یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در این سطح، شما به احتمال زیاد مسئول صفر تا صد برنامه نویسی کامپیوتر پروژه های بزرگ خواهید بود و یک تیم (معمولاً از کدنویسان و برنامه نویسان قوی) برای انجام کار مدیریت خواهید کرد.

همچنین ممکن است نیاز به همکاری با تیم های دیگر داشته باشید.

همه اینها نیازمند مهارت های اجتماعی و رهبری است.

در ادامه این مقاله، مهارت های فنی را که برای کدنویس شدن، برنامه نویس و در نهایت دانشمند کامپیوتر به آن نیاز دارید، مرور خواهم کرد.

بیا شروع کنیم.

1- برنامه نویسی

اولین و تنها قدم برای تبدیل شدن به یک صفر تا صد برنامه نویسی کامپیوتر کدنویس، یادگیری برنامه نویسی است.

این ساده ترین مرحله در حرفه CS شما است و به شما بازخورد سریعی در مورد اینکه آیا باید حرفه CS را دنبال کنید یا خیر به شما می دهد.

وقتی نوبت به انتخاب زبان های برنامه نویسی می رسد، نمی خواهم نگران این باشید که چه زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید.

در این مرحله چیزی که اهمیت دارد زبان برنامه نویسی خاص نیست، بلکه مفاهیمی است که شما یاد خواهید گرفت. این مفاهیم تقریباً در هر زبان برنامه نویسی دیگری صادق است.

وقتی یک برنامه نویس باتجربه تر شوید، به نقطه ای خواهید رسید که یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید بیش از یک هفته طول نمی کشد، بنابراین وقت خود را برای یافتن زبان برنامه نویسی "عالی" برای شروع تلف نکنید زیرا: ) وجود ندارد و ب) مهم نیست.

با این گفته، من شخصاً توصیه می کنم با دو زبان زیر شروع کنید. ایرانیان سایبر من دلایل خود را در پشت این انتخاب ها توضیح خواهم داد، اما با خیال راحت با هر چیزی که راحت تر هستید شروع کنید.

پایتون

پیشنهاد می کنم صفر تا صد برنامه نویسی کامپیوتر با پایتون شروع کنید

چرا؟

زیرا پایتون زبانی است که یادگیری آن بسیار آسان است. مثل، واقعا، واقعاً آسان!

این یک زبان بسیار سطح بالا است که به شما امکان می دهد برنامه های واقعی را تنها در چند خط کد بنویسید.

بنابراین، در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود پروژه های مهمی را توسعه دهید.

اگر علاقه مند به یادگیری پایتون هستید، راهنمای گام به گام من را که برای شما قرار داده ام را بررسی کنید تا شما را از یک مبتدی مطلق به یک پایتونیستای حرفه ای تبدیل کند.

این ویژگی های پایتون بسیار مهم هستند، به خصوص صفر تا صد برنامه نویسی کامپیوتر زمانی که شما شروع به کار می کنید.

برای یادگیری python، من به شدت Python Crash Course را توصیه می کنم. (مطمئن شوید که نسخه دوم جدیدتر را دریافت کرده اید

به نظر من برای مبتدیان بسیار مفید است.

من همچنین دوست دارم که کتاب مبتنی برصفر تا صد برنامه نویسی کامپیوتر پروژه باشد، بنابراین هنگام یادگیری کدنویسی از ساختن چیزها لذت خواهید برد.

برگه تقلب پایتون 3 برای مبتدیان

دانلود یک برگه تقلب جامع برای مبتدیان با نمونه های برنامه نویسی کامپیوتر کد گسترده که تمام موضوعاتی را که باید یاد بگیرید را پوشش می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی