یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کتاب برنامه نویسی در اینجا وجود دارد که دوره برنامه نویسی رایگان روی هم بیش از 80 زبان برنامه نویسی مختلف را پوشش می دهند و البته رایگان هستند. GitHub نیز به طور منظم و اغلب توسط کارمندان شرکت به روز می شود.

نکاتی در مورد تجارت الکترونیک و ساخت وب سایت

7. MIT Open Courseware

این سایت برای شماست که قبلاً اصول اولیه را یاد گرفته اید اما می خواهید دانش خود را گسترش دهید. MIT با کاوش در نظریه کدگذاری یک گام جلوتر می رود. در اینجا بخشی از مطالب دوره رایگان MIT را دریافت می کنید که شامل دوره های "مقدمه ای بر علوم کامپیوتر و برنامه نویسی" و "مقدمه ای بر برنامه نویسی در جاوا" است.

8. Hack.pledge ()

Hack.pledge () یک انجمن برای توسعه دهندگان دوره برنامه نویسی رایگان داده است و برای مثال شامل برنامه نویس مشهور برام کوهن است. کوهن خالق موفقیت عظیم بیت تورنت است که بسیاری از ما می شناسیم. و انجمن فرصتی برای یادگیری از چندین برنامه نویس برجسته جهان ارائه می دهد.

9. کد اونجرز

Code Avengers از نیوزلند سرچشمه می گیرد و دوره های برنامه نویسی سرگرم کننده و جذاب را ارائه می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه ها، بازی ها و وب سایت ها را کدنویسی کنید، یا چگونه از HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده کنید. هر دوره به هفت زبان پرکاربرد موجود است و تکمیل آن تنها 12 ساعت طول می کشد. یک سایت شدید اما بازیگوش!

10. آکادمی خان

سلمان خان برنامه نویس و مربی بخش آنلاین آکادمی ایرانیان سایبر خان را در سال 2006 ایجاد کرد. این سایت یکی از اولین سایت هایی است که به صورت رایگان در اختیار مردم سراسر جهان قرار گرفته است و آموزش تصویری را دوره برنامه نویسی رایگان با یادگیری گام به گام ارائه می دهد. می‌توانید نحوه برنامه‌نویسی نقشه‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌ها را در JavaScript و ProcessingJS بیاموزید یا یاد بگیرید که چگونه صفحات وب با HTML و CSS ایجاد کنید.

11. کمپ غذای رایگان

در اینجا می توانید CSS3، HTML5، پایگاه های داده دوره برنامه نویسی رایگان و جاوا اسکریپت را از طریق شبکه ای متشکل از دانشجویان و برنامه نویسان حرفه ای یاد بگیرید. شما با هم روی مهارت های برنامه نویسی خود کار می کنید و در نهایت می توانید خودتان برنامه های کاربردی بسازید.

12. سنگ های HTML5

HTML5 Rocks یک پروژه گوگل است که در سال 2010 با هدف مقابله با HTML5 اپل راه اندازی شد. این سایت پر از منابع در قالب اطلاعات آموزشی و آخرین به روز رسانی های HTML5 است. اما از آنجایی که این دانش پیشرفته‌تر از اکثر دوره‌های مقدماتی است، کسب برخی از آنها می‌تواند ایده خوبی باشد. دانش و تجربه اولیه، قبل از مراجعه به اینجا.

آیا باید در طول همه گیری وام شرکتی بگیرم؟

 آیا می دانستید که صاحبان مشاغل کوچک سوئدی از هر 5 شغلی که امروزه در جامعه ایجاد می شود، 4 شغل را تشکیل می دهند؟ علیرغم تأثیر بزرگ و مثبت آن بر جامعه، بسیاری از مشاغل کوچک در دوره برنامه نویسی رایگان مرحله رشد به سختی می توانند تأمین مالی خارجی را بدست آورند. به خصوص در زمان همه گیری.

بنابراین، وام تجاری می تواند برای ایجاد رشد خوب باشد.این مقاله با همکاری Qred منتشر شده است توسط ویراستاران یک سوم تمام شرکت هایی که راه اندازی می شوند به دلایل مختلف از سومین سالگرد خود زنده نمی مانند.

برای بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط، وام دوره برنامه نویسی رایگان تجاری می‌تواند فرصت‌هایی برای موفقیت در کسب‌وکارشان ایجاد کند.

  • ۰۰/۱۱/۱۹
  • javad salehi

دوره برنامه نویسی رایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی