یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

توسعه بازی یکی از آن زمینه‌هایی است که تنها در بازی سازی بدون کد نویسی اندروید صورتی می‌توانید در آن شرکت کنید که صمیمانه عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید. ایجاد یک بازی واحد یک چیز است. تا زمانی که بتوانید هر چیزی را که ذهنتان می‌تواند تصور کند بسازید، ساعت‌ها طول می‌کشد تا در این کار مهارت پیدا کنید. بنابراین، سوال واقعی این است که آیا شما صبر و رانندگی دارید؟

چگونه یک اپلیکیشن بازی بسازید؟ما به روند کلی ایجاد یک برنامه بازی نگاه می کنیم:

یک ایده را توسعه دهید

وقت خود را صرف کنید. باید اجازه دهید ذهنتان آزاد بماند. بازی سازی بدون کد نویسی اندروید به یاد داشته باشید، این فقط در مورد گرافیک نفس گیر یا مکانیک بازی نیست. یک ایده خوب از همه اینها پیشی خواهد گرفت.

دو بازی را مثال می زنیم. Asphalt 9 و Hill Climb Racing. هر دو بازی های مسابقه ای هستند، اما Hill Climb Racing از این نظر متفاوت است که دید سوم شخص دارد و مردم باید ماشین را متعادل کنند، که نیاز به تمرکز دارد و در نتیجه اعتیاد آور است.

ما نمی گوییم آسفالت بازی خوبی نیست. این ممکن است خیره کننده ترین بازی اتومبیل رانی باشد که تا به حال برای موبایل تولید شده است. Hill Climb Racing به گرافیک یا رابط کاربری Asphalt نزدیک نیست. اما در مورد تعداد دانلودها، Hill Climb Racing بیش از 500 میلیون دانلود دارد در حالی که Asphalt تنها با 10 میلیون بار از آن عقب است.

اکثر بازی‌های موفقی مانند Angry Birds، Flappy Bird و Temple Run به دلیل ایده‌هایشان اعدادی برای افتخار دارند. توسعه دهندگان آنها تجربه جدیدی به مردم دادند. با فکر کردن خارج از چارچوب، آنها به یک شکل دیدگاه مرسوم مردم را در مورد بازی ها تغییر دادند. شما باید همین کار را انجام دهید.

تصمیم بگیرید که بازی سازی بدون کد نویسی اندروید دوبعدی یا سه بعدی است

مرحله دیگر تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بازی باید دو بعدی باشد ایرانیان سایبر یا سه بعدی است. ایده این است که بازی را درست جلوه دهید و احساس کنید، و حتی اگر سه بعدی پیشرفته تر باشد، ممکن است همیشه تصمیم درستی نباشد.

ایجاد یک بازی سه بعدی به منابع بیشتر و سیستم های قدرتمند نیاز دارد. یک بازی سه بعدی ممکن است در برخی موارد غیر ضروری به نظر برسد. Flappy Bird یک مثال عالی است. مهم نیست که چند استودیو بازی را کپی کرده اند و برخی حتی آن را سه بعدی کرده اند، نسخه اصلی دو بعدی همیشه بهترین بوده است.

در برخی موارد، بازی ها ممکن است نیاز به ترکیب اشیاء سه بعدی در یک محیط دو بعدی داشته باشند. به عنوان مثال، بازی محبوب Fruit Ninja از میوه های سه بعدی در مقابل پس زمینه دو بعدی ساده استفاده می کند.

یک پلتفرم را بازی سازی بدون کد نویسی اندروید انتخاب کنید

مرحله بعدی انتخاب یک پلت فرم است. شما می توانید یک بازی را به صورت بومی برای یک محیط ایجاد کنید، یا می توانید به سراغ برنامه های کراس پلتفرم یا وب بروید.

یک برنامه بومی برنامه ای است که به صراحت برای یک سیستم عامل ایجاد شده است. از طرف دیگر، یک بازی کراس پلتفرم می تواند بر روی بیش از یک سیستم عامل اجرا شود و یک برنامه مبتنی بر وب می تواند مستقیماً روی مرورگرهای وب اجرا شود.

ما یک مقاله داریم، Native vs Hybrid Development App، که در بازی سازی بدون کد نویسی اندروید آن می توانید ایده کاملی از همه این مفاهیم به دست آورید.

کد بازی

یادگیری جاوا برای اکثر برنامه نویسان بازی پایه است زیرا یک زبان پویا ساده با برنامه های کاربردی زیاد است. همچنین، مردم جاوا را انتخاب می کنند زیرا شبیه به زبان برنامه نویسی دیگر برای بازی ها، C++ است که کنترل بهتری بر سخت افزار می دهد. یادگیری آنها در کنار هم آسان است.

بازی هایی مانند Star Wars Galaxies و Runescape در جاوا بازی سازی بدون کد نویسی ایجاد شده اند در حالی که Counter-Strike و Football Pro از C++ استفاده می کنند. همانطور که جاوا و C++ را یاد می گیرید، یادگیری سایرین برای شما ساده تر خواهد بودزبان ها.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی