یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اگر ترجیح می دهید پول نقد به جای کسب درآمد با بازی اندروید سکه یا امتیاز پاداش بگیرید، InboxDollars را بررسی کنید. این برنامه رایگان مجموعه ای عالی از بازی های رایگان و پولی را ارائه می دهد که می توانید برای کسب درآمد نقدی بازی کنید. برخلاف سایر برنامه ها، می توانید درآمد خود را با دلار واقعی بازخرید کنید.

بیش از 30 بازی رایگان وجود دارد که می توانید بازی کنید، از جمله جستجوی کلمه، استخر، تعقیب، سودوکو، بازی با ورق و غیره. میانگین درآمد هر فعالیت از 25 سنت تا 5 دلار متغیر است، بنابراین رشد پول شما آسان است.

پس از آماده شدن برای نقدینگی، می توانید وجه نقد را برداشت کرده و به حساب جاری یا حساب پس انداز خود واریز کنید.

همچنین می توانید برخی از راه های دیگر کسب کسب درآمد با بازی اندروید درآمد با InboxDollars را بررسی کنید، از جمله نظرسنجی، جستجوی وب و موارد دیگر.

7. دومینو طلا

Dominoes Gold درست مانند دومینوهای واقعی است، فقط شما می توانید برای جوایز واقعی بازی کنید.

این یک بازی سریع است که در آن شما برای کسب بالاترین امتیاز رقابت می کنید تا زمان تمام شود.

مسابقات روزانه دومینو نیز وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید. به طور معمولی و رایگان بازی کنید، در چالش های مبتدی تا متوسط ​​بازی کنید یا به لیگ حرفه ای بپیوندید.

برنده ها شامل پول نقد کسب درآمد با بازی اندروید و جوایز دیگر می شود.

مسابقات نقدی در برخی ایالت ها در دسترس نیستند. توجه: مسابقات نقدی در AZ، AR، CT، DE، FL، IN، LA، ME، MT، SC، SD و TN در دسترس نیستند.

8. روز پرداخت استخر

آنها را جمع کنید و برای بازی 8 توپ بیلیارد آماده شوید. عاشقان بیلیارد واقعا از این بازی Pool Payday لذت خواهند برد و حتی پول نقد نیز برنده خواهند شد. شما می توانید در یک بازی زنده یک به یک برای ایرانیان سایبر سرگرمی، برای کسب سود و حتی هر دو رقابت کنید.

بازی نسبتاً آسان است. و ما دوست داریم که کسب درآمد با بازی اندروید چگونه به شما یک خط دید بالای سر می دهد و به شما کمک می کند توپ نشانه را ردیف کنید.

هنگامی که توپ شما در جیب قرار می گیرد، جمعیت تشویق می کنند و امتیاز دریافت می کنید. برای تمرین، آفلاین بازی کنید.

برای رقابت و بردن پول نقد بالقوه به خانه، گزینه آنلاین را برای بازیکنان 17 سال و بالاتر انتخاب کنید.

گزینه های پرداخت Paypal و Apple Pay هستند.

9. خوش شانسی

لوگوی برنامه بازی lucktastic

آیا به بازی های اسکرچ آف کسب درآمد با بازی اندروید معتاد هستید؟ Lucktastic یک بازی رایگان است که می تواند به شما کمک کند تا آن خواسته را برآورده کنید و بدون خرید بلیط فیزیکی، پول بدست آورید.

جوایز می توانند تا 10000 دلار هم برسند، بنابراین شانس کسب درآمد واقعی را دارید.

همچنین می توانید برنده های خود را برای کارت های هدیه و جوایز دیگر بازخرید کنید. بیشتر پرداخت های نقدی کمتر از 25 سنت است، اما اگر چندین بار خوش شانس باشید، می تواند به سرعت افزایش یابد.

شما نیز می توانید امتیاز کسب کنید، که کسب درآمد با بازی اندروید می تواند برای جوایز در فروشگاه جایزه بازخرید شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی