یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

این کتاب به صورت رایگان کتاب آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته در قالب‌های مختلف از جمله PDF، Postscript، Gzipped Rar و HTML در دسترس است. کاربران می‌توانند این فایل‌ها را دانلود و چاپ کنند، زیرا کتاب دارای مجوز تحت مجوز GNU Free Documentation License است. کتاب ترجمه شده به زبان های دیگر مانند اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و چکی برای دانلود در دسترس است.

7. یک بایت از پایتون

«بایتی از پایتون» نوشته سی اچ. Swaroop بهترین کتاب رایگان در زمینه برنامه نویسی پایتون است تا مخاطبان مبتدی را به درک زبان پایتون راهنمایی کند. این کتاب عمدتاً نسخه Python 3 را مورد بحث قرار می‌دهد، اما می‌تواند به شما در سازگاری با نسخه‌های قدیمی‌تر زبان کمک کند.

 این کتاب به بیش از 26 زبان از جمله ترکی، سوئدی، فرانسوی، چینی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، اوکراینی، پرتغالی و کره ای موجود است. ترجمه‌ها توسط اعضای فعال جامعه ارائه شده‌اند که به شدت کتاب آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته تلاش می‌کنند تا ویرایش‌ها را با به‌روزرسانی کتاب ادامه دهند.

کتاب با مقدمه ای در مورد موضوع کتاب آغاز می شود. همچنین خواسته های خوانندگان را در مورد فداکاری در نظر می گیرد. سپس پایتون و چگونگی ظهور آن به عنوان یکی از تأثیرگذارترین زبان ها در دنیای برنامه نویسی را شرح می دهد. سپس به سراغ مفاهیم پایتون می‌رود و آنها را به همراه مثال‌هایی در هر مرحله به تفصیل شرح می‌دهد. به این نتیجه می رسد که چگونه می توانید پس از خواندن این کتاب به یادگیری پایتون ادامه دهید و شما را با یک مشکل حل می کند و مهارت های خود را حتی در آخرین مرحله آزمایش می کند.

بهترین کتاب های برنامه نویسی پایتون برای برنامه نویسان پیشرفته

8. مقدمه ای بر یادگیری ماشین با پایتون: راهنمای دانشمندان داده

بسیاری از برنامه‌ها و پروژه‌های تجاری از یادگیری ماشینی به ایرانیان سایبر عنوان یک عنصر جدایی‌ناپذیر استفاده کرده‌اند، و تعداد برنامه‌هایی که این کار را انجام می‌دهند در طول سال‌ها افزایش یافته است. این کتاب توسط سارا گویدو و آندریاس سی مولر به شما می آموزد که چگونه از زبان برنامه نویسی پایتون برای ساخت راه حل های یادگیری ماشین خود استفاده کنید کتاب آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته . همانطور که میزان استفاده از داده با دومی افزایش می‌یابد، محدودیت برنامه‌های یادگیری ماشین تنها تصور ماست.

در سراسر این کتاب، شما در مورد مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه یادگیری ماشینی غنی با استفاده از Python و کتابخانه sci-kit-learn آشنا می شوید. این کتاب قبل از اینکه به مزایا و معایب الگوریتم های یادگیری ماشینی محبوب بپردازید، شما را با مفاهیم اساسی و کاربردهای یادگیری ماشین آشنا می کند.

 شما همچنین در مورد روش های پیشرفته ارزیابی مدل و مفهوم خطوط لوله، که برای کپسوله کردن گردش کار و مدل های زنجیره ای است، یاد می گیرید. در پایان، این کتاب پیشنهاداتی را برای کمک به شما در بهبود مهارت های علم داده ارائه می دهد.

شما می توانید کتاب را از اینجا خریداری کنید

9. Python روان: برنامه نویسی واضح، کتاب آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته مختصر و موثر

"Fluent Python" توسط Luciano Ramalho راهنمای عملی شما است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه کدهای مفید پایتون را با استفاده از th بنویسید. نادیده گرفته شده ترین و در عین حال بهترین ویژگی های زبان. نویسنده شما را از طریق ویژگی‌ها و کتابخانه‌های زبان راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند کد را کوتاه‌تر، سریع‌تر و خوانا کنید.

این کتاب مفاهیم مختلفی از جمله مدل داده پایتون، ساختارهای داده، توابع به عنوان اشیا، اصطلاحات شی گرا، جریان کنترل و فرابرنامه‌نویسی را پوشش می‌دهد. با استفاده از این کتاب، برنامه نویسان پیشرفته پایتون با پایتون 3 و چگونگی کتاب آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته مهارت در این نسخه از زبان آشنا می شوند. نویسنده لوچیانو رامالهو، یک توسعه دهنده وب است که با برخی از مهم ترین پورتال های خبری برزیل با استفاده از پایتون کار کرده است و شرکت آموزش پایتون خود را دارد.

10. کتاب آشپزی پایتون: دستور کتاب آموزش برنامه نویسیالعمل هایی برای تسلط بر پایتون 3

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی