یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با فروش 60 میلیون نسخه در سراسر جهان، آیا بازی ماینکرافت حرام است بازیکنان ترکیه احتمالاً تنها بخش کوچکی از جامعه جهانی هستند. و ممکن است در آینده جزء کوچکتری باشند زیرا تنها گزینه آنها برای بازی در حال حاضر شامل نرم افزارهای غیرقانونی است.

Mojang به طور فزاینده ای Minecraft را به عنوان نوعی پلتفرم برای انواع مختلف بازی، از جمله عناصر اجتماعی و هزاران بازی، معرفی کرده است. این نیاز به ثبت نام به عنوان کاربر و ورود به بازی به عنوان آن کاربر دارد.

 با تحریم ترکیه، بسیاری از کاربران در آنجا به دلیل نیاز به ورود به بازی، نمی‌توانند آخرین نسخه‌های Minecraft را برای رایانه شخصی بازی کنند. این احتمالاً توضیح می دهد که چگونه برخی از سازه های قدیمی هنوز در طبیعت وجود دارند.

 به گزارش رسانه‌های محلی، وزارت خانواده و سیاست‌های اجتماعی تحقیقاتی را که در مورد Minecraft آغاز کرده است، به پایان رسانده و از مقامات خواسته است تا این بازی ویدیویی محبوب را به این آیا بازی ماینکرافت حرام است دلیل که کودکان را تشویق به توسل به خشونت می‌کند، ممنوع کنند.

به گزارش روزنامه هابرتورک، گزارشی که توسط اداره کل خدمات کودکان این وزارتخانه تهیه شده بود با دستورالعملی برای مراحل قانونی ممنوعیت شروع بازی به اداره امور حقوقی این وزارتخانه ارسال شد.

Minecraft یک بازی ویدیویی است که به بازیکن این امکان را می دهد که با مکعب ها به صورت دو بعدی یا سه بعدی طراحی کند. بازی دارای چندین حالت است و در برخی از حالت ها، بازیکن برای ادامه باید زنده بماند.

اگرچه بازی را می توان به عنوان تشویق کننده خلاقیت در کودکان با اجازه دادن به آنها برای ساخت خانه ها، زمین های کشاورزی و پل ها در نظر گرفت، اما اوباش [موجودات متخاصم] باید برای محافظت آیا بازی ماینکرافت حرام است از این سازه ها کشته شوند. به طور خلاصه، بازی مبتنی بر خشونت است.

این گزارش که بر اساس تجربه بازی یک کودک 9 ساله تهیه شده است، اضافه ایرانیان سایبر می کند که برخی از کودکان ممکن است پس از بازی Minecraft دنیای واقعی را با دنیای بازی اشتباه بگیرند و آنها را به این باور برساند که شکنجه حیوانات برای آنها درد ایجاد نمی کند.

همچنین پیشنهاد می‌کند که این بازی می‌تواند منجر به "انزوای اجتماعی" شود، در حالی که کودکان را در معرض خطرات اجتماعی در قالب چند نفره، مانند سوء استفاده و قلدری قرار می‌دهد.

وزارت خانواده، که در ابتدا تحقیقات خود را برای کشف اینکه آیا خشونت علیه زنان در Minecraft تشویق می‌شود، آغاز کرد، انتظار می‌رود به زودی شکایتی قانونی ارائه کند. سپس دادگاه تصمیم خواهد گرفت که آیا ممنوعیتی را اعمال کند یا خیر.

Minecraft که به قیمت 2.5 میلیارد دلار به مایکروسافت آیا بازی ماینکرافت حرام است فروخته شد، بحث هایی را در ایالات متحده به دلیل داشتن عناصر خشونت آمیز به راه انداخت.

هابرتورک به نقل از اوندر کاپلان، اتاق کافی‌نت‌های اینترنتی در آنکارا، در این گزارش گفت: «هیچ کشوری وجود ندارد که Minecraft را ممنوع کرده باشد».

به گفته یک وب سایت نظارتی Engelli Web، بیش از 67000 وب سایت توسط مقامات ترکیه مسدود شده است.

کتابی در مورد Minecraft یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودکان در ترکیه است که 80000 نسخه در طی هفت ماه فروخته شد. Minecraft یک بازی کامپیوتری سه بعدی است که بازیکنان می توانند هر چیزی را آیا بازی ماینکرافت حرام است بسازند. این بازی که به عنوان یک «لگو آنلاین» توصیف شده است شامل ساختن بلوک‌ها و ایجاد ساختار در محیط‌ها و زمین‌های مختلف است. این بازی در دنیای مجازی اتفاق می‌افتد که شامل جمع‌آوری منابع، ساخت آیتم‌ها، ساخت و ساز و مبارزه می‌شود.

این یکی از محبوب ترین بازی ها در حال حاضر در جهان است و می تواند راهی عالی برای کودکان برای یادگیری خلاقیت و کار با یکدیگر باشد.

Minecraft را می توان در رایانه، تلفن، تبلت و کنسول بازی کرد. این بازی ماینکرافت حرام است بازی بسته به دستگاهی که از آن استفاده می کنید می تواند حدود 20.00 یورو هزینه داشته باشد.

آیا محدودیت سنی وجود دارد؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی