یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

استفاده از سرورهای رایگان کنترل نشده به کتاب ماینکرافت فارسی رایگان طور بالقوه می تواند ناامن باشد - سرورهای نظارت شده یا کنترل شده باید ترجیح داده شوند تا به کودکان اجازه بازی ایمن داده شود، احتمالاً فقط با دوستان بازی کنند.

برای افراد حساس‌تر یا وگان‌ها، مطمئناً دیدن خوک‌هایی که به استیک تبدیل می‌شوند، حیواناتی که کشته می‌شوند و یا پوست کنده می‌شوند، خوشایند نیست... کمی شبیه آنچه در واقعیت هر روز اتفاق می‌افتد.

بین بازیکنان دعوا و کشتار وجود دارد، هنوز هم می توانید حالت خلاقانه را انتخاب کنید.

هیولاهای کم و بیش ترسناکی وجود دارند که آماده کتاب ماینکرافت فارسی رایگان حمله هستند.هزینه ای دارد، هرچند حداقل، که در صورت خرید در بازی Skins، نقشه ها یا موارد دیگر می تواند افزایش یابد.

کتاب‌ها و ابزارک‌های Minecraft ^

به سختی می توانید راهی برای خوشحال کردن یک طرفدار Minecraft پیدا کنید، البته اگر یکی از کتاب های عمیق، یکی از ابزارهای موجود یا اشتراک یک مجله Minecraft را به او بدهید. اگر ارزش آموزشی را بیشتر انتخاب کنید و بخواهید فرزندان خود را برای یادگیری این زبان تشویق کنید، کتاب ها می توانند به زبان انگلیسی باشند.

 Minecraft یک بازی بقا و ساخت و ساز 'sandbox' است که توسط استودیو Mojang ساخته شده است که در ابتدا توسط Markus "Notch" Person تاسیس شد و توسعه آن در حدود 10 می 2009 برای Minecraft: Java Edition آغاز شد و از بازی هایی مانند Infiniminer، Dwarf Fortress، Dungeon Keeper الهام گرفته شده بود.

و بازی های قبلی آن؛ Legend of the Chambered کتاب ماینکرافت فارسی رایگان و RubyDung. گیم پلی بازی شامل یک یا چند بازیکن است که در یک دنیای سه بعدی کاملاً متشکل از بلوک هایی از انواع مختلف غوطه ور شده اند که می توان آنها را قرار داد و از بین برد.

در این محیط، بازیکنان می توانند سازه ها، خلاقیت ها، آثار هنری، مبارزه، ایرانیان سایبر استخراج مواد معدنی گرانبها را بسازند و دنیایی بی نهایت را به صورت تک نفره و چند نفره در حالت های مختلف بازی کشف کنند.

لوگوی Mojang، خالق Minecraft.MINECRAFT: JAVA EDITION چیست؟

Minecraft: Java Edition (Windows، MacOS، Linux)، که در 18 نوامبر 2011 منتشر شد، اکنون با قیمت 26.95 دلار (تقریباً 22 یورو) در وب سایت رسمی بازی در دسترس است. از طریق لانچر ارائه شده توسط Mojang به بازی کامل به صورت تک نفره و چند نفره دسترسی خواهید داشت.

 می‌توانید «اسکین» خود را سفارشی کنید، مودها، نقشه‌های کتاب ماینکرافت فارسی رایگان سفارشی را نصب کنید، با هزاران نفر دیگر روی سرورها بازی کنید و خیلی چیزهای دیگر.

آیا نسخه های دیگری وجود دارد؟

Minecraft: Bedrock Edition (اندروید، iOS، Kindle Fire، Windows Phone، Xbox، Playstation، Nintendo Switch) در اصل نسخه جیبی، نسخه ای برای پلتفرم های دیگر است. در 16 آگوست 2011 تنها در Sony Xperia منتشر شد و متعاقباً در سایر دستگاه‌ها در دسترس قرار گرفت، اکنون برای خرید در فروشگاه‌های آنلاین مربوطه با کتاب ماینکرافت فارسی رایگان قیمت 6.99 دلار (حدود 5.80 یورو) در دسترس است.

 با چند روش کمتر از Minecraft: Java Edition، از بازی متقابل حتی با کاربران در کنسول ها پشتیبانی می کند و برای کسانی که نسخه ویندوز 10 را خریداری کرده اند، از افزونه ها حتی در صورت پرداخت پول پشتیبانی می کند.

Minecraft: Education Edition (Windows، MacOS، iOS، Chrome) مبتنی بر Bedrock: Edition، یک نسخه آموزشی از Minecraft است که برای استفاده در کلاس طراحی شده است.

 این نسخه برخی از آیتم های منحصر به فرد را ارائه می دهد و همچنین طرح های درسی را ارائه می دهد. سلام امروز می خواهم در مورد یک بازی بسیار جالب برای من صحبت کنم. می خواستم در مورد این بازی کتاب ماینکرافت صحبت کنم، برای افرادی که نمی دانند چه بازی کنند یا آن را نمی دانند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی