یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

می دانم که اکثر برنامه نویسان پایتون این را معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون دوست ندارند، اما وقتی برای یک شرکت کار می کنید، ممکن است مجبور شوید با زبان های دیگر نیز سر و کار داشته باشید. اگر شما یک فریلنسر هستید که برای خودتان کار می کنید، پس آزادی بسیار بیشتری دارید.

برای توسعه دهندگان وب فول استک، آنها نمی توانند همه کارها را با پایتون انجام دهند. آنها همچنین ممکن است نیاز به یادگیری جاوا اسکریپت برای انجام برخی از کارهای جذاب جلویی داشته باشند. حتی اگر در ابتدا بسیار زیاد به نظر برسد، داشتن ذهنی باز برای یادگیری هر فناوری مهم است.

بسیاری از مفاهیم در تمام زبان های برنامه نویسی مشابه هستند. اگر با پایتون خوب باشید، می توانید هر زبان برنامه نویسی دیگری را انتخاب کنید. بنابراین، در صورت لزوم آماده سازگاری با هر فناوری باشید.

همیشه داشتن یک دانش T شکل در توسعه نرم افزار خوب است. معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون شما باید تا آنجا که می توانید فن آوری ها را بدانید. اما، شما باید در یک فناوری خاص متخصص باشید. بنابراین، زبان های برنامه نویسی دیگر را نیز یاد بگیرید، اما در پایتون متخصص باشید.

4. پایتون مصرف حافظه بالایی دارد

برای کارهای با حافظه فشرده، پایتون همیشه بهترین انتخاب نیست. مصرف حافظه پایتون به دلیل انعطاف پذیری انواع داده ها زیاد است.

پایتون زمانی که اشیا از محدوده خارج می شوند زباله جمع آوری خودکار دارد. با توجه به این قابلیت، پایتون قصد دارد بسیاری از پیچیدگی‌های مدیریت حافظه را که زبان‌هایی مانند C و C++ شامل می‌شوند، حذف کند.

با این حال، برای سیستم‌های بزرگ و طولانی‌مدت که با معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون استفاده از پایتون توسعه یافته‌اند، مدیریت حافظه دشوار است.

در پایتون، مفسر تعداد ارجاعات اشیاء مورد استفاده را نگه می دارد. هنگامی ایرانیان سایبر که به یک شی دیگر ارجاع داده نمی شود، جمع کننده زباله آزاد است که با فراخوانی متدهایی مانند free() یا delete، شی را آزاد کند و حافظه اختصاص داده شده را پس بگیرد.

هنگامی که به دنبال نشت حافظه در کد خود هستید، یک روش استفاده از Heapy برای یافتن اینکه کدام اشیا بیشترین حافظه را در خود نگه می‌دارند، است. Heapy یک ابزار مفید برای اشکال زدایی مصرف حافظه است.

بنابراین، قبل از اینکه کد پایتون را برای کارهایی که حافظه فشرده زیادی دارند بنویسید، اگر بتوانید درک بهتری از کارایی فضای کد و بسته های زیربنایی استفاده شده به دست آورید، عالی خواهد بود. با این حال، راه حل های زیادی وجود دارد که می توانید برای شناسایی مشکلات حافظه و رفع نشت حافظه از آنها استفاده کنید.

5. پایتون معمولاً در بخش توسعه معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون سازمانی استفاده نمی شود

Python یک زبان برنامه نویسی قدرتمند با کمترین نگرانی برای برنامه نویسان است و در فضای توسعه وب در مقیاس بزرگ سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. اما، علیرغم محبوبیت، پایتون نتوانسته است به توسعه سازمانی نفوذ کند.

یکی از دلایل اصلی این امر ممکن است محدودیت های پایتون در مورد دسترسی به پایگاه داده باشد. در مقایسه با فناوری های محبوب مانند JDBC و ODBC، لایه دسترسی به پایگاه داده پایتون کمی توسعه نیافته و ابتدایی است.

از این رو، معمولاً در شرکت هایی که به تعامل صاف داده های قدیمی پیچیده نیاز دارند، استفاده نمی شود.

همچنین، عدم وجود رابط کاربری گرافیکی و ابزارهای معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون کار تیمی، عدم پشتیبانی واقعی چند پردازنده، عدم وجود نقطه پشتیبانی تجاری و عدم دسترسیپایتون در توسعه اپلیکیشن موبایل ممکن است برخی از نقاط ضعف بالقوه باشد.

پایتون همچنین به ندرت در سمت سرویس گیرنده یک برنامه وب استفاده می شود. همچنین از آنجایی که به صورت پویا تایپ می شود دارای محدودیت هایی در طراحی است.

اینها ممکن است برخی از دلایلی باشد که چرا پایتون اغلب در معایب اندروید با پایتون بخش توسعه سازمانی در مقایسه با زبان هایی مانند جاوا استفاده نمی شود.

پایتون – مزایا در مقابل معایب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی