یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هنر هک کردن، یادگیری کدنویسی را جذاب‌تر آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می‌کند! بچه ها نکاتی را در مورد نحوه کدنویسی یک وب سایت یاد می گیرند و مانند یک هکر فکر می کنند.

مزایای یادگیری مهارت های هک و کدنویسی به ساختن یک مجموعه برنامه نویسی و البته یادگیری آنچه برای رقابت در هکاتون نیاز است، تبدیل می شود! مزایای هکاتون شامل ایجاد تفکر انتقادی، کار گروهی و مهارت های تحلیلی است، به علاوه، هک می تواند (به معنای واقعی کلمه) یک تجربه یادگیری عالی را باز کند.

7. یک Action Platformer با آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان Scratch بسازید

همانطور که می بینید، یا به زودی خواهید دید، چتر برنامه نویسی بزرگ و گسترده است و نه تنها انواع مختلف خلاقیت ها را در خود جای می دهد، بلکه تعدادی زبان و روش های مختلف را نیز در خود جای داده است.

بنابراین، در حالی که مثال بازی اسکرول جانبی بالا که می‌تواند با جاوا اسکریپت انجام شود، یکی از راه‌های انجام کارها است، دانش‌آموزان جوان‌تر ممکن است چیزی مشابه را انتخاب کنند، اما با Scratch - برنامه کدگذاری بلوک کشیدن و رها کردن که امکان تصویری را فراهم می‌کند. تجربه کدنویسی به جای تجربه ای که در متن ریشه دارد.

8. بازی Dev: بازی های سوم شخص در Unity

در مورد آن فکر کنید - چه چیزی بازی های ویدیویی را سرگرم کننده و جالب می کند؟ برخی در طبیعت واقعی عناوین گم می شوند، در حالی که برخی دیگر به وضوح برای عامل سرگرمی آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مداوم بازی می کنند.

علاوه بر این، هر چند، یکی از عوامل مهم طراحی بازی، و به طور خاص، شخصیت اصلی است. ماریو، لینک، سونیک - شخصیت‌های کلاسیک بازی‌های ویدیویی که به دلیل خاص بودن، به جریان اصلی فرهنگ پاپ راه پیدا کرده‌اند.

به هر حال، گفتن اینکه یادگیری کار با شخصیت‌های بازی ایرانیان سایبر می‌تواند سرگرم‌کننده، مفید و غیره باشد، راه طولانی است.

بنابراین، در یک دوره کدنویسی با Unity و زبان کدنویسی C#، دانش‌آموزان می‌توانند از یک پایه کد برای سفارشی کردن کاراکترها، ایجاد توانایی‌های ویژه برای آنها، تغییر طراحی، دادن ابزارهای ویژه و غیره کار کنند.

در پایان، دانش‌آموزان در حال یادگیری ایجاد محیط‌های بازی، آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان همراه با نحوه برنامه‌نویسی تعاملات با سی شارپ هستند. کمک به آنها برای ایجاد تجربیات تعاملی و توسعه مهارت های کدنویسی و طراحی بازی به صورت سه بعدی.

این چیست، فرزند شما بیشتر به ورزش ها و بازی هایی مانند فیفا و مدن علاقه دارد؟ همچنین می توان با Unity و C# برای ایجاد یک بازی فوتبال مجازی و سریع کار کرد.

9. کدنویسی جاوا

الگوریتم - آیا این یک کلمه ترسناک است؟ می تواند باشد، درست است؟ اما نه در محیط آموزشی مناسب و حمایتی. مخصوصاً برای بچه‌هایی که می‌خواهند یادگیری یک مهارت کاملاً جدید مانند کدنویسی را شروع کنند، انجام این کار می‌تواند به اندازه کافی دشوار باشد، بدون اینکه نیازی به یادگیری اصطلاحات جدید کدنویسی باشد.

اما به این موضوع فکر کنید... یک الگوریتم به سادگی مجموعه ای از قوانین است که باید از آنها پیروی کرد؟ از کدنویسی جاوا می توان برای درک موارد ضروری برنامه نویسی، ساخت برنامه ها و آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان بازی ها و ایجاد درک عمیق تر از الگوریتم ها استفاده کرد. به عبارت دیگر، جاوا یک زبان عالی برای باز کردن قفل دنیای علوم کامپیوتر است.

10. کدگذاری بصری و میکرو: بیت (میکرو: بیت گنجانده شده است!)

در نهایت، زمانی که به دنبال یک کلاس برنامه نویسی آنلاین هستید، ممکن است به راحتی این واقعیت را بپذیرید که این کلاس فرزند شما و یک صفحه نمایش است، و بدون هیچ گونه کار "دستی" خارج از دست روی صفحه کلید. .

به همین دلیل است که من هیجان زده هستم که بگویم، همیشه نباید برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان اینطور باشد! با تشکر از کد تصویریng و micro:bit، دانش آموزان می توانند به معنای واقعی کلمه قدرت کد را در دستان خود نگه دارند.

  • ۰۰/۱۲/۱۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی