یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

IDE رسمی برای توسعه اندروید Android Studio است. این ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید دانلود همچنین شامل Android SDK، یک شبیه ساز، فایل های تصویری اندروید و موارد دیگر می باشد. همه چیز در یک فرآیند ساده نصب می شود، بنابراین نیازی به دانلود هیچ فایل اضافی ندارید.

به عنوان ابزار رسمی توسعه اندروید، این راه‌اندازی از هر ایده بلندپروازانه‌ای که ممکن است برای برنامه‌ها داشته باشید پشتیبانی می‌کند. اگر علاقه ای به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده حرفه ای در آینده دارید، این یکی از مواردی است که باید یاد بگیرید.

ابزارهای توسعه اندروید جایگزین: IDEبهترین ابزارهای توسعه دهنده اندروید

استفاده از اندروید استودیو با جاوا یا کاتلین برای مبتدیان ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید چندان مناسب نیست. همچنین این گزینه برای توسعه بازی های سه بعدی مناسب نیست. به این دلایل، ممکن است ترجیح دهید از یک IDE جایگزین از انتخاب زیر استفاده کنید.

یونیتی و سایر موتورهای بازی

Unity یک موتور بازی بین پلتفرمی و IDE بسیار قدرتمند است. می توان از آن برای توسعه بازی های سه بعدی و دو بعدی یا حتی ساخت برنامه های غیر بازی استفاده کرد. یونیتی محبوب ترین پلتفرم مورد استفاده توسعه دهندگان بازی های حرفه ای در فروشگاه گوگل پلی است.

تجلیل از بهترین ابزارهای توسعه اندروید نیز باید به Unreal تعلق گیرد. Unreal یکی دیگر از موتورهای بازی سه بعدی است که برای ساخت بازی روی رایانه شخصی بسیار محبوب است. با این حال، ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید به خوبی Unity در توسعه دو بعدی نیست، و به سختی می توان با آن مقابله کرد.

توسعه بازی یونیتی

شما می توانید به طور متناوب یک بازی ساز مانند GameMaker: Studio یا Game Salad را انتخاب کنید. این گزینه‌ها انعطاف‌پذیری کمتری دارند، اما همچنان می‌توانند نتایج چشمگیری را با حداقل کدگذاری ایجاد کنند. GameMaker: Studio، به ویژه، برای ساخت برخی از عناوین محبوب در اندروید استفاده شده است. از طرف دیگر، سالاد بازی بیشتر ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید یک ابزار یادگیری است.

Xamarin + ویژوال استودیو

Xamarin ابزاری است که به شما امکان می دهد برنامه های اندروید را با ایرانیان سایبر استفاده از ویژوال استودیو مایکروسافت بسازید. این نه تنها برای کسانی که صداهای کدنویسی در سی شارپ را به جای جاوا دوست دارند جذاب است، بلکه به عنوان یک ابزار بین پلتفرمی نیز بسیار مفید است، زیرا می تواند نرم افزار iOS و حتی ویندوز را نیز بسازد.

توسعه دهنده اندروید، توسعه، برنامه نویسی

Xamarin تقریباً هر کاری را که Android Studio انجام می دهد انجام می دهد و برنامه های بومی واقعی می سازد. با این حال، دسترسی و استفاده از کتابخانه‌های جاوا کمی راحت‌تر است و به‌روزرسانی‌ها کمی دیرتر روی پلتفرم می‌رسند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همچنین بخوانید: آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید با Xamarin

B4X از Anywhere Software یکی از ابزارهای کمتر شناخته ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید شده توسعه اندروید است، اما همچنین یکی از موارد مورد علاقه من است. B4X مجموعه ای از ابزارها است که می توان از آنها برای ایجاد برنامه های چند پلتفرمی با استفاده از زبان برنامه نویسی بیسیک استفاده کرد. بهتر از آن، B4A – که ابزار توسعه دهنده اندروید است – اکنون هم رایگان و هم منبع باز است!

BASIC یک زبان مخصوص مبتدیان است که این زبان را نه تنها برای کسانی که تجربه استفاده از جاوا یا کاتلین را ندارند، بلکه برای کسانی که می‌خواهند به سرعت ایده‌ای نرم افزار برنامه نویسی اندروید را دریافت کنند، انتخابی عالی می‌کند.

سازندگان اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی