یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

معایب: تعهد 6 تا 12 هفته ای آموزش برنامه نویسی برای کودکان یک دوره زمانی طولانی است.

چرا این بهترین کلاس برنامه نویسی کامپیوتر برای کودکان است: امتیاز 4.8 از 5 از والدین. "دخترم (11 ساله) به تازگی اولین کلاس برنامه نویسی خود را با CodeWizardsHQ به پایان رساند و او کاملاً آن را دوست داشت." یکی از والدین گزارش کرد

بهترین کلاس های برنامه نویسی رایگان برای بچه ها را کشف کنید

همچنین مطمئن شوید که برخی از کلاس های برنامه نویسی رایگان برای بچه ها را که بسیار سرگرم کننده هستند، بررسی کنید. آنها می توانند یک راه عالی برای آزمایش آب باشند!

بررسی اجمالی: آیا فرزند شما بازی Minecraft را دوست دارد؟ این کلاس مقدماتی رایگان یک ساعته، فرزند شما را با Minecraft: Education Edition و نحوه کدنویسی با استفاده از آن آشنا می کند. آموزش برنامه نویسی برای کودکان دانش‌آموزان ابتدا یاد خواهند گرفت که چگونه Minecraft Education را راه‌اندازی کنند، و سپس با یک آموزش خودراهنما که اصول کدگذاری بلوک و برخی مفاهیم کلیدی را آموزش می‌دهد، شروع می‌کنند. شما یک سری مراحل را برای جلوگیری از گسترش آتش، نجات دهکده و بازگرداندن زندگی به یک جنگل خنک با کمک هوش مصنوعی کدنویسی خواهید کرد!

مزایا: راهنمای گام به گام برای راه اندازی یک پلت فرم سرگرم کننده دریافت کنید. از آموزش یک متخصص زنده و کلاس کوچکی که همکاری را تقویت می کند، لذت ببرید.

معایب: ممکن است تاریخ هایی وجود ایرانیان سایبر نداشته باشد که برای شما مناسب باشد.

چرا این بهترین دوره آنلاین برنامه نویسی کامپیوتر برای کودکان است: بر اساس اشتیاق موجود بسازید! دانش‌آموزان می‌توانند برنامه‌نویسی را بر اساس بازی‌ای که از قبل دوست دارند یاد بگیرند. آنها خلاقیت آموزش برنامه نویسی برای کودکان و تفکر انتقادی خود را ایجاد می کنند و چیزی خلق می کنند که به آن افتخار می کنند.

این کلاس برای دانش آموزانی است که قبلا هیچ تجربه ای با استودیو Roblox نداشته اند. دانش آموزان مراحل نصب و فعال سازی Roblox Studio را طی می کنند. دانش آموزان همچنین برای ایجاد یک تجربه تعاملی ساده، یک آموزش خودآموز را تکمیل می کنند. معلم فرآیند را طی می کند، دموها را انجام می دهد و در صورت نیاز به سوالات پاسخ می دهد. اولین بازی Roblox خود را بسازید و از آن لذت ببرید!

مزایا: Roblox یکی از محبوب ترین بازی های کودکان امروزی است! اشتیاق فرزندتان به بازی کردن را به اشتیاق برای کدنویسی بازی تبدیل کنید.

معایب: برای دانش آموزان سطح بالاتر استفاده می شود و برای مبتدیان کدنویسی خوب نیست.

چرا بهترین کلاس برنامه نویسی کامپیوتری است: یکی از آموزش برنامه نویسی برای کودکان قدرتمندترین جنبه های برنامه نویسی Roblox، توانایی ایجاد سریع تجربه بازی های چند نفره است. پس از این کلاس مقدماتی، می‌توانید به یادگیری نحوه ایجاد چیزهای جالب ادامه دهید.

Hopscotch که برای سنین 10 تا 16 سال طراحی شده است به دانش آموزان کمک می کند تا بازی ها را بسازند و نقاشی های خود را بچرخانندبه انیمیشن ها شما یک بوم برای ایجاد بازی، تبدیل نقاشی های خود به انیمیشن، و ساختن هر چیزی که می توانید تصور کنید دارید. پس از اتمام برنامه نویسی، می توانید بازی خود را برای بازی دوستان و خانواده خود منتشر کنید.

مزایا: روش های مختلفی برای کشف خلاقیت و هنر در این برنامه وجود دارد. بچه‌ها می‌توانند برنامه‌ها و بازی‌هایی را که دیگران ایجاد کرده‌اند ببینند و در جامعه از یکدیگر بیاموزند. بنابراین برای کسانی که آموزش برنامه نویسی برای کودکان تخیل بالایی دارند عالی است.

معایب: هیچ هدف یا هدفی برای هدایت فرزند شما وجود ندارد. این فقط یک پلت فرم خلاقانه است.

چرا برای یادگیری برنامه نویسی کامپیوتری بهترین است: Hopscotch آزادی بیان آموزش برنامه نویسی برای کودکان و خلاقیت را فراهم می کند. کودکان مجاز به ایجاد و کدنویسی بدون نیاز به پیروی از مجموعه ای از دستورالعمل ها هستند.

  • ۰۰/۱۱/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۱)

مگه میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی