یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

به طور خلاصه، این می تواند زمان توسعه بازی سازی اندروید هر نوع بازی اکشن را به شدت افزایش دهد، به همین دلیل است که حتی استودیوهای حرفه ای نیز بازی هایی مانند Unity را ترجیح می دهند.

با این حال، اگر می خواهید به طور خاص توسعه بازی اندروید را یاد بگیرید، این روش رسمی مهارت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. نه تنها این، بلکه می توانید به راحتی برنامه خود را با آخرین نسخه اندروید به روز نگه دارید، به زیبایی متریال دیزاین دست پیدا کنید، و هر قطعه از پازل را خودتان مدیریت کنید.

آموزش ساخت بازی با اندروید استودیو.استفاده از اندروید استودیو یک گزینه امکان پذیر است، اگر بازی شما این است:یک بازی پازلی که به جای تعداد زیادی انیمیشن از صفحه نمایش ثابت تشکیل شده است

یا یک عنوان اکشن دو بعدی نسبتا ساده شما تجربه کدنویسی قبلی دارید یا مایلید زمان و تلاش زیادی برای یادگیری ابزار رسمی توسعه اندروید صرف کنید

برای راه‌اندازی و اجرای Android Studio بر بازی سازی اندروید روی دستگاه خود، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

توسعه اندروید.ما تعداد زیادی آموزش عالی برای مبتدیان داریم که شروع به کار می کنند:توسعه اندروید برای مبتدیان – چگونه اولین برنامه خود را راه اندازی کنیدمقدمه ای بر Kotlin برای توسعه اندروید بیایید یک مسابقه ساده جنگ ستارگان بسازیم!

چگونه اولین بازی اندروید خود را در جاوا بنویسیم بیایید یک کلون ساده Flappy Bird در Android Studio بسازیم همچنین می توانید تعدادی دوره عالی را به صورت آنلاین پیدا کنید:بسته توسعه نهایی اندروید بسته رسمی توسعه بازی Unity گزینه های دیگر برای توسعه بازی اندروید

یونیتی و اندروید استودیو با هم برای انجام تقریباً هر نوع توسعه بازی اندروید کافی خواهند بود. با این حال، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است در شرایط خاص برای برخی از توسعه دهندگان جذاب باشد.

به عنوان مثال، Unreal Engine یک جایگزین قدرتمند ایرانیان سایبر برای Unity برای علاقه مندان به توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی است.

در حالی که Unreal به لطف قدرت گرافیکی فوق‌العاده‌اش بازی سازی اندروید در رایانه‌های شخصی محبوب است، دستیابی به آن دشوارتر از Unity است و به خوبی به توسعه موبایل دوبعدی کمک نمی‌کند. به‌روزرسانی‌ها به‌تدریج به دنبال تغییر آن هستند، اما در حال حاضر، یونیتی انتخاب ارجح برای توسعه بازی‌های اندرویدی است.

ویژوال استودیو با پسوند Xamarin جایگزین خوبی برای اندروید استودیو است. اگر نمی‌خواهید از موتور بازی استفاده کنید، اما می‌خواهید محصول نهایی خود را به اندروید و iOS پورت کنید، این یک گزینه قوی است. بسیاری از مردم ویژوال استودیو را بصری‌تر از اندروید استودیو می‌دانند و شما با سی شارپ کمی ساده‌تر از بازی سازی اندروید جاوا کدنویسی می‌کنید.

پشتیبانی کمی نسبت به اندروید استودیو جامع‌تر است، اگرچه نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس قرار گیرند.

استودیوی ویژوال بازی سازی اندروید

بازی سازان

در نهایت، برای کسانی که نمی‌خواهند تعداد زیادی کد بازی سازی اندروید یاد بگیرند، تعدادی سازنده بازی در دسترس هستند که برنامه‌نویسی کمی دارند. تا حد زیادی قدرتمندترین آنها GameMaker Studio 2 است. این یک موتور بازی قدرتمند و IDE است که روند ساخت بازی را تا حد امکان ساده می کند. این ابزار رایگان نیست، اگرچه مقرون به صرفه است، و شامل کدهایی در سطوح بالاتر است.

 با این حال، در مقایسه با امثال Unity، به طور قابل توجهی منحنی یادگیری کمتری را نشان می دهد، در حالی که هنوز مجموعه ای حرفه ای از ابزارها را ارائه می دهد. در واقع عناوین محبوبی مانند Hyper Light Drifter بوده اندen با استفاده از GameMaker ساخته شده است.

گزینه های «بازی ساز» بسیار بیشتری نیز وجود دارد. اگر قصد ندارید بازی سازی اندروید حرفه ای شوید یکی از مبتدی ترین گزینه ها GameSalad است.همچنین ببینید: آموزش آسان GameMaker Studio برای مبتدیان

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • javad salehi

بازی سازی اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی