یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در این پروژه شما با تغییر بیان خرچنگ، دانلود پروژه اسکرچ  انیمیشن اولیه را امتحان می کنید. علاوه بر این، می‌توانید امکانات بی‌پایانی را کشف کنید، شخصیت‌های بیشتری را اضافه کنید، خرچنگ را در یک مهمانی رقص قرار دهید، آن را در استوری‌بورد قرار دهید و غیره.

سایر موضوعات پروژه اسکرچ

اگر می‌خواهید قبل از اجرای پروژه با ویژگی‌ها آشنا شوید، آموزش‌های دسترسی به راهنمای فعالیت را مرور کنید، کارت‌های کدنویسی را دانلود کنید و راهنماهای آموزشی را مرور کنید. در اینجا چند کار وجود دارد که با آنها شروع می شود:

حروف یک کلمه یا نام خود را متحرک کنید.صداها و سازها را انتخاب کنید و با فشار دادن کلیدها موسیقی پخش کنید.داستانی را با شخصیت ها و گفتگو به تصویر بکشید.یک شخصیت را انتخاب کنید، آن را به پرواز درآورید، یا کارهای دیگری را با انیمیشن انجام دهید.یک بازی پایه با صدا، افکت و امتیاز بسازید.با هر پروژه ای با استفاده از پسوند دانلود پروژه اسکرچ های ویدئویی و حسگر تعامل داشته باشید.

مبتدیان همچنین می توانند پروژه های Scratch زیر را برای تقویت مهارت های کدنویسی و هنری خود امتحان کنند.

نمایش پیکو (انیمیشن)

شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد این موضوعات پروژه را در وب سایت Scratch بیابید.

جمع بندی

Scratch می تواند به شما در برنامه ریزی داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی کمک کند. سپس می‌توانید خلاقیت‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و پروژه‌های خود را بهبود ببخشید و از یک انجمن آنلاین فعال به دنبال پیشنهاد باشید. این یک ابزار عالی برای ایجاد مهارت های قرن بیست و یکم، مانند تفکر سیستماتیک، خلاقیت و همکاری است. بهترین راه برای به دست آوردن این مهارت های مرتبط با صنعت، گذراندن یک دوره حرفه ای مانند دوره کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر دانلود پروژه اسکرچ  upGrad با همکاری LJMU است.

پس برای چی منتظری؟ در یک دوره حرفه ای ثبت نام کنید و از ایرانیان سایبر پروژه های Scratch که در بالا ارائه شد استفاده کنید تا هم اکنون وارد دنیای کدنویسی شوید!

اسکرچ چیست؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است که توسط مدارس، کالج ها و سایر موسسات آموزشی برای تمرین برنامه نویسی در سطح مبتدی استفاده می شود. دانش آموزان می توانند از رابط بلوک مانند برای انواع مختلف پروژه ها استفاده کنند.

اسکرچ برای چه مواردی استفاده می شود؟

Scratch برای ایجاد پروژه های متحرک دانلود پروژه اسکرچ، بازی، موسیقی و داستان های تعاملی استفاده می شود. این می تواند برای اهداف شخصی و دانشگاهی مفید باشد و به کدنویسان مبتدی کمک کند تا از یک جامعه آنلاین یاد بگیرند و همچنین منابع را به اشتراک بگذارند.

چه نوع پروژه هایی را می توانید با Scratch پیاده سازی کنید؟

وب‌سایت رسمی Scratch چندین پروژه شروع آسان را فهرست می‌کند. از هنر و موسیقی گرفته تا بازی و انیمیشن، برای هر حوزه درسی چیزی وجود دارد. با قرار گرفتن در معرض بیشتر و تمرین منظم، می توانید یک ایده اصلی را زنده کنید و مخاطبان جهانی را برای کار خود به دست آورید. آیا می‌خواهید روی پروژه‌ای نوآورانه کار کنید که روش‌های ایجاد، اشتراک‌گذاری و یادگیری جوانان را تغییر می‌دهد؟ به تیم اسکرچ بپیوندید!

بنیاد اسکرچ، یک سازمان غیرانتفاعی 501(c)(3)، دانلود پروژه اسکرچ از طراحی، توسعه و مدیریت Scratch، بزرگترین و متنوع ترین انجمن برنامه نویسی برای کودکان در جهان، پشتیبانی می کند. با Scratch، کودکان می‌توانند بازی‌ها، داستان‌ها و انیمیشن‌های تعاملی خود را بسازند - و خلاقیت‌های خود را در یک انجمن آنلاین فعال با یکدیگر به اشتراک بگذارند. پروژه اسکرچ در این فرآیند، کودکان یاد می گیرند که خلاقانه فکر کنند، به طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند. سال گذشته بیش از 20 میلیون کودک در سراسر جهان پروژه هایی را با Scratch ایجاد کردند.

  • ۰۰/۱۱/۱۳
  • javad salehi

دانلود پروژه اسکرچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی