یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

توجه کنید که چگونه هر بار که baddy موقعیت بازی سازی برای اندروید با پایتون خود را تغییر می دهد، drawGame() را فراخوانی می کنیم و بوم را تازه می کنیم.

در نهایت باید ورودی را از پلیر بگیریم و کاراکتر بازیکن را مطابق این جابجا کنیم. خوشبختانه، Pygame این کار را بسیار آسان می کند:

همانطور که ممکن است جمع آوری کرده باشید، قسمت اول این کد به بازیکن اجازه می دهد تا با کلیک بر روی دکمه ضربدر خارج شود.

در نهایت، پس از اتمام حلقه، از بازی خارج می شویم!این چیزی است که برای ما باقی مانده است:نحوه ساخت بازی در پایتون

دقیقا Cyberpunk 2077 نیست، اما هی حداقل بازی سازی برای اندروید با پایتون تمام شده است! #سوختن

از اینجا به کجا برویم

اکنون می دانید که چگونه یک بازی در پایتون بسازید! حداقل می دانید که چگونه مربع های متحرک را روی یک صفحه بسازید... اما امیدواریم این کافی باشد تا به شما ایده بدهد که چگونه Pygame می تواند قابلیت های Pygame وانیلی را گسترش دهد. بقیهفقط موضوع یادگیری مهارت هایی است که برای افزودن ویژگی های اضافی نیاز دارید تا زمانی که چیزی راضی باشید! اسناد رسمی را اینجا بررسی کنید.

یا اگر می‌خواهید پیشرفت خود را تسریع کنید و مهارت‌های قابل فروش را بیاموزید، چرا یک دوره آنلاین نگذرانید؟ این سریعترین راه برای یادگیری صحیح پایتون است و ما حتی یک راهنمای مفید برای بهترین دوره های آنلاین پایتون داریم. کدنویسی با Python: Training for Aspiring Developers را فقط با 49.99 دلار امتحان کنید. عجله کنید، بازی سازی برای اندروید با پایتون زیرا ارزش دوره حدود 700 دلار است. آیا می توانیم با استفاده از پایتون بازی موبایل اندروید بسازیم؟

برای دقیق شدن این سوال…آره! می توانید اپلیکیشن اندروید را با ایرانیان سایبر استفاده از پایتون بسازید. اما سوال اصلی این است که آیا ساخت اپلیکیشن اندروید با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون انتخاب خوبی است؟

بازی موبایل اندروید با استفاده از پایتون

طبق گزارش‌های پورتال آمار، گوگل پلی استور اخیراً در سپتامبر 2017 به 3.3 میلیون برنامه اندروید (از جمله بازی‌های موبایل) رسیده است. مطمئناً این بازار اندروید است. می‌توانید شوق توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی تلفن همراه را ببینید و حرفه خود را به‌عنوان توسعه‌دهنده مجذوب اپلیکیشن ارتقا دهند.

چند نفر از آنها برنامه اندروید خود را در پایتون توسعه داده اند؟

زبان های برنامه نویسی بسیار زیادی وجود دارد که توسعه دهندگان بازی سازی برای اندروید با پایتون از آنها برای ساخت برنامه ها و بازی های موبایل استفاده می کنند. جاوا برای توسعه برنامه اندروید، سوئیفت برای توسعه iOS وجود دارد. اخیرا گوگل Kotlin را به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی خود برای اندروید راه اندازی کرده است.

همه این زبان های برنامه نویسی به یک سیستم عامل خاص اختصاص داده شده اند. شما نمی توانید از Kotlin برای توسعه iOS استفاده کنید. با استفاده از سوئیفت نمی توانید یک برنامه اندروید بسازید.

با نگاهی به تجربه من دربازی سازی برای اندروید با پایتون توسعه برنامه (البته نه چندان).

به یاد دارم که از فناوری Brew برای توسعه یک اپلیکیشن موبایل استفاده کردم. حتی برای نمایش "چرخ پیشرفت"، من برای نوشتن حدود 500-600 خط کد استفاده می کردم. شاید فکر کنید چرا این کار را کردم؟ این اولین پروژه ای بود که برای اولین کارم که توسعه دهنده اپلیکیشن بودم به من محول شد.

و همانطور که انتظار می رفت، من خوب عمل نکردم، زیرا دیدم همه بازی سازی اندروید با پایتون همکارانم برنامه های فانتزی اندروید و iOS را تنها با چند خط کد توسعه می دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی