یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

مرحله 3: یک دنیای Minecraft ایجاد کنید
شما به دنیای تازه ای نیاز دارید که تقلب ها را فعال کرده باشد.

1. شروع کنید آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ
Minecraft را راه اندازی کنید

2. یک دنیا بسازید
دکمه Play را فشار دهید. دکمه Create New را در کادر گفتگوی Worlds فشار دهید. پنجره Create… دارای چند الگوی پیش‌فرض است که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید اما با دکمه Create New World دنیای خود را بسازید.

3. تقلب ها را روشن کنید
تنظیماتی را برای دنیای جدید خود خواهید دید. همه چیز را همانطور که می بینید بگذارید به جز Cheats. برای فعال کردن تمام ویژگی‌های کدنویسی MakeCode، باید Activate Cheats را در موقعیت ON قرار دهید.

4. جهان آغاز می شود
Create را فشار دهید و می توانید بازی را در دنیای جدید خود آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ شروع کنید.

مرحله 4: اتصال کد را شروع کنید
برنامه Code Connection را ایرانیان سایبر راه اندازی کنید (شما نماد را در دسکتاپ خود خواهید یافت). بلافاصله پنجره ای را مشاهده می کنید که از شما می خواهد با وارد کردن یک دستور اسلش در خط چت به Minecraft متصل شوید. این دستور به ماین کرافت می گوید که با یک آدرس آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ خاص متصل شود. شما فقط می توانید دکمه کپی را فشار دهید و دستور در کلیپ بورد کپی می شود.

اکنون با دنیایی که به تازگی ساخته شده است، به بازی Minecraft خود بروید. کلید T را بزنید تا نوار چت باز شود. دستور اسلشی را که به تازگی از Code Connection کپی کرده اید با فشار دادن Ctrl+V وارد کنید و «enter» را فشار دهید یا دکمه پیکان را فشار دهید.

Code Connection پنجره دیگری با تعدادی ویرایشگر برای انتخاب باز می شود. "esc" را بزنید تا بازی را برای لحظه ای ترک کنید. به پنجره Code Connection رفته و دکمه MakeCode را فشار دهید. ویرایشگر MakeCode بارگیری آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ می شود. برای شروع یک پروژه جدید، "پروژه جدید" را در گالری "پروژه های من" انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به جای آن یک آموزش یا مثال دیگر را امتحان کنید، یکی از آن‌ها را از گالری‌ها انتخاب کنید.

مرحله 5: بازی با کد شما
برای اجرای کد خود در Minecraft، پس از کار با پروژه کدنویسی خود به بازی برگردید. آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ رزومه بازی را فشار دهید. بسته به اینکه کد شما قرار است چه کاری انجام دهد، کد شما ممکن است به عنوان یک فرمان چت اجرا شود یا زمانی که شرایطی در بازی تغییر می کند شروع شود. یکی از آموزش ها را امتحان کنید و مراحل را دنبال کنید.

Minecraft دارای کنترل های صفحه کلید است که به شما کمک می کند آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ در اطراف حرکت کنید و وظایف را انجام دهید. در اینجا یک کارت کلید مفید وجود دارد که نشان می دهد آنها چه هستند:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی