یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

پایتون معمولاً به عنوان اولین زبان برنامه نویسی برای اندروید یا پایتون آموزش مفاهیم برنامه نویسی استفاده می شود، بنابراین مفید است که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در خارج از کلاس نیز مفید باشد! از بسیاری جهات، پایتون BASIC جدید است. از نظر سادگی، پایتون در مقابل جاوا بی‌معنا است.

Python 1 را یاد بگیرید

با این حال، محدودیت ها و پیچیدگی های جاوا فقط برای سرگرمی نیست. آنها می توانند برای ایجاد عادت های خوب در مراحل اولیه مفید باشند، و ممکن است یک توسعه دهنده را برای بقیه حرفه خود آماده کنند.

در پایان، اگر به یادگیری برای یادگیری علاقه دارید، پایتون بهترین مکان برای شروع است. اما این به هدف نهایی شما بستگی دارد.

آنها برای چه مواردی مناسبند؟ وقتی صحبت از آن شد، هدف نهایی شما از یادگیری هر یک از این زبان ها چه می تواند باشد؟

همانطور که گفته شد، ماهیت "تفسیری" پایتون به این اندروید یا پایتون معنی است که نمی توان به راحتی از آن برای نوشتن برنامه های تجاری که به اشتراک می گذارید و می فروشید استفاده کرد. کندتر از زبان های کامپایل شده است و به راحتی صادر نمی شود.

این بدان معناست که پایتون به طور کلی برای توسعه اپلیکیشن موبایل، توسعه بازی، ساختن نرم افزار دسکتاپ و غیره استفاده نمی شود.

با این حال، چیزی که پایتون برای آن عالی است، نوشتن کد سریع است که عملکردهای مفیدی را انجام می دهد. این باعث می شود که آن را به یک ابزار داخلی محبوب در میان بسیاری از شرکت های امنیتی، اندروید یا پایتون  شرکت های تجزیه و تحلیل داده ها و موارد مشابه تبدیل کند.

جاوا برای ساخت اپلیکیشن بهتر از پایتون است

یکی دیگر از کاربردهای رایج پایتون، ساخت برنامه های وب است. در اینجا، کد پایتون در واقع «سمت سرور» اجرا می‌شود. این بدان معناست که روی سروری اجرا می‌شود که فایل‌هایی را که یک وب‌سایت را تشکیل می‌دهند، در خود جای می‌دهد. از آنجایی که پایتون روی سرور نصب شده است، کاربر نیازی به نگرانی در مورد نصب پایتون روی دستگاه خود ندارد: آنها فقط خروجی را می بینند.

بنابراین، پایتون قدرت بسیاری از بزرگترین برندهای وب را دارد. ایرانیان سایبر اینها عبارتند از: اینستاگرام، گوگل، اسپاتیفای، نتفلیکس، دراپ باکس و بسیاری دیگر.

در همین حال جاوا برای توسعه تعدادی از برنامه های دسکتاپ و موبایل استفاده می شود. جاوا در گذشته زبان اصلی مورد استفاده برای توسعه اندروید بود، تا زمانی که گوگل اعلام کرد که Kotlin بهترین انتخاب اندروید یا پایتون آن در آینده خواهد بود. با این حال، جاوا هنوز به طور رسمی پشتیبانی می شود و هنوز توسط تعداد زیادی از سازمان ها استفاده می شود.

جاوا به طور کلی در بین سازمان های بزرگ محبوب است، زیرا توسط تعداد زیادی از چارچوب ها و کتابخانه ها پشتیبانی می شود، بسیار سریع است، بسیار امن است و در همه پلتفرم ها کار می کند. جاوا همچنین این مزیت را دارد که برای مدت طولانی وجود داشته است - و شرکت های بزرگ تغییر را دوست ندارند!

همچنین بخوانید: آموزش کاتلین برای اندروید برای مبتدیان: اندروید یا پایتون ساخت یک آزمون ساده

جاوا کمتر برای بازی ها استفاده می شود. ترکیبات دیگری مانند C# با Unity یا C++ با Unreal Engine در این سناریو قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر هستند.

پایتون در مقابل جاوا: کدام یک برای شما مناسب است؟کد نویسی در پایتون و جاوا با این اوصاف، باید پایتون یا جاوا را برای شروع کدنویسی انتخاب کنید؟

اگر به دنبال تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار هستید که برای یک شرکت بزرگ کار می‌کند، اگر می‌خواهید برنامه‌های اندرویدی بسازید، یا اگر علاقه‌مند به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی بیشتری مانند C# هستید، جاوا اندروید یا پایتون یک انتخاب عالی است. هر چند برای یک منحنی یادگیری تند آماده باشید!

  • ۰۰/۱۲/۰۱
  • javad salehi

اندروید یا پایتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی