یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

این شاید مهمترین نکته برنامه نویسی از صفر از همه باشد: فقط این کار را انجام دهید.

به طور جدی، اگر قبلاً تصمیم گرفته اید که برنامه نویسی چیزی است که واقعاً می خواهید یاد بگیرید، آن را انجام دهید. در یک مدرسه کد نویسی ثبت نام کنید، به یک برنامه بپیوندید، یا به دنبال منابعی برای مطالعه آنلاین بگردید – هر چه که هست، دست بردارید و شروع کنید.

میخوای برنامه نویسی یاد بگیری؟ بعد برو برنامه نویسی یاد بگیر. اگر شروع نکنید هیچ اتفاقی نمی افتد. بنابراین واقعاً، یک صفحه از کتاب نایک بردارید و فقط این کار را انجام دهید

جایزه: اگر نمی خواهم برنامه نویس شوم، آیا باید برنامه نویسی را یاد بگیرم؟

اگر هنوز اینجا هستید و در مورد چیزها برنامه نویسی از صفر هنوز در حصار هستید، پاسخ صادقانه من به شما این است:

آره. این را در نظر بگیرید - برخی از افراد ممکن است مهارت و توانایی طراحی گرافیک های عالی یا ایجاد ویدیوهای الهام بخش را داشته باشند، اما این لزوما به این معنی نیست که آنها باید به عنوان یک طراح یا فیلمبردار کار کنند. علاوه بر افزایش دانش و مهارت‌های فنی، توانایی برنامه‌نویسی، مهارت‌های زیر را به کارنامه شما اضافه می‌کند:

افزایش اعتماد به نفس در توانایی های خود

مهارت های حل مسئله بهبود یافته (به این فکر کنید که چگونه می تواند به پتانسیل شما به عنوان یک کارمند آینده کمک کند!)

دانش فنی (بنابراین دفعه بعد که نیاز به برقراری ارتباط با توسعه دهندگان و طراحان در محل کار خود دارید، می توانید اصول اولیه را درک کنید و نیازهای خود را بهتر بیان کنید)

احساس خودتوانمندی و اتکا به خود (وقتی بتوانید به برنامه نویسی از صفر تنهایی مشکلات را حل کنید، نیازی به تکیه بر افراد دیگر نخواهید داشت!)

هنگام یادگیری برنامه نویسی، نکات مثبت بسیار بیشتری نسبت ایرانیان سایبر به معایب وجود دارد، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا این واقعاً کاری است که می خواهید انجام دهید یا خیر؟

اگر به یادگیری کدنویسی فکر می کنید، فهمیدن اینکه از کجا شروع کنید می تواند یکی از سخت ترین قسمت ها باشد. بسیاری از توسعه‌دهندگان اولیه به جای دریافت مدرک علوم کامپیوتر، شروع به جستجوی بوت کمپ‌های برنامه‌نویسی و دوره‌های برنامه‌نویسی آنلاین کرده‌اند - و دلیل خوبی هم دارد! کلاس های کدنویسی در دانشگاه های برتر ممکن است گران برنامه نویسی از صفر باشد، بنابراین برای کمک به این مانع هزینه، 15 دوره کاملا رایگان را فهرست کرده ام تا به شما در شروع سفر کمک کند. چیزی در اینجا نه تنها برای توسعه دهندگان مبتدی بلکه برای توسعه دهندگان ارشد نیز وجود دارد.

این دوره‌ها همگی بخشی از سری «از ابتدا» Educative.io هستند که دوره‌ها و آموزش‌های مبتنی بر متن با کیفیت بالا را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار مبتدی ارائه می‌دهد. پلت فرم یادگیری آنلاین ما دارای محیط های کدگذاری درون مرورگر است، به این معنی که نیازی به راه اندازی نیست. آنها با آزمون‌ها، الگوریتم‌ها، آموزش‌های کدنویسی و چالش‌هایی برای برنامه نویسی از صفر ایجاد بهترین شیوه‌های کدنویسی کامل هستند.

پایتون را از ابتدا یاد بگیرید.آموزش توسعه وب از ابتدا: فراتر از نحو.جاوا را از ابتدا یاد بگیرید.اسکالا را از ابتدا یاد بگیریدC++ را از ابتدا یاد بگیرید.C را از ابتدا یاد بگیرید.آموزش دارت: اولین قدم برای فلاترRust را از ابتدا یاد بگیرید.پرل را از ابتدا یاد .بگیریدR را از ابتدا یاد بگیرید.PHP را از ابتدا یاد بگیرید.روبی را از ابتدا یاد بگیرید.HTML، CSS و جاوا اسکریپت را از ابتدا یاد بگیرید.الگوهای برنامه نویسی کاربردی با RamdaJS.درک Flexbox: هر آنچه که باید بدانید.

1. پایتون را از ابتدا یاد بگیرید

پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است که تا حدی به دلیل توانایی آن در برآوردن موارد استفاده متعدد است. می توان از آن برای توسعه وب، تجزیه و تحلیل داده ها، یادگیری ماشینی و برنامه نویسی از صفر توسعه نرم افزار استفاده کرد. با یادگیری پایتون، درهای بسیاری را به روی مشاغل مختلف از کار غیرانتفاعی گرفته تا شرکت های فناوری برتر مانند اپل باز خواهید کرد.

  • ۰۰/۱۱/۲۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی