کنیم. این پلتفرم همچنین به سهولت انتقال از برنامه نویسی به برنامه در حال اجرا کمک می کند.

چه چیزی اندروید را خاص می کند؟

اندروید متن باز است، یعنی کد منبع استفاده شده برای نوشتن این نرم افزار در دسترس عموم است. میلیاردها دستگاه اندرویدی در سراسر جهان وجود دارد و میلیون ها برنامه اندرویدی برای دانلود در دسترس هستند. اندروید به عنوان رایج ترین سیستم عامل موبایل به صدر جدول ارتقا یافته است. دستگاه های مختلف از کامپیوتر گرفته تا گوشی های آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان هوشمند و کنسول های بازی سیستم عامل اندروید را اجرا می کنند.

ما می‌خواهیم بچه‌هایمان مهارت‌های دنیای واقعی داشته باشند، بنابراین به آنها یاد می‌دهیم که چگونه با اندروید برنامه‌نویسی کنند. مربیان ما توسعه اپلیکیشن را از ابتدا تا انتها به دانش آموزان آموزش می دهند. بچه ها خواهند دید که گزینه های زیادی برای شبیه سازها دارند که می توانند برنامه های خود را اجرا کنند.

در واقع چگونه یک اپلیکیشن بسازیم؟

ساخت اپلیکیشن دو جزء دارد. طراحی ظاهری وجود دارد آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان، چیزی که کاربر می بیند و با آن تعامل دارد. سپس backend وجود دارد که معمولاً به کد بیشتری نیاز دارد و جزء بزرگ‌تری است. این کد داده های مرتبط با برنامه را دستکاری می کند.

منبع: tftus.comAndroid Studio - یک ابزار کدنویسی برای اندروید

Android Studio یک محیط توسعه یکپارچه رایگان (IDE) برای ایرانیان سایبر ساخت برنامه های اندروید است. این برنامه از بسیاری از ویژگی های جالب مانند تکمیل کد، سبک و قالب بندی، و درخواست های اشکال زدایی پشتیبانی می کند. یک پنجره ویرایش بزرگ وجود دارد که نوشتن کد و جابجایی بین فایل های ضروری را آسان می کند. Android Studio همچنین به طور خودکار فایل ها را بر اساس کد منبع جاوا، فایل های طرح بندی و تصاویر پروژه سازماندهی می کند.

طرح بصری

یکی از ویژگی‌های مهم توسعه اپلیکیشن نمای ظاهری است زیرا آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان این طرح بصری است که کاربر با آن در تعامل است. اندروید استودیو دارای دو گزینه برای ساخت یک طرح بصری است. یکی از آنها ویرایشگر "Design" است که به شما امکان می دهد طرح بندی را در یک پنجره گرافیکی مشخص کنید. این یک ماکت ایجاد می کند که در آن می توانید با کلیک کردن و کشیدن با اجزا تعامل داشته باشید. منوهایی وجود دارند که با گزینه‌های کشویی بیشتری برای افزودن مؤلفه‌ها گسترش می‌یابند.

گزینه دیگر ویرایشگر "کد" است که از زبانی به نام زبان نشانه گذاری توسعه پذیر (XML) استفاده می کند. یادگیری XML آسان است و امکان سفارشی سازی قدرتمند زیادی را فراهم می کند. قالب‌بندی و تکمیل خودکار پشتیبانی‌شده توسط Android Studio به دیدن گزینه‌های چیدمان مشترک و نحوه ساخت اجزا بر روی یکدیگر کمک می‌کند. هر دو ویرایشگر "طراحی" و ویرایشگر "کد" از ویژگی های یکسانی پشتیبانی می کنند. آنها فقط راه های مختلفی برای ساخت یک طرح ارائه می دهند.

شبیه ساز

شبیه ساز یک ویژگی رایگان اندروید استودیو است که می توانید برای آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان آزمایش برنامه اندروید خود از رایانه خود بدون گوشی واقعی راه اندازی کنید. می توانید برنامه خود را بر روی دستگاه های مختلف و شبیه ساز آزمایش کنیدکدنویسی یکی از مطلوب ترین مهارت ها برای آینده است. اکنون آموزش برنامه نویسی برای کودکان با لیست ما از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان آسان تر از همیشه است. استفاده از این برنامه های برنامه نویسی ساده است و باعث می شود بچه ها حتی قبل از یادگیری خواندن، کدنویسی را یاد بگیرند.

این بازی های برنامه نویسی برای کودکان، کدنویسی را سرگرم آموزش برنامه نویسی اندروید کننده و تخیلی می کند. چیزی که این برنامه های کدنویسی را بسیار موفق می کند این است که بسیار در دسترس کودکان هستند و این برنامه ها یادگیری مهارت های برنامه نویسی را با دنبال کردن مراحل ساده آسان می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی