یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برای بررسی این موضوع، آنها دوره برنامه نویسی آنلاین فرآیند یادگیری پایتون 36 نفر (18 تا 35 ساله) را از نزدیک دنبال کردند، مغز آنها را برای توانایی آنها در یادگیری یک زبان جدید اسکن کردند و آنها را تحت هشت تست مختلف قرار دادند. توانایی یادگیری زبان، توانایی تمرکز توجه، حل مسائل و به خاطر سپردن مجددا ارزیابی شد. در نهایت دانش ریاضی و مهارت های ریاضی آنها مورد آزمون قرار گرفت.

البته، همچنین بررسی شد که جلسه کوتاه پایتون چقدر موثر است: آیا شرکت کنندگان به "واژگان" و "گرامر" زبان (یعنی معنای توابع استفاده شده و ساختار کد) تسلط دارند یا خیر. بعد از انجام تست ها قرار شد یک بازی ساده را هم برنامه ریزی کنند. البته، نتایج این تمرین متفاوت بود - برخی بیشتر یاد گرفتند، برخی کمتر یاد گرفتند.

یادگیری برنامه نویسی مانند یادگیری زبان فرانسه یا ژاپنی است

مشخص شد که استعداد یادگیری زبان های جدید بیشتر با استعداد یادگیری سریع پایتون در موضوعات مرتبط است. آنهایی که در زبان های جدید خارجی خوب بودند، پایتون را نیز خوب انجام دادند. کسانی دوره برنامه نویسی آنلاین که در یادگیری زبان آلمانی یا چینی مشکل کمی داشتند، در یادگیری برنامه نویسی مشکل داشتند.

سایر متغیرهای مورد مطالعه، مانند حافظه خوب یا توانایی حل مسئله، البته بر شانس برنامه نویس شدن سریع شما نیز تأثیر می گذارد. اما استعداد زبانی تا حد زیادی مهم ترین بود - حتی اگر عوامل دیگر بر ضد آنها کار کنند.

ملکه معارف هم مهم است ولی واجب نیست

- بسیاری از موانع پیش روی برنامه نویسان آینده - از دوره های مقدماتی مورد نیاز گرفته تا کلیشه هایی که یک کدنویس خوب باید چگونه باشد - بر اساس این ایده است که برنامه نویسی واقعاً به مهارت های ریاضی وابسته است. و این ایده هیچ ارتباطی با نتایج ما ندارد - می گوید پروفسور. شانتل پرات، عصب روانشناس در دانشگاه واشنگتن و نویسنده اصلی مقاله.  ایرانیان سایبر - یادگیری برنامه نویسی آسان نیست، اما برای به دست آوردن یک شغل خوب اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به نظر او، این یک کشف بسیار مهم است که دوره برنامه نویسی آنلاین به "افسون کردن" این حرفه و به عنوان مثال، افزایش تعداد برنامه نویسان زن کمک می کند.

البته مهارت های ریاضی و علوم به بسیاری از برنامه نویسان کمک می کند. اما یافته های دانشمندان سیاتل چیز بسیار جالبی را نشان می دهد. برنامه نویسی توانایی "همراهی" با ماشین ها است. کامپیوترهای فرمان، آنچه را که می خواهید به دست آورید، توصیف کنید.

معمولاً با مسائل مهم ریاضی همراه است، زیرا ما معمولاً می خواهیم رایانه چیزی را بشمارد، تخمین بزند و اندازه گیری کند. بنابراین، ما باید بتوانیم سؤالات درست بپرسیم و بدانیم که به دنبال چه هستیم.اما نه تنها.

برنامه نویسی یک ابزار مهم (و به طور فزاینده ای مهم!) در بسیاری از زمینه های زندگی و در زمینه های بسیار متفاوت علم و خلاقیت هنری است. خوشحال کننده است که بدانید کسی که مثلاً بازی های زیبایی می آفریند، به تاریخ می پردازد یا در زمینه علوم پزشکی تحقیق می کند و همیشه با ریاضیات در تضاد بوده است، می تواند به نحو احسن از رایانه استفاده کند و برنامه نویس خوبی باشد که روی موضوعات کار کند. در زمینه خودشان بدون نیاز به کاوش در پیچیدگی های ریاضیات یا آمار بالاتر.

شما به سادگی می توانید کارهای خسته کننده و تکراری را به رایانه خود منتقل کنید و کارهای جالب تری را انجام دهید! صنعتی وجود دارد که درآمد آن عالی است، سفارش‌ها از سراسر جهان سرازیر می‌شوند دوره برنامه نویسی آنلاین و کارفرمایان در ایده‌های پیدا کردن و حفظ کارمندان از یکدیگر پیشی می‌گیرند. بله، آستانه ورود بالا است، بدون دقت و دقت، بحثی از نتیجه نیست - اما تسلط بر چند تکنیک و ابزار کمتر استفاده شده باعث می شود دستمزد به فضا افزایش یابد.

ما البته در مورد جوشکاری زیر آب صحبت می کنیم.

چرا بعد از شش ماه آموزش فشرده غواصی و دوره برنامه نویسی آنلاین جوشکاری، شاهد تبلیغات سرزده برای کمپ های غواصی نیستیم؟ چرا هیچ کس از شما نمی خواهد که موقعیت فعلی خود را رها کنید و یک ماجراجویی زیر آب را با هزینه های هنگفت آغاز کنید؟ احتمالاً به این دلیل که بیشتر افراد وقتی پاهایشان به پایین نمی رسد از شنا کردن می ترسند، تعداد کمی از آنها دوره برنامه نویسی استعداد جوشکاری خوبی را دارند و خود این فعالیت بسیار خطرناک است.

  • ۰۰/۱۱/۱۹
  • javad salehi

دوره برنامه نویسی آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی