یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

. انکی 5. مرکز دوره های آموزشی برنامه نویسی برنامه نویسی6. Codeacademy Go7. هاپسکاچ8. کدورای9. میمو10. قهرمان برنامه نویسی چرا برنامه هایی برای یادگیری کدنویسی؟

در حالی که کتاب گزینه بدی برای انتخاب نیست، در واقع روش سنتی است. اما این روزها، مردم ترجیح می‌دهند در حین حرکت یاد بگیرند و همراه داشتن یک کتاب کد دائمی ممکن است برخی افراد را بترساند. اپلیکیشن ها همچنین بالاترین نرخ تعامل را به کاربر می دهند. بنابراین برنامه‌ها هوشمندترین راه جدید برای یادگیری چیزهای جدید هستند. همچنین به برنامه هایی که در اینجا به آنها اشاره می کنیم توجه زیادی داشته باشید زیرا نسخه های رایگان و پولی برنامه های برنامه نویسی عالی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری کد نویسی

در اینجا بهترین دوره های کد دوره های آموزشی برنامه نویسی برای یادگیری آنلاین برنامه نویسی برای شروع حرفه برنامه نویسی شما وجود دارد

Solo Learn

محبوب ترین برنامه رمزگذاری موجود در هر دو دستگاه iOS و Android. طیف گسترده ای از دوره های زبان برنامه نویسی مانند Python، JavaScript، PHP، Ruby، Swift، C، MySQL و غیره را ارائه می دهد. همچنین دارای یک برنامه وب است که به کاربران امکان می دهد کدنویسی را در هر کجا و در هر زمان در جهان یاد بگیرند.

جدای از این، برای افزایش تعامل، برنامه Solo Learn بسیاری از نکات تعاملی و راه‌های انگیزشی را ارائه می‌کند تا به یادگیرنده کمک کند در صورت گیرکردن در یک مرحله، از پس آن بربیاید. به عنوان مثال، امتیاز مهارت و نوار موفقیت را برای کمک به دانش آموزان در بهبود مهارت ها و پیشرفت خود و همچنین پیگیری آن ارائه می دهد. اگر بسیار رقابتی هستید، می توانید با سایر دانش آموزان از نقاط مختلف جهان نیز رقابت کنید.

اکنون که ما در مورد قیمت صحبت می کنیم، استفاده از آن رایگان است، اما نه به طور کامل. می توانید با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان شروع کنید و پس از انقضای آن، ماهانه 6.99 دلار برای اشتراک در دوره های آموزشی برنامه نویسی آن پرداخت خواهید کرد. این مبلغ تا 47.99 دلار در سال است. این نسخه مشترک یا حرفه ای برنامه بدون تبلیغات نمایش داده می شود ایرانیان سایبر و همچنین ویژگی های اضافی مانند تعیین اهداف یادگیری و مشاهده بینش های شخصی را ارائه می دهد.

دانلود Solo Learn | اندروید یا iOS

2. ملخ

برنامه عالی بعدی در لیست ما Grasshopper است و همچنین برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است. تنها نقطه ضعف این است که برخلاف سایر برنامه ها، ملخ ها به شما یاد می دهند که چگونه فقط در جاوا اسکریپت کدنویسی کنید. برای برخی، این به هیچ وجه یک نقطه ضعف نیست، زیرا یادگیری جاوا اسکریپت نسبتاً آسان است و امروزه دردوره های آموزشی برنامه نویسی برنامه‌های کاربردی بسیار متنوعی استفاده می‌شود.

این برنامه طیف گسترده‌ای از پازل‌های جاوا اسکریپت را ارائه می‌دهد که کاربران برای پیشرفت باید آن‌ها را حل کنند، که یک ابتکار عالی است. آنها را مشغول، درگیر و همچنین متمرکز و در عین حال مصمم نگه می دارد تا در این فرآیند یادگیری بیشتر رشد کنند.

استفاده از این برنامه آسان است و به شما امکان می دهد بلوک ها را به ترتیب منطقی برای ایجاد کد مرتب کنید. این به شما کمک می کند تا در زمان واقعی پیشرفت کنید و عملکردهای دیگر را باز کنید زیرا در کدنویسی مهارت بیشتری دارید. شما با اصول اولیه یادگیری شروع می کنید و سپس به تدریج به سمت مفاهیم یادگیری پیشرفته تر و ویژگی های زبانی حرکت می کنید. اگر صحبت از قیمت آن شد، پس این برنامه در حال حاضر بدون خرید درون برنامه ای کاملا رایگان است. امیدواریم همیشه رایگان باشد.

دانلود Grasshopper | دوره های آموزشی برنامه نویسی اندروید یا iOS

3. رمزگذاری کنید

Encode دروس برنامه نویسی Python، HTML، JavaScript و CSS را در اختیار دوره آموزشی برنامه نویسیکاربر قرار می دهد و آن را به انتخابی عالی برای هر کسی که عمیقاً به توسعه وب علاقه مند است تبدیل می کند. مانند سایر برنامه‌های کدنویسی، رمزگذاری چالش‌های

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی