یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

خوب، شما باید بتوانید Minecraft را بدون پرداخت هزینه اضافی در کنار اشتراک معمول خود دانلود کنید.

در برنامه Xbox Game Pass، Minecraft را جستجو کنید بازی آنلاین ماین کرافت و خواهید دید که می‌توانید Minecraft را روی رایانه شخصی Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S یا Windows 10 خود نصب کنید.

هنگام بازی Minecraft، می توانید یک بازی تک نفره یا چند نفره انجام دهید. اگر دوست دارید با افراد دیگر بازی کنید. این مقاله راه‌های مختلف بازی چند نفره را بیان می‌کند و اگر در انجام بازی‌های چند نفره مشکل دارید، برخی از مراحل عیب‌یابی را ارائه می‌کند.

آیا نسخه مناسبی دارم؟

هنگام بازی Minecraft: Java Edition، نسخه بازی بازیکن باید مانند بازی آنلاین ماین کرافت نسخه سرور برای بازی در آن سرور باشد، خواه LAN باشد یا میزبانی آنلاین. می توانید شماره نسخه بازی خود را در پایین منوی اصلی خود مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به تغییر نسخه های بازی مراجعه کنید

برای Minecraft در همه سیستم عامل های دیگر، Minecraft را می توان با رفتن به فروشگاه دستگاه خود به روز کرد.

 

پخش در یک شبکه محلی (LAN)
این امر مستلزم باز کردن شبکه خانگی یا محلی (LAN) خود برای دیگرانی است که همچنین به آن شبکه متصل هستند. در اینجا نحوه اتصال برای Minecraft آورده شده است: Java Edition.

یک کامپیوتر میزبان را انتخاب کنید. این رایانه باید به اندازه کافی سریع بازی آنلاین ماین کرافت باشد تا بتواند Minecraft را بازی کند و در عین حال سروری را برای سایر بازیکنان نیز اجرا کند.
بازی را اجرا کنید و روی Single Player کلیک کنید.
یک دنیای جدید بسازید یا یک دنیای موجود را باز کنید.
در داخل آن جهان، کلید Esc را فشار دهید و روی Open to LAN کلیک کنید.
یک حالت بازی را برای تنظیم برای سایر بازیکنان انتخاب کنید.
نکته: Survival حالت پیش‌فرض Minecraft است که شامل امتیاز زندگی ایرانیان سایبر و گرسنگی می‌شود. حالت خلاق به شما امکان می دهد پرواز کنید و تعداد بی نهایت بلوک را قرار دهید. حالت ماجراجویی مانند حالت زنده ماندن است، اما بازیکنان نمی توانند بلوک ها را قرار دهند یا از بین ببرند. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که تقلب‌ها (فرمان‌ها) خاموش یا روشن شوند.
روی Start LAN World کلیک کنید، پیامی مبنی بر میزبانی یک بازی محلی مشاهده خواهید کرد. بازی آنلاین ماین کرافت سایر بازیکنان در همان شبکه که مایل به پیوستن هستند، اکنون می‌توانند بازی خود را شروع کنند، Multiplayer را انتخاب کنند، و رایانه‌های آنها باید به طور خودکار بازی را شناسایی کنند.
بازی روی سرور آنلاین
این نیاز به مکان یابی و اتصال به آدرس IP یک سرور چند نفره دارد. علاوه بر این، Minecraft Java: Edition به اشتراک Xbox Live نیاز ندارد.

یک سرور چند نفره به دو یا چند بازیکن اجازه می دهد تا با هم بازی Minecraft را انجام دهند. می توانید فایل سرور مورد نیاز برای راه اندازی سرور خود را از طریق اتصال Minecraft.netor به سرور شخص دیگری دانلود کنید. توجه: برای دسترسی به سرور باید همان نسخه Minecraft را به عنوان سرور اجرا کنید. برای اطلاعات بیشتر، به تغییر نسخه بازی مراجعه کنید.

برای اطلاع از آخرین اطلاعات، Radio Times Gaming را در توییتر بازی آنلاین ماین کرافت دنبال کنید. یا اگر به دنبال چیزی برای تماشا هستید، راهنمای تلویزیون ما را ببینید

از برنامه انتشار بازی های ویدیویی ما برای همه بازی های آینده روی کنسول ها دیدن کنید. برای اخبار بیشتر درباره بازی و فناوری، از مراکز ما حرکت کنید.

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • javad salehi

بازی آنلاین ماین کرافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی