یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 اگر دایناسورها بیشتر در کوچه بچه شما برنامه نویسی به کودکان هستند، آنها را با دیزی دایناسور معرفی کنید. یک رابط ساده کشیدن و رها کردن به شما امکان می‌دهد موجود را متحرک کنید، بچرخد، غلت بزند، بپرد و حتی برقصد - در حالی که به طور مخفیانه به بچه‌ها کدنویسی را در همان زمان آموزش می‌دهد.

 کودکان چهار ساله و بزرگتر به طور شهودی نحوه عملکرد اشیاء، توالی ها، رویدادها و حلقه ها را دریافت خواهند کرد. نقطه ضعف دیزی دایناسور این است که عملکردها و چالش های زیادی را ارائه نمی دهد. با این حال، به عنوان یک برنامه رایگان، می تواند مقدمه ای عالی برای برنامه نویسی برای بچه ها باشد.

برنامه نویسی برای برنامه نویسی به کودکان بچه ها

Hopscotch یکی دیگر از ساخته های تیم پشت Daisy the Dinosaur است. برخلاف برنامه‌های برنامه‌نویسی برای بچه‌ها که قبلاً ذکر شد، این برنامه برای کودکانی طراحی شده است که کمی بزرگتر هستند. Hopscotch را می توان برای آموزش کدنویسی برای دانش آموزان ابتدایی هفت ساله به بالا، هم در خانه و هم در کلاس درس (با طرح ویژه مربیان) استفاده کرد.

 با استفاده از زبان برنامه نویسی Scratch، توسعه بازی را برای بچه ها ساده می کند. در حال حاضر، 33 میلیون بازی در حال حاضر توسط کودکان با استفاده از Hopscotch در سراسر جهان ایجاد شده است!

بازی های برنامه نویسی آنلاین برای بچه ها

زمانی که نیاز به توضیح کدنویسی برای کودکان نوپا و برنامه نویسی به کودکان کمی بزرگتر دارید، برنامه های کاربردی برای تبلت ها یک انتخاب عالی هستند. آنها کار بسیار خوبی در معرفی مفاهیم اولیه انجام می دهند. با این حال، معرفی زبان های برنامه نویسی واقعی برای بچه ها به چیزی بیش از یک دستگاه صفحه نمایش لمسی و برخی چالش های کشیدن و رها کردن نیاز دارد.

اگر کودک شما کمی بزرگتر است (مثلاً 7 سال به بالا) و از قبل می داند که چگونه بخواند و چند تایپ اولیه را انجام دهد، ممکن است بخواهید برخی از بازی های برنامه نویسی برای بچه ها را به او نشان دهید که می توانند در هر مرورگر وب بازی شوند.

یکی از موارد مورد علاقه شخصی ما CodeCombat است که طیف گسترده ای از رشته ها را برای یادگیری ارائه می دهد، از جمله، اما نه محدود به توسعه وب و توسعه بازی برای کودکان. از سال 2013، این بازی بیش ایرانیان سایبر از پنج میلیون بازیکن، تقریباً نیم هزار مشارکت کننده داشته و به پنجاه زبان ترجمه شده است.

 CodeCombat با گذر از سطوح و چالش‌های سختی فزاینده، زبان‌های برنامه‌نویسی را برای کودکان در هر سنی آموزش می‌دهد. بسته به هدفی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید بر HTML، CSS، جاوا اسکریپت،برنامه نویسی به کودکان پایتون و دیگران مسلط شوید. یکی دیگر از گزینه های خوب برای کودکان بالای ده سال CodeMonkey است.

 در سال 2022، جایزه What's On 4 Kids را به عنوان بهترین برنامه آموزشی آنلاین/دیجیتال برای کودکان دریافت کرد. در بازی شما با انجام کارهای مختلف به میمون کوچولوی شایان ستایش کمک می کنید تا موز جمع آوری کند. از CodeMonkey می توان برای آموزش زبان های برنامه نویسی CoffeeScript و Python استفاده کرد.

 برای بچه‌ها، این یک راه عالی برای درک دقیق مفاهیم کدگذاری جهانی، مانند اشیا، آرگومان‌ها، متغیرها، حلقه‌ها و آرایه‌ها است. CodeMonkey به بیست زبان موجود است و برنامه‌هایی برای ارائه ترجمه‌های بیشتری در زمان مقرر وجود دارد.

کدنویسی را با اسباب بازی های تخصصی به بازی کودکان تبدیل کنید

برخی از والدین در مورد برنامه‌نویسی برای بچه‌ها مردد هستند برنامه نویسی به کودکان ، زیرا فکر می‌کنند این بدان معناست که ساعت‌ها و ساعت‌ها را جلوی صفحه نمایش می‌گذرانند. شاید تعجب کنید که بدانید ممکن است حتی ضروری نباشد! Robot Turtles برای اولین بار در سال 2014 در Kickstarter منتشر شد و همچنان پرفروش‌ترین بازی رومیزی استاطلاع رسانی کنید.

بله، درست شنیدید - این یک بازی با یک تخته، کارت، و چند نوع کاشی است که می تواند توسط یک شرکت حداکثر پنج بازیکن بازی کند. تا سال 2022، بیش از پنجاه هزار مجموعه بازی در سراسر جهان فروخته شده است.

Robot Turtles که توسط یک توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای و برنامه نویسی به کودکان پدر دوقلوهای جوان ایجاد شده است، مفاهیم برنامه نویسی را به گونه ای معرفی می کند که حتی یک کودک چهار ساله نیز می تواند آن را درک کند. با حرکت دادن لاک پشت های خود در سراسر

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی