یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کد نویسی برای آموزش برنامه نویسی به کودکان بچه ها

اگر تا به حال کدنویسی را امتحان کرده باشید (یا حتی کدهای شخصی را تماشا کرده باشید) احتمالاً درک دقیقی از آن دارید. به خصوص کدنویسی مبتنی بر متن! کدنویسی بلاک کمی قابل بخشش است، اما کدنویسی مبتنی بر متن به نحو کامل نیاز دارد. یک کاما یا نقطه ویرگول در جای خود کافی است تا یک اسکریپت بی فایده شود.

همانطور که اسکریپت های آنها بیشتر و بیشتر پیچیده می شود، بچه ها بدون شک با فرآیند پر زحمت نوشتن، اجرا، اشکال زدایی، بازنویسی و اجرای مجدد کد خود به خوبی آشنا می شوند. این می تواند صبر را بیاموزد و مانند هیچ چیز دیگری به انعطاف پذیری پاداش دهد.

علاوه بر این، کودکانی که کدنویسی می کنند تمایل دارند آموزش برنامه نویسی به کودکان در تصمیم گیری های خود مطمئن تر و مطمئن تر شوند (در مقایسه با کودکانی که این کار را نمی کنند). ساختن اسکریپت‌های موفق و کارآمد می‌تواند بسیار دشوار باشد - اما زمانی که دائماً خودتان را در حال حدس زدن هستید، سخت‌تر.

بنابراین، برنامه نویسان کودک یاد می گیرند که با تصمیمات خود راحت و مطمئن باشند. توانایی آنها در بازگشت پس از شکست های مکرر بسیار الهام بخش است، و اعتماد به نفسی که در نهایت در آنها ایجاد می شود در بسیاری از زمینه های مختلف زندگی آنها (اعم از اجتماعی و شخصی) وجود دارد.

چرا برنامه نویسی کودکان سرمایه گذاری در آینده فرزند شماست؟

کد نویسی برای بچه ها

همانطور که جامعه ما بیشتر و بیشتر به فناوری و اینترنت وابسته ایرانیان سایبر می شود، تقاضا برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان با تجربه به طور تصاعدی افزایش می یابد. برنامه نویسی دیگر یک مهارت محدود به صنایع در بخش فناوری نیست.

آموزش، امور مالی، بهداشت، خرده‌فروشی – این دسته‌بندی‌هایی که ظاهراً از فناوری دور هستند، همگی مشاغلی دارند که به سطح معینی از دانش برنامه‌نویسی نیاز دارند. بچه‌هایی که می‌دانند چگونه کدنویسی آموزش برنامه نویسی به کودکان کنند، نسبت به همسالان خود که از دانش فنی یکسانی برخوردار نیستند، مزیت قطعی دارند.

در واقع، در اینجا چند واقعیت شغلی جالب وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

بر اساس تجزیه و تحلیل بازار کار در سال 2016، مشاغلی که به مهارت های کدنویسی نیاز دارند، 22000 دلار در سال بیشتر از مشاغلی که نیاز به مهارت های کدنویسی ندارند، پرداخت می کنند.

در همین گزارش بازار کار آمده است که مشاغل برنامه نویسی عمومی 12 درصد سریعتر از میانگین بازار رشد کرده اند

متخصصان بازاریابی نشان می‌دهند که متقاضیانی که درک اولیه از نحوه کار زبان‌های برنامه‌نویسی دارند مزیت آشکاری نسبت به آنهایی دارند که این کار را انجام نمی‌دهند.

موسسه فناوری ماساچوست (MIT) از یک طرح آزمایشی آموزش برنامه نویسی به کودکان برای ترویج موثر کدنویسی در برنامه درسی در نیوهمپشایر پرده برداری کرده است.

زبان های برنامه نویسی که تقاضای زیادی دارند عبارتند از جاوا اسکریپت، HTML، R و SAS و اتوکد

 5 چیزی که همه بچه ها باید مطالعه کنند تا در آینده شغلی پردرآمد داشته باشند.4 روشی که آکادمی کد می تواند آینده فرزند شما را تغییر دهد

همانطور که می بینید، کدنویسی کم کم به یک مهارت اساسی تبدیل می شود که بسیاری از کارفرمایان صرف نظر از عنوان شغلی یا شغلی به دنبال آن در داوطلبان می گردند. این مانند سواد کامپیوتری است. درآموزش برنامه نویسی به کودکان آن زمان، زمانی که رایانه‌ها ماشین‌های عظیمی بودند که نیمی از اتاق را اشغال می‌کردند، دانستن نحوه کار کردن با آن یک مجموعه مهارت بسیار خاص بود که افراد زیادی نداشتند – و آنها با آن مشکلی نداشتند. اکنون؟

اگر نمی دانید چگونه یک ایمیل ساده را تایپ آموزش برنامه نویسی به کودکان و ارسال کنید، احتمالاً با فرصت های شغلی جدید خیلی دور نخواهید بود.

  • ۰۰/۱۱/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی