یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 ساختن برنامه های چند پلتفرمی از ابتدا ساخت برنامه اندروید با پایتون با استفاده از Kivy با جزئیات ایجاد یک بازی چند سطحی تعاملی بین پلت فرمی از پایه بررسی خط لوله ساخت یک برنامه اندروید از برنامه Python Kivy ساختار پروژه Android Studio را درک کنید. تولید شده توسط Kivy نحوه گسترش برنامه در اندروید استودیو با افزودن نماهای بیشتر اندروید به فعالیت اصلی برنامه را بشناسید. Who This Book برای توسعه دهندگان پایتون بدون تجربه قبلی در Kivy است که به دنبال ایجاد اولین برنامه اندروید خود به طور کامل در پایتون هستند. شروع به ساخت برنامه های اندروید مبتنی بر پایتون با استفاده از Kivy با اندروید استودیو کنید. از طریق مثال های عمیق، این کتاب هر آنچه را که برای ایجاد و انتشار اولین برنامه اندروید خود در پایتون نیاز دارید به شما آموزش می دهد.

ساختن اپلیکیشن‌های اندروید در پایتون با استفاده از Kivy با اندروید استودیو، با بحث در مورد ساختار برنامه، ابزارک‌ها و مدیریت رویداد، شما را با اصول اولیه Kivy آشنا می‌کند. سپس زبان KV برای جداسازی منطق و رابط کاربری گرافیکی با افزودن ویجت‌ها در یک فایل KV معرفی می‌شود.

 سپس یاد خواهید گرفت که چگونه از دوربین اندروید با استفاده از Kivy استفاده کنید، سرور HTTP را با استفاده از Flask بسازید، و چندین صفحه را ایجاد و مدیریت کنید تا به شما در طراحی برنامه های کاربردی خود کمک کند. از طریق دستورالعمل های گام به گام دقیق، شما اولین بازی چند سطحی چند پلتفرمی خود را که شامل انیمیشن و جلوه های صوتی است ساخت برنامه اندروید با پایتون ایجاد خواهید کرد. در ادامه فرآیند تبدیل اپلیکیشن Kivy به اپلیکیشن اندروید با استفاده از Buildozer و Python-4-Android به تفصیل پوشش داده شده است.

 سپس یاد خواهید گرفت که چگونه پروژه Android Studio تولید شده را با افزودن پسوندها به برنامه اصلی به Android Studio ویرایش کنید. ویجت های اضافه شده در Kivy را می توان در Android Studio مدیریت کرد. ساخت برنامه اندروید با پایتون علاوه بر این، نماهای اندروید را می توان برای غنی سازی برنامه Kivy اضافه کرد. برنامه اندروید ایجاد شده با Kivy را می توان در Google Play میزبانی کرد تا به عنوان یک برنامه معمولی اندروید بارگیری و نصب شود.

در پایان، این کتاب دانش اولیه Kivy مورد نیاز برای ساخت برنامه‌های اندرویدی کراس پلتفرم، تولید یک پروژه اندروید استودیو و درک نحوه عملکرد همه آن‌ها را به شما می‌دهد.

آنچه شما یاد خواهید گرفت.با استفاده از Kivy به تفصیل، اپلیکیشن ایرانیان سایبر های چند پلتفرمی را از ابتدا بسازید یک بازی چند سطحی تعاملی چند پلتفرمی از ابتدا ایجاد کنید.خط لوله ساخت یک برنامه اندروید را از برنامه Python Kivy بررسی کنید.ساختار پروژه اندروید استودیو تولید شده توسط کیوی را درک کنید

نحوه گسترش برنامه را در Android Studio با افزودن ساخت برنامه اندروید با پایتون نماهای Android بیشتر به فعالیت اصلی برنامه تشخیص دهید.

این کتاب برای چه کسی است

توسعه دهندگان پایتون بدون تجربه قبلی در Kivy که به دنبال ایجاد اولین برنامه اندروید خود به طور کامل در پایتون هستند. در دو بخش آخر، دیدیم که چگونه Kivy و Kivymd با معایب آن، توسعه برنامه‌ها را با استفاده از پایتون بسیار آسان می‌کنند. ما اصول اولیه توسعه برنامه، نحوه نمایش متن، دریافت ورودی و استفاده از دکمه ها را برای تعاملی کردن برنامه خود پوشش داده ایم. ما همچنین عناصر UI/UIX مختلفی را دیده‌ایم که توسط Kivy پشتیبانی می‌شوند و چگونه می‌توان آن‌ها را با استفاده ساخت برنامه اندروید با پایتون از Kivy String Builders که در قالب سلسله مراتبی نوشته شده‌اند و نیازی به عبارات واردات صریح ندارند، پیاده‌سازی کرد. اگر قسمت های قبلی را نخوانده اید، توصیه می کنم برای درک بهتر به آن ها نگاهی بیندازید.

در این قسمت، تمام عناصر پرکاربرد باقی مانده در کیویمد را پوشش خواهیم داد، و در قسمتی دیگر، برنامه Capstone خود را می سازیم که اطلاعات مربوط به آب و هوا را با استفاده از API آب و هوا واکشی می کند، آن برنامه را به APK Android تبدیل می کند و آن را در یک آنلاین مستقر می کند. سکو. این باحال نیست؟

MDDialog

آخرین بار ما یک برنامه اساسی ساختیم که یک رمز عبور را به عنوان ورودی می گیرد، آن را با کلمه کلیدی ما "ریشه" مقایسه می کند و پیام موفقیت یا شکست را اما به عنوان یک متن روی صفحه نمایش می دهد. اگر ساخت اندروید با پایتون یک کادر محاوره ای ظاهر شود که نه تنها نتیجه عمل را نمایش می دهد، بلکه گزینه های بیشتری را در صورت وجود ارائه می دهد؟ این نوع تابع را می توان با کمک MDDialog ساخت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی