یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

CodersTrust Polska یک مدرسه برنامه نویسی آنلاین نوآورانه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی با پشتیبانی مربیان مجرب است که بوت کمپ های نوآورانه، رویکردی مدرن برای یادگیری و تضمین اشتغال پس از اتمام دوره را ارائه می دهد.

از ابتدا آموزش می دهد - نگران نباشید که قبلاً با برنامه نویسی تماس نداشته اید، زیرا این دوره برای افرادی است که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند.

ما به صورت آنلاین آموزش می دهیم - یادگیری به طور کامل به صورت آنلاین انجام می شود، در یک پلت فرم آموزش الکترونیکی که به صورت 24 ساعته در دسترس شماست، بنابراین زمان را برای رفت و آمد تلف نکنید و در هر کجا که هستید با سرعت خود یاد بگیرید.

درس های زنده - در طول بوت کمپ، هفته ای دو بار با آموزش صفر تا صد برنامه نویسی یک مربی ملاقات خواهید کرد که در مورد مطالب یک هفته به صورت زنده بحث می کند، و مقدار زیادی دانش و انگیزه برای ادامه یادگیری دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی منتور - مربیان برای مشاوره روزانه 1: 1 در اختیار شما هستند که در طی آن از شما در حل مشکلات و آماده سازی پروژه ها برای گذراندن پشتیبانی دریافت خواهید کرد.

شما در یک گروه یاد می گیرید - به لطف جامعه دانش آموزان، دوستانی پیدا خواهید کرد، حمایت دریافت خواهید کرد و پروژه های مشترکی را با سایر شرکت کنندگان آموزشی انجام خواهید داد.

پشتیبانی منابع انسانی - پس از اتمام دوره، 3 ماه پشتیبانی تخصصی در زمینه مهارت های نرم از جمله توسعه مشخصات حرفه ای خود و آماده شدن برای اولین گفتگو با کارفرمایان از گروه شریک ما.

بررسی بهترین مدارس برنامه نویسی در لهستان - بررسی بهترین مدارس برنامه نویسی در لهستان

آزمایشگاه کدگذاران

Coders Lab قدیمی ترین مدرسه برنامه نویسی لهستان است آموزش صفر تا صد برنامه نویسی که از سال 2013 فعالیت می کند. در حال حاضر در نه شهر: ورشو، وروتسواو، کاتوویتس، کراکوف، لوبلین، لودز، پوزنان، بیالیستوک و گدانسک.

Coders Lab 7 نوع دوره درجه 1 (شامل JavaSript، JAVA، PHP، WordPress، C # / .NET، Phyton) و 1 دوره درجه 2 (node.js) ارائه می دهد. اولین دوره در لهستان که به طور کامل به زبان انگلیسی ایرانیان سایبر برگزار می شود نیز در دسترس است - JavaScript Developer: React.

کلیه دوره ها در محل شرکت و بر اساس مواد اصلی و بدون توجه به محل برگزاری دوره برگزار می شود. به لطف مراقبت از کیفیت دوره ها و شرکت در برنامه Career Lab، فارغ التحصیلان شانس بسیار خوبی برای یافتن شغل دارند - 82٪ از آنها ظرف 3 ماه پس از اتمام دوره، شغل پیدا می کنند.

Coders Lab با بیش از 200 شرکت شریک مستقر در همه شهرهایی که دوره ها در آن برگزار می شود - از خانه های نرم افزاری کوچک و متوسط ​​گرفته تا شرکت های بین المللی همکاری می کند.

وب آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سامورایی

آموزشگاه برنامه نویسی وب سامورایی

Websamurai مدرسه ای برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب آینده و فعلی است که توسط خالق کانال برنامه نویسی سامورایی در یوتیوب تأسیس شده است.

مشخصه آن:

گروه های کوچک، که به معلم اجازه می دهد آموزش صفر تا صد برنامه نویسی تا با شرکت کنندگان ارتباط مستقیم داشته باشد

فعالیت - شرکت کنندگان کدهای زیادی می نویسند، راه حل ها و آموزش برنامه نویسی برنامه های کاربردی جالبی ایجاد می کنند که در کار یک توسعه دهنده front-end و back-end مفید است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی