یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

لینوکس، رزبری پای و غیره اجرا شود. برنامه نویسی اندروید با پایتون روی یک سیستم مفسر اجرا می‌شود، به این معنی که کد می‌تواند به‌محض نوشتن به‌طور موثر اجرا شود. علاوه بر این، سینتکس توسعه پایتون بسیار ساده تر از سینتکس هر زبان برنامه نویسی دیگری است.

می خواهید یک اپلیکیشن بسازید؟ با توسعه دهندگان موبایل ما صحبت کنید!تصویر درونی پست وبلاگ

چرا از Python برای توسعه اپلیکیشن اندروید استفاده کنیم؟

پایتون به عنوان یکی از محبوب ترین زبان ها در سال های اخیر شناخته شده است. برخی از مزایای چارچوب پایتون برای توسعه اپلیکیشن اندروید عبارتند از:

عملکردبرنامه نویسی اندروید با پایتون برنامه نویسی سریعتر

برخلاف سایر زبان‌های برنامه‌نویسی، برنامه‌های پایتون مستقیماً توسط مفسر اجرا می‌شوند، یعنی بدون کامپایلر، که آن را به یک زبان ایده‌آل برای برنامه‌نویسی تبدیل می‌کند، زیرا زمان کمتری برای اجرا با روش ساده‌تر برای گرفتن خطاها نیاز دارد.

سازگاری توسعه تست محور

پایتون ایجاد نمونه اولیه برای برنامه ها را بدون دردسر می کند. این به طور کامل از توسعه نمونه اولیه پشتیبانی می کند و از طریق بازسازی آنها، به شما امکان می دهد تا برنامه های کاربردی را مستقیماً از نمونه های اولیه بسازید. علاوه بر این، پایتون با چندین سیستم عامل سازگار است و بنابراین می تواند در پلتفرم های مختلف برای توسعه و اجرای کد استفاده شود.

انواع کتابخانه ها

توسعه اپلیکیشن اندروید با استفاده از پایتون به شما این امکان را برنامه نویسی اندروید با پایتون می‌دهد تا در مورد ماژول‌ها از طیف گسترده کتابخانه‌های موثر و قوی آن، بدون نیاز به کدنویسی زیاد تصمیم بگیرید.

جامعه قوی

یک جامعه نقش مهمی در رشد یک زبان دارد. در مورد پایتون، انجمن ایرانیان سایبر آن بسیار فعال است و راهنماها، آموزش‌ها و مستندات متعددی ارائه می‌دهد که به آن برتری می‌دهد.

به خواندن در مورد توسعه برنامه پایتون ادامه دهید5 ابزار رایج مورد استفاده برای توسعه برنامه اندروید با استفاده از پایتون

پایتون را می توان برای توسعه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل، تجزیه و تحلیل داده های علمی و دیجیتال، محاسبات و توسعه نرم افزار استفاده کرد. با این حال، برای ساختن یک برنامه اندرویدی با پایتون، برخی از ابزارها برنامه نویسی اندروید با پایتون به ما کمک می‌کنند تا کدی بنویسیم که بتواند روی سیستم عامل اندروید اجرا شود.

 همه این پلتفرم ها کد منبع بومی را برای پلتفرم های پشتیبانی شده تولید می کنند. کدهای بومی تولید شده مشابه کدهای دست نویس هستند و به راحتی با کمک کامپایلرهای بومی قابل بهینه سازی هستند. بیایید در مورد برخی از پلتفرم های محبوب برای توسعه برنامه اندروید با استفاده از پایتون بحث کنیم:

KIVY

توسعه برنامه اندروید با استفاده از پایتون تنها به دلیل کتابخانه منبع باز Python برای توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه و سایر نرم افزارهای کاربردی چند لمسی که Kivy است امکان پذیر شده است. نسخه اولیه آن برنامه نویسی اندروید با پایتون در سال 2011 و نسخه پایدار آن در سال 2019 منتشر شد! Kivy از توسعه اپلیکیشن اندروید پشتیبانی می کند و برنامه های آن را می توان بر روی IOS، Linux، OS X، Windows و Android اجرا کرد.

Kivy یک کتابخانه منبع باز پایتون برای توسعه سریع برنامه های کاربردی رابط کاربری متقابل پلت فرم است. این به توسعه دهنده اجازه می دهد تا رابط کاربری گرافیکی پایتون را در پلتفرم های مختلف مانند ویندوز، لینوکس، iOS، اندروید بسازد. علاوه بر این، دارای یک موتور گرافیکی است که بر روی OpenGL توسعه یافته است، بنابراین می تواند در برنامه نویسی اندروید با پایتون صورت نیاز، بارهای کاری متصل به GPU را مدیریت کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی