یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آنچه در Minecraft APK مود شده است
Minecraft mod apk برای اندروید چندین مود دانلود بازی ماینکرافت هک شده  ارائه می دهد که به طور کامل نحوه اجرای بازی را در دستگاه خود بهبود می بخشد و تغییر می دهد، بنابراین در اینجا ویژگی هایی که در این بازی مود شده است آورده شده است:

License Patched – همانطور که همه ما می دانیم که Minecraft برای اندروید یک بازی پریمیوم است و برای یک بار خرید حدود 7.49 دلار هزینه دارد، با این حال، نسخه مود با کمک پچ لایسنس به شما دسترسی کامل به بازی را می دهد.


Premium Skins Unlocked – این بازی به شما پوسته هایی ارائه می دهد که می توانند دانلود بازی ماینکرافت هک شده  به شما کمک کنند ظاهر شخصیت خود را در بازی شخصی سازی کنید و با هر به روز رسانی، پوسته های جدیدی اضافه می شود که باید باز شوند. اما با مد، به تمام پوسته ها از جمله پوسته های پریمیوم دسترسی کامل دارید.
بافت ممتاز قفل‌شده - Minecraft از بلوک‌ها، تعداد زیادی بلوک تشکیل شده است و هر بلوک بسته به آنچه که از آن ساخته شده است، بافت متفاوتی دارد. در ابتدا، بازی به شما امکان دسترسی به بافت های محدود را می دهد و دانلود بازی ماینکرافت هک شده  بقیه باید آنلاک شوند.

اما با مود، می توانید به تمام بافت های برتر دسترسی داشته باشید.
بدون آسیب - با فعال کردن این ویژگی، شخصیت شما حتی اگر از ارتفاع سقوط کند یا توسط حریف شلیک شود، آسیبی نمی بیند، که شکست ناپذیری به شما می دهد و به شما اجازه می دهد کارهای بسیار بیشتری انجام دهید که قبلاً از انجام آن می ترسیدید.


نفس نامحدود – در حین شنا، برای شنا کردن در اطراف دریا و ایرانیان سایبر کشف دنیای زیر آب، دانلود بازی ماینکرافت هک شده  نفس محدودی دریافت می‌کنید و باید دوباره به سطح بروید تا سطح اکسیژن خود را دوباره پر کنید. دانلود بازی ماینکرافت هک شده  اما نسخه مود شده به شما امکان تنفس نامحدود را می دهد تا بتوانید تا زمانی که می خواهید زیر آب بمانید.


Infinite Furnace Fire – Furnace اخیراً به Minecraft اضافه شده است و در واقع یک بلوک ابزاری است که به شما امکان می دهد آیتم ها و بلوک ها را پخش کنید. این یک بلوک بسیار مفید است. و با این مد آتش کوره بی نهایت دریافت می کنید، بنابراین نیازی به جستجوی آن روی نقشه ندارید.
ابزارهای نابود نشدنی - ابزارهایی که به دست می آورید، پیدا می کنید یا از نقشه جهان دانلود بازی ماینکرافت هک شده  جمع آوری می کنید و همه آنها به مجموعه شما اضافه می شوند. با این مد، این ابزارها تخریب ناپذیر می شوند و بیشتر از آنچه در ابتدا استفاده می کردند، عمر می کنند.


Telemetry Disabled – هر زمان که بازی Minecraft را انجام می دهید، برخی از اطلاعات دانلود بازی ماینکرافت هک شده  شخصی شما در سرورهای Mojang به اشتراک گذاشته و ذخیره می شود. اما مد کاملا غیرفعال است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی