یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته  7. نوشتن، اجرا و رفع کد در C نوشتن، اجرا و رفع کد در C

Writing, Running, and Fixing Code in C دوره ای است که توسط coursera با همکاری دانشگاه دوک ارائه می شود.

به غیر از انگلیسی، دوره C به زبان ویتنامی نیز موجود است. این یک دوره 100٪ آنلاین است که می توانید با سرعت خود یاد بگیرید. برای تکمیل دوره به حدود 25 ساعت زمان نیاز دارید که در کل حدود 4 هفته با 6 تا 8 ساعت مطالعه در هفته نیاز دارید. 3 مربی در طول دوره به شما کمک خواهند کرد.

با تکمیل موفقیت آمیز دوره Writing، Running و Fixing Code در C، شما نه تنها قادر خواهید بود به زبان C کدنویسی کنید، بلکه درک خوبی از کامپایلر C و فرآیند اشکال زدایی نیز خواهید داشت. برای دریافت گواهی پایان کار باید در پایان یک پروژه عملی را تکمیل کنید.

نوع – دوره سطح - مبتدی

موضوعات تحت پوشش:بانی سیکامپایلر Cبررسی کدخطاهای کامپایلرتدوین نمای کلی و فرآیندکنترل اجرا مبانی پلت فرم یونیکس ماکروها و فایل های هدر بررسی اجمالی و فرآیند تست انواع تست شما می توانید آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته اینجا ثبت نام کنید.  8. آموزش برنامه نویسی C آموزش برنامه نویسی C  نوع – سری ویدیو سطح - مبتدی / متوسط

به دنبال شروع رایگان با C هستید؟ سپس باید سری ویدیوهای آموزش برنامه نویسی C را در یوتیوب بررسی کنید. C Programming Tutorials که توسط thenewboston ایجاد و مدیریت شده است مجموعه ای ایرانیان سایبر از 58 ویدیو است که در زمان نگارش این مقاله بیش از 8.1 میلیون بازدید داشته است.

اکثر ویدیوهای متعلق به مجموعه ویدیویی C Programming Tutorials کمتر از 10 دقیقه اجرا می شوند. فقط تعداد کمی از آنها بیشتر از 10 دقیقه هستند. بزرگترین ویدیوی این مجموعه به مدت 12 دقیقه و 38 ثانیه و کوچکترین آن تنها 3 دقیقه و 33 ثانیه است.

مجموعه ویدیوهای آموزش برنامه نویسی C بیشتر جنبه های اساسی/متوسط ​​زبان برنامه نویسی C را پوشش می دهد. از این رو، آنقدر زیاد است که کسی که به دنبال شروع کار با C بدون صرف یک پنی است، نیاز دارد.

موضوعات تحت پوشش:آرایه ها و اشاره گرها مبانی زبان برنامه نویسی C بشکنید، ادامه دهید و تغییر دهید توابع کاراکتر ایجاد فایل در عملیات فایل با C متغیرهای جهانی در مقابل متغیرهای محلی حلقه زدن تودرتو آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته عبارات if عبور با مرجع در مقابل عبور از  رزش می گذارد و می گیرد رشته ها و اشاره گرها تایپ کاست شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. 9. ج - Geeks for Geeksج - یک ها برای گیک ها نوع – آموزش سطح - مبتدی / متوسط ​​/ پیشرفته

اگرچه دقیقاً یک آموزش نیست، اما این یک فهرست کامل از آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته مقالات مرتبط با زبان برنامه نویسی C در وب سایت آموزشی Geeks for Geeks است. بهترین چیز در مورد C - Geeks for Geeks این است که فهرستی جامع از موضوعات C دارد که به طور مداوم در حال رشد است.

C - Geeks for Geeks مکانی است که برای هر برنامه نویس یا مشتاق C، صرف نظر از سطح مهارتشان، چیزی دارد. همه چیز از اصول زبان برنامه نویسی C تا مدیریت فایل ها با C را در اینجا پیدا خواهید کرد.

شما می توانید با سرعت خود با C - Geeks for Geeks، آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفتهکاملاً رایگان یاد بگیرید. فرقی نمی کند که قبلاً در C مهارت داشته باشید، همچنان می توانید از C - Geeks for Geeks به عنوان مرجع یا کتابچه راهنمای همه پروژه های شخصی/حرفه ای خود استفاده کنید.

موضوعات تحت پوشش: آرایه ها و رشته ها اظهارات کنترل انواع داده ها Enum، ساختار، و اتحاد مدیریت فایل با C کارکرد مبانی  ی ورودی خروجی مدیریت حافظه اپراتورها اشاره گرها پیش پردازنده کلاس های ذخیره سازی علان متغیر، تعریف و دامنهشما می توانید اینجا ثبت نام کنید.

10. آموزش برنامه نویسی به زبان C توسط جاناتان آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته انگلسما آموزش برنامه نویسی به زبان C توسط جاناتان انگلسما

نوع – سری ویدیو سطح - مبتدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی