یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 جزیره برنامه نویسی اندروید برای کودکان جعبه

Box Island - برنامه کدنویسی برای کودکان در سال 2019

مانند بسیاری از برنامه های دیگر برنامه نویسی برای کودکان موجود، Box Island درس های برنامه نویسی اساسی را از طریق یک بازی ساده و جذاب ایجاد می کند. با این حال، این برنامه با گرافیک باکیفیت خود را از رقبا جدا می کند و بچه ها را در دنیای بازی های سه بعدی زیبا غوطه ور می کند، مناسب برای بچه هایی که از بازی های بسیار گرافیکی لذت می برند یا به آن عادت دارند.

 با استفاده از گیم پلی روایی، Box Island تقریبا شبیه یک بازی ویدیویی برنامه نویسی اندروید برای کودکان است. بچه ها می توانند دنباله ها را با استفاده از حلقه ها و شرایط کنترل کنند و شاهد آشکار شدن خلاقیت های خود باشند. با برنده شدن جوایز بسیاری و کسب تمجیدهای بالا، Box Island قطعاً یک برنامه ارزش بررسی است.

در حالی که همه برنامه‌های فوق ابزارهای یادگیری عالی برای کمک به کودکان در یادگیری کدنویسی هستند، آنها تنها گزینه‌های موجود نیستند. منابع بسیار خوبی هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت‌ها، هم بازی‌های آنلاین برای کودکانی که کدنویسی می‌کنند و هم به‌صورت آفلاین در کتاب‌ها وجود دارد.

 برنامه نویسی به بچه ها کمک می کند تا مهارت های خود را نه تنها در برنامه نویسی و دنیای حرفه ای، بلکه در زندگی شخصی خود نیز توسعه دهند، مانند رشد روابط شخصی و توانایی های حل مسئله روزانه. ما نباید برنامه نویسی اندروید برای کودکان منتظر بمانیم تا آنها به دانشگاه برسند تا در مورد این گزینه ها به آنها بگوییم. در همه جا منابعی وجود دارد که به بچه ها کمک می کند تا آینده خود را در حال حاضر تضمین کنند.

این می تواند اطلاعات زیادی باشد، مخصوصاً برای والدینی که سابقه برنامه نویسی ندارند. بهترین کاری که می توانید برای حمایت از آینده فرزندتان انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که او منابع مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود و مهارت های لازم برای زندگی در این دنیا را دارد. می‌توانید راهنمای نهایی برای والدین را بخوانید: برنامه‌نویسی برای بچه‌ها که توسط Makeblock نوشته شده است تا درباره کارهایی که می‌توانید به‌عنوان والدین برای آموزش کدنویسی به فرزندانتان انجام دهید، بیشتر بدانید.

 از آنجایی که کدنویسی به یک عنصر حیاتی در آموزش دوران ایرانیان سایبر کودکی تبدیل می شود، والدین به دنبال راه های مختلفی برای تقویت مفاهیم کدگذاری در خانه هستند. فرزند شما به گزینه هایی از جمله برنامه نویسی برنامه نویسی اندروید برای کودکان وب سایت ها، بازی ها و دوره های آنلاین دسترسی دارد.

در نتیجه، اخیراً برنامه‌های کدنویسی برای بچه‌ها افزایش یافته است که کودکان سه‌ساله را با اصول برنامه‌نویسی آشنا می‌کنند. اگرچه برخی از این برنامه‌ها زبان خاصی را آموزش می‌دهند، اما بیشتر آنها بر معرفی منطق کدنویسی تمرکز می‌کنند. بچه ها مفاهیم اساسی مانند حلقه ها، جملات «اگر-آنوقت»، متغیرها و شرطی ها را با کمک شخصیت های سرگرم کننده و رنگ های روشن یاد می گیرند.

چه چیزی در مورد برنامه ها عالی است: آنها به راحتی در هر کجای تلفن یا رایانه لوحی شما قرار دارند. از طریق معماها، پازل ها و بازی آزاد، بچه ها همچنین مهارت های "نرم" مانند انعطاف پذیری، حل مسئله و صبر را یاد می گیرند. این برنامه‌های کدنویسی به بچه‌ها کمک می‌کنند تا با تقویت مثبت و سرگرمی، اعتماد به نفس پیدا کنند.

برنامه های برنامه نویسی زیادی برای بچه ها وجود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند! ما این منبع مفید را ایجاد کرده‌ایم تا به والدین کمک کنیم تا برنامه‌های عالی را برای فرزندانشان از پیش‌دبستانی تا کلاس نهم و بالاتر انتخاب کنند.

برنامه های برنامه نویسی برای بچه ها را در دبستان، دبیرستان و دبیرستان پیدا برنامه نویسی اندروید برای کودکان کنید.برنامه های برنامه نویسی برای کودکان در مقطع ابتدایی (سنین 5 تا 10 سال)1. کارت کارت بازی چرخ دستی کد پلتفرم: iOS و Android

اگر کودک شما عاشق ماشین های مسابقه ای است، پس کارت کارت کد برای او بازی است. بازیکنان ماشین های مسابقه رنگارنگ را با کد کشیدن و رها کردن در اطراف یک مسیر هدایت می کنند. این بازی برای کودکان پیش دبستانی به هیچ مهارت خواندن نیاز ندارد. 10 سطح اول که رایگان هستند را می توان با تطبیق رنگ ساده شکست داد. 1.99 دلار اضافی به شما 60 سطح بیشتر می دهد که سختی آن افزایش می یابد و به تدریج دانش کدنویسی بیشتری نیاز دارد. این بازی حالت مسابقه ای را نیز ارائه می دهد. بازیکنان برنامه نویسی اندروید می توانند سرعت کدگذاری خود را با مسابقه دادن با ماشین دیگری در اطراف پیست آزمایش کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی