یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

بیش از 150 ساعت برنامه درسی برنامه نویسی برای Minecraft: Education Edition در دسترس است آموزش عجایب ماین کرافت که به سه سطل تقسیم می شود: مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته.

برنامه درسی مبتدی بر برنامه نویسی مبتنی بر بلوک و تفکر محاسباتی تمرکز دارد و توسط ویرایشگر کدگذاری MakeCode ارائه می شود. دانش‌آموزان مهارت‌های تفکر محاسباتی را با داستان‌سرایی سرگرم‌کننده می‌آموزند و در حالی که در دنیای سه‌بعدی Minecraft غوطه‌ور هستند، در مورد کدنویسی هیجان‌زده می‌شوند! بخش مبتدی شامل دوره هایی مانند مبانی کدگذاری، محاسبات با ماین کرافت و موارد دیگر است. اگر برای شرکت در دوره ها آماده نیستید، با Hour of Code یا Museum Heist با Wonder Woman شروع کنید!

برنامه درسی Intermediate به دانش آموزان اجازه می دهد تا بلوک ها، جاوا اسکریپت آموزش عجایب ماین کرافت و پایتون را کشف کنند! دانش‌آموزان مفاهیم کدنویسی را با رویکرد متقابل درسی می‌آموزند و با بلوک‌ها، جاوا اسکریپت و پایتون آزمایش می‌کنند! بخش Intermediate شامل آموزش های کدنویسی است که به دانش آموزان یا معلمان اجازه می دهد مفاهیم را به صفر برسانند! اگر برای یک ماجراجویی آماده هستید، جزیره سیمور را امتحان کنید، جایی که کاپیتان پاپرت چالش‌های کدنویسی منحصربه‌فردی برای حل آن دارد! این بخش همچنین توسط ویرایشگر کدنویسی MakeCode طراحی شده است.

بخش پیشرفته به طور خاص بر روی کدنویسی ایرانیان سایبر مبتنی بر متن با پایتون تمرکز دارد! دانش‌آموزان مفاهیم کدنویسی را یاد می‌گیرند و در استفاده از کد برای حل چالش‌ها خلاق می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر Python 101 یا Python Islands را بررسی کنید! بخش Advanced دو ویرایشگر کدنویسی را برای انتخاب ارائه می دهد: MakeCode یا ویرایشگر Python به سبک Notebook.

تماشا کردن
هر دوره آموزشی Minecraft: Education Edition به طور مشابه تنظیم شده است، آموزش عجایب ماین کرافت بنابراین مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، همیشه می دانید که همه منابع را کجا پیدا کنید. ویدئوی زیر را تماشا کنید تا درک درستی از ساختار محتوا پیدا کنید.


انجام دادن
در زیر یک نمودار تعاملی از گزینه های برنامه درسی Minecraft: Education Edition برای بررسی شما وجود دارد. نام برنامه درسی آموزش عجایب ماین کرافت را انتخاب کنید و می توانید محدوده و ترتیب آن برنامه درسی را مشاهده کنید.

تصمیم بگیرید که مبتدی، متوسط ​​یا پیشرفته هستید و از این سازمان‌دهنده آموزش عجایب ماین کرافت گرافیکی برای کمک به شما در انتخاب گزینه‌های برنامه درسی موجود استفاده کنید.

  • ۰۰/۱۲/۰۲
  • javad salehi

آموزش عجایب ماین کرافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی