یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال زبانی با کاربری آسان و منبع باز زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید برای توسعه اندروید هستید، ارزش آن را دارد که Lua را در نظر بگیرید. این زبان برنامه نویسی سطح بالا اغلب برای بازی هایی مانند Warcraft یا Angry Birds استفاده می شود.

این یک موتور بازی کاملاً کاربردی است که برای ایجاد بازی‌های ساده مفید است، اما بازی‌های پیچیده‌تر همچنان احتمالاً به جایگزین قوی‌تری مانند C++ یا C# نیاز دارند.

6. BASIC (بومی)

اگرچه نام "BASIC" ممکن است ساده به نظر برسد، اما در واقع یک مخفف بسیار طولانی است. BASIC یا "کد دستورالعمل نمادین همه منظوره مبتدیان" منطقی، ساده و مفید است و گزینه ای عالی برای مبتدیان اندرویدی ارائه می دهد.

در حالی که BASIC یک زبان برنامه نویسی اندروید با زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید پشتیبانی جهانی نیست، شما همچنان می توانید برنامه های مفیدی را با آن ایجاد کنید. این یک مکان سریع و کاربردی برای شروع است، اما ما همچنان استفاده از زبان دیگری را برای برنامه های پیچیده تر توصیه می کنیم.

برای ساده‌سازی فرآیند و ایجاد سریع‌تر برنامه‌های جذاب، می‌توانید از بک‌اند کم‌کد Back4App برای پشتیبانی از فرآیند توسعه اندروید خود استفاده کنید.

7. React Native (Cross-Platform)

React Native به عنوان یک پروژه هکاتون داخلی فیس بوک شروع ایرانیان سایبر به کار کرد اما به سرعت به یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی تبدیل شد که می توانست برنامه هایی را ایجاد کند که روی هر پلتفرمی اجرا شوند.

React Native یک زبان چند پلتفرمی است، به این معنی زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید که شما نیازی به ساخت برنامه های جداگانه برای اندروید و iOS ندارید. این زبان کدنویسی قوی برای توسعه برنامه‌های پرطرفدار مانند Airbnb و Uber استفاده شده است و اغلب به آن «آینده برنامه‌های ترکیبی» می‌گویند.

با React Native، می‌توانید بخش‌هایی از کد بنویسید که می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده مجدد قرار گیرند. هنگامی که کد را استقرار می‌کنید، می‌توانید به راحتی آن را برای پلتفرم‌های مربوطه سفارشی کنید و به سادگی جزئیات ظریف‌تر و عناصر را سبک‌سازی کنید.

علاوه بر این، React Native شامل تعدادی مؤلفه از پیش ساخته شده است که از طریق یک کتابخانه منبع باز در دسترس هستند. این زبان برای ایجاد برنامه‌های اندرویدی که پاسخگوتر، سریع‌تر و روان‌تر هستند، ایده‌آل است و تعدادی از کتابخانه‌های پشتیبانی کننده و افزونه‌های شخص ثالث کار را آسان‌تر می‌کنند.

8. فلاتر (کراس پلتفرم)

Flutter توسط Google به عنوان یک SDK برنامه تلفن همراه زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید توسعه داده شد و راهی آسان و سریع برای ایجاد برنامه‌های تلفن همراه غنی و با کارایی بالا ارائه می‌کند که می‌توانند به راحتی در Android یا iOS مستقر شوند.

Flutter یک چارچوب توسعه برنامه ارائه می دهد که از زبان برنامه نویسی Dart استفاده می کند و شامل یک کتابخانه غنی از ابزارها و ویجت ها برای کمک به ایجاد تجربیات برنامه های همه جانبه و بسیار بصری است.

با Flutter، می‌توانید برنامه‌های متقابل پلتفرمی ایجاد کنید که به همان اندازه برنامه‌های بومی روان هستند، و قابلیت استفاده مجدد کد به این معنی است که می‌توانید کد خود را زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید سریع‌تر بنویسید.

این چارچوب علاوه بر ارائه یک کتابخانه گسترده از ویجت‌های رابط کاربری برای کمک به توسعه برنامه‌های بصری خیره‌کننده، امکان سفارشی‌سازی ویجت‌ها را نیز فراهم می‌کند تا بتوانید به تجربه بومی غنی مورد نظر برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید خود در یک زبان برنامه‌نویسی اندروید دست پیدا کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی