یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

بیایید سعی کنیم Hello World خود را اجرا کنیم! برنامه ای کد های برنامه نویسی اندروید که به تازگی ایجاد کرده ایم. من فرض می کنم شما AVD خود را هنگام تنظیم محیط ایجاد کرده اید. برای اجرای برنامه از اندروید استودیو، یکی از فایل های فعالیت پروژه خود را باز کنید و روی نماد Run Eclipse Run Run از نوار ابزار کلیک کنید. Android Studio برنامه را روی AVD شما نصب می کند و آن را راه اندازی می کند و اگر همه چیز با تنظیمات و برنامه شما خوب باشد، پنجره شبیه ساز زیر نمایش داده می شود -

اندروید Hello World

تبریک می گویم!!! شما اولین برنامه اندروید خود را توسعه کد های برنامه نویسی اندروید داده اید و اکنون فقط ادامه آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید تا به یک توسعه دهنده عالی اندروید تبدیل شوید. همه بهترین ها"برنامه من به گیرنده پخش نیاز دارد.

 آیا کسی می تواند به من یادآوری کند که چگونه می توانم یک گیرنده پخش را کدنویسی کنم؟ و در حالی که شما در آن هستید، چگونه یک فعالیت نتیجه را نشان می دهد؟ اوه، هک. کجا می توانم همه این موارد را سریع پیدا کنم؟"

داشتن نمونه هایی از انواع کدهای مورد استفاده در توسعه اپلیکیشن اندروید به صورت آماده می تواند کمک بزرگی باشد. شما در اینجا نمونه های زیادی پیدا می کنید.

و فراموش نکنید - وقتی یک کلاس فعالیت جدید ایجاد می کنید، باید یک عنصر مربوطه را به فایل AndroidManifest.xml خود اضافه کنید. فیلتر هدف عنصر OtherActivity چیزی شبیه به این است:

برای دریافت نتیجه از یک فعالیت، کد زیر (یا چیزی شبیه به آن) کد های برنامه نویسی اندروید را به برنامه خود اضافه کنید:و در فعالیتی که نتیجه را ایجاد می کند، کدی از نوع زیر اضافه کنید:

یک سرویس معمولاً کار خود را بدون مزاحمت (یا حتی اطلاع) کاربر ایرانیان سایبر انجام می دهد. برای مثال، یک سرویس قیمت سهام ممکن است به وب دسترسی پیدا کند و آخرین قیمت‌های انتخاب‌های مورد علاقه کاربر را دریافت کند. فعالیت برنامه دیگری ممکن است داده‌ها را از سرویس دریافت کند و داده‌ها را روی صفحه دستگاه نمایش دهد.

در بسته دیگری کد تماس با هواشناسی را قرار می دهید. در اینجا چند کد نمونه وجود دارد:

البته، هیچ برنامه ای بدون برخی عناصر در فایل مانیفست زنده نمی ماند. برای ثبت خدمات این بخش، به عنصری از نوع زیر نیاز دارید:گیرنده های پخش

وقتی پخشی انجام می دهید، قصدی را به طبیعت پرت می کنید. گیرنده های پخش با فیلترهای هدف سازگار بیدار می شوند و با اطلاعات پخش کار مفیدی انجام می دهند. (پس از انجام کاری با اطلاعات پخش، گیرنده دوباره به خواب می رود. در تجسم بعدی من، می خواهم یک گیرنده پخش باشم.)

برای ایجاد گیرنده پخش خود، کلاس BroadcastReceiver Android را گسترش می دهید و یک روش onReceive را اعلام می کنید. به عنوان مثال، کد زیر به پخش های منطبق پاسخ می دهد:

می توانید یک گیرنده پخش را درکد های برنامه نویسی اندروید  فایل AndroidManifest.xml خود ثبت کنید:

برای انعطاف بیشتر، می توانید یک گیرنده را در کد جاوا خود ثبت کنید. کد جاوا زیر اساساً همان کاری را انجام می دهد که عنصر

ارائه‌دهنده محتوای یک برنامه، داده‌ها را در اختیار سایر برنامه‌هایی قرار می‌دهد که در همان دستگاه اجرا می‌شوند. رابط ارائه دهنده شبیه رابط پایگاه داده است، با جداول، ردیف ها، مکان نماها و همه چیزهای خوب. به عنوان مثال، کد پرس و جو از یک ارائه دهنده محتوا به شکل زیر است:

یک قطعه مانند یک نمای است - یک چیز قابل مشاهده کد های برنامه نویسی اندروید که می توانید در یک فعالیت نمایش دهید. اما برخلاف نما، یک قطعه روش‌های چرخه حیات خاص خود را دارد. بنابراین اندروید می‌تواند یک پشته کوچک از قطعات درون یک اکتیویتی ایجاد کند. هنگامی که کاربر دکمه بازگشت را فشار می‌دهد، اندروید قطعه‌ای را از پشته خارج می‌کند. (اگر هیچ قطعه ای برای پاپ وجود نداشته باشد، Android کل فعالیت را از پشته وظیفه خارج می کند.)

می توانید یک قطعه را در طرح فریم زیر قرار دهید:

برای قرار دادن یک قطعه در طرح، یک تراکنش قطعه کد های برنامه نویسی را انجام می دهید. در اینجا یک تراکنش قطعه به نظر می رسد:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی