یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 بسیار سریع است و بر روی ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت موتور جاوا اسکریپت V8 گوگل کروم ساخته شده است و کتابخانه آن برای اجرای کد سریع است.

Node.js از یک مدل تک رشته ای با حلقه رویداد استفاده می کند.گره. JS بسیار مقیاس پذیر است زیرا به روش غیر مسدود کننده پاسخ نمی دهد.

برنامه های Node.js هرگز داده ها را بافر نمی کنند و به راحتی داده ها را به صورت تکه ای خروجی می کنند.

شما همچنین می توانید Node را استخدام کنید. شرکت توسعه JS از کاربردها و ویژگی های Node.Js به طور کامل استفاده کند

5) PHONEGAP/CORDOVA

PhoneGap (توزیع Apache Cordova) یک چارچوب توسعه نرم‌افزار است که به شما کمک می‌کند تا از مهارت‌های توسعه وب موجود خود برای ساخت سریع برنامه‌های تلفن همراه ترکیبی که با HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته شده‌اند، دوباره استفاده کنید. از این رو، این دقیقاً یک چارچوب برنامه تلفن همراه جاوا اسکریپت نیست، با این حال، ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت مهم است که قبل از شروع در مورد PhoneGap بدانید.

PhoneGap به عنوان یک رسانه بین کدهای برنامه وب شما و APIهای سیستم عامل تلفن همراه کار می کند. این نمودار به شما در درک بهتر کمک می کند:

فن آوری phonegap چگونه کار می کند با احترام: phonegap.com

با کمک PhoneGap، می‌توانید از همان کدهایی که در جاوا اسکریپت، HTML و CSS نوشته‌اید ایرانیان سایبر استفاده کنید و APIهایی را برای سیستم‌عامل‌های تلفن همراه مانند Android و iOS ایجاد کنید.

 به غیر از PhoneGap، چند ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت فریمورک دیگر وجود دارد که می تواند به تبدیل فایل های جاوا اسکریپت شما به API های موبایل کمک کند. Xamarin، Ionic، Corona برخی از موارد افتخاری هستند.

مطالب مرتبط: Xamarin یا Ionic: کدام را انتخاب کنیم؟

6) تیتانیوم

Appcelerator’s Titanium یک پلت فرم توسعه برنامه منبع باز است که امکان ایجاد برنامه های بومی (موبایل و دسکتاپ) را با استفاده از فناوری های وب مانند HTML، جاوا اسکریپت و CSS فراهم می کند. Titanium Mobile SDK یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های توسعه موبایل بین پلتفرمی است که امروزه با بیش از 916109 توسعه‌دهنده تلفن همراه و 460، 587، 474 دستگاه، برنامه‌های مبتنی بر شتاب‌دهنده را اجرا می‌کنند. برنامه های ترکیبی با کیفیت بالا، مقیاس پذیر و تعاملی را با کمک توسعه برنامه های متقابل پلت فرم سفارشی بسازید.

خدمات توسعه.در اینجا معماری نحوه ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت عملکرد تیتانیوم آمده است:

معماری تیتنیوم - فریمورک های برتر جاوا اسکریپت برای موبایل.بیشتر بخوانید: 15 ابزار برتر توسعه Frontend در سال 2018

7) جی کوئری موبایل

چارچوب jQuery Mobile دستور کار «کمتر بنویس، بیشتر انجام بده» را به سطح بعدی می برد. این یکی از برترین فریم ورک های برنامه موبایل جاوا اسکریپت برای موبایل برای ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت ساختن یک اپلیکیشن یا وب سایت سازگار با موبایل است.

jQuery Mobile از تعدادی رابط کاربری پشتیبانی می‌کند که با پلتفرم‌های مدرن مانند Android، iOS و قدیمی‌ترین پلتفرم‌ها مانند Opera Mini و Nokia Symbian سازگار هستند. با کمک PhoneGap، می توانید کد اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت برنامه وب جی کوئری خود را با یک برنامه تعاملی iOS یا Android ادغام کنید.

توسعه برنامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی