یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

PNY قصد دارد دوره هایی را در آموزش برنامه نویسی اندروید  پردیس های دیگر لاهور معرفی کند. این دوره ها شامل دوره توسعه اپلیکیشن اندروید در جاده فروزپور لاهور، شهر اقبال لاهور، شهر جوهر لاهور و گلبرگ لاهور می باشد. این خبر خوبی برای دانشجویانی است که در این مناطق از لاهور زندگی می کنند. آنها برای دوره های کوتاه مدت، دوره های IT و دوره های کامپیوتر و غیره نیازی به رفتن به جاهای دیگر ندارند.

این بهترین بستر برای همه دانشجویانی است که می خواهند این نوع دوره ها را یاد بگیرند. موسسه ما بهترین موسسه در لاهور برای دوره های کوتاه مدت و دوره های کوتاه مدت کامپیوتر IT است. برای این پردیس ها یک مربی متخصص استخدام کرده ایم. دانش آموزان هم محتوا و هم مهارت ها را از مربی ما یاد خواهند گرفت. درباره این دوره

این دوره آموزشی است که دانش و مهارت های لازم آموزش برنامه نویسی اندروید برای طراحی و ساخت یک برنامه کامل Android™ را ارائه می دهد. این یک آموزش گسترده در مورد اجزای اصلی Android SDK و تعاملات آن ارائه می دهد.

این دوره به روز شده است تا شامل موضوعات سازگار با تمامی نسخه های اندروید تا اندروید 8 و کد منبع به روز رسانی شده به API 27 باشد. علاوه بر این، این کتاب از زبان برنامه نویسی کاتلین به جای جاوا استفاده می کند. Kotlin یک زبان برنامه نویسی ایمن و مختصر است که توسعه سریعتر برنامه های اندرویدی با کیفیت بالا را ترویج می کند.

این دوره شامل 10 درس می باشد. 3 مورد اول بر روی مبانی کاتلین برای داوطلبانی تمرکز دارند که پیشینه برنامه نویسی کافی ندارند یا قبلاً فقط پیشینه جاوا دارند. 7 درس دیگر بر نحوه ایجاد برنامه های اندروید از سطح مبتدی تا پیشرفته تمرکز دارد.

ویژگی‌های جدید دوره شامل: تمرین‌ها و آزمایشگاه‌های عملی‌تر آموزش برنامه نویسی اندروید ، درک آسان درس‌ها و در صورت امکان با گرافیک پشتیبانی می‌شود. این دوره برای ارائه دانش و مهارت های عملی لازم به کارآموزان برای توسعه برنامه های اندروید کافی است. هیچ پیش نیازی ندارد. این دوره برای آزمون AND-801 نقشه برداری شده است.

توسعه برنامه اندروید نسخه 8، Oreo، Kotlin

پیش نیاز دوره:

این دوره شامل 10 درس می باشد. 3 مورد اول بر روی مبانی Kotlin تمرکزایرانیان سایبر  می کنند برای داوطلبانی که پیشینه برنامه نویسی کافی ندارند یا قبلاً فقط پیشینه جاوا دارند. بنابراین، هیچ پیش نیازی برای این دوره وجود ندارد.

پس از اتمام این دوره، دانشجویان قادر آموزش برنامه نویسی اندروید خواهند بود:ملزومات زبان برنامه نویسی Kotlin و تمام موضوعات مرتبط با توسعه برنامه های اندرویدی Kotlin را بیاموزید.طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید کامل.

اشکال زدایی و نگهداری برنامه های اندروید با استفاده از ابزارها و افزونه های مختلف.چرخه عمر برنامه اندروید و اجزای اصلی آن را به طور کامل درک کنید.

از منابع خارجی، فایل های مانیفست، آموزش برنامه نویسی اندروید مقاصد و آداپتورها استفاده کنید.

همه تکنیک‌های ذخیره‌سازی دائمی Android را بدانید و از آنها استفاده کنید: تنظیمات برگزیده، فایل‌ها، پایگاه‌های داده و ارائه‌دهندگان محتوا.

از تکنیک های پردازش پس زمینه اندروید استفاده کنید.

با استفاده از GPS به عنوان ارائه‌دهنده موقعیت مکانی آموزش برنامه نویسی اندروید و Google Maps، برنامه‌های آگاه از موقعیت مکانی بسازید. در اکتبر سال 2021 واحد نهایی Android Basics را در Kotlin منتشر کردیم، دوره رایگان برنامه نویسی خودمان که توسعه اندروید را برای همه در دسترس قرار می دهد. به افرادی که تجربه برنامه نویسی ندارند، نحوه ساخت اپلیکیشن اندروید را آموزش می دهد. در طول مسیر، دانش آموزان اصول برنامه نویسی و اصول اولیه زبان برنامه نویسی کاتلین را یاد می گیرند.

در پاسخ به بازخورد مربیان و فراگیران، ما به تکرار مطالب درسی خود ادامه دادیم و پروژه هایی را اضافه کردیم که به شما امکان می دهد آموخته ها را همراه با موضوعات جدیدی به کار ببرید که می تواند دانش آموزش برنامه نویسی اندروید آموزان را برای مطالب پیشرفته تر آماده کند.

تمرکز بر اصول اولیه

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی