یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

رمز شهر ماین کرافت

بدیهی است که چشمم به جاده در رمز شهر ماین کرافت حین خواندن کتاب بسیار دشوار است، بنابراین من فقط کتاب را می خوانم و جاده را نادیده می گیرم. از هر عابر پیاده ای که ممکن است برخورد کرده باشم عذرخواهی می کنم. عدالت کور است!

هنوز جنایتکار از من فرار می کند. واضح است که او به اندازه من خوش تیپ حیله گر است. بنابراین از ماشین بیرون می‌پرم (احتمالاً باید اول آن را پارک می‌کردم - اوه خوب) و تصمیم گرفتم در شهر قدم بزنم. شاید من شانس بیشتری برای نابود کردن جنایت برای همیشه و همیشه و همیشه با پای پیاده داشته باشم؟

همانطور که شهر را کاوش می کنم، مغازه های زیادی پیدا می کنم که درهای آن قفل نیست، هیچ ساکنی که از انبار و صندوقچه های پر از غارت محافظت می کند. من مطمئناً می توانم بفهمم که رمز شهر ماین کرافت چرا یک جنایتکار این مکان را دوست دارد. بالاخره من با دزدی از آنها خوش می گذرانم و حتی یک جنایتکار هم نیستم!

جیب های پر از غارت/افزایش وزن اخیر شروع به کند کردن من کرد. اما به زودی مشکلات بزرگتری برایم پیش آمد.

مشکلات مرده

به نظر می رسد این شهر مشکل زامبی دارد. این بد است، زیرا من یک مشکل پنهانی-من-کاملاً بزدل-و-زامبی-من-مثل یک بچه-موقع-و-گریه-میکنم-دارم.

اما گریه کردن مانند یک نوزاد باید منتظر بماند - این شهر به ایرانیان سایبر من نیاز دارد! به همین دلیل متاسفم که به هر حال کاملاً مثل یک بچه شروع کردم به گریه کردن. و بعد فرار کرد. همچنین مانند یک نوزاد.

ناامید از سرپناه/ایمنی/یک آغوش، به رمز شهر ماین کرافت غریبه ای با ظاهری دوستانه نزدیک می شوم تا بتوانم برای نزدیک ترین مخفیگاه راهنمایی بپرسم:

خوب، زمانی نیست که فقط در سوگ مرگ خودم بایستم - من یک جنایتکار دارم که باید ردیابی کنم. حیف که فراموش کردم آن شماره غریبه خوب را بگیرم - مطمئنم که قرار بود ما از BFF باشیم و او می توانست به من کمک کند تا مجرم را جستجو کنم!

در واقع، برای اینکه به خودم یادآوری کنم که جنایتکار چه شکلی است، تصمیم گرفتم نگاهی دیگر به پوستر تحت تعقیب بیندازم.

یک دقیقه صبر کن...

وای، BFF جدید من مطمئناً شبیه به شخص کاملاً متفاوت در پوستر تحت تعقیب است. چه تصادف خنده‌داری!

DIM محلی نمی تواند جنایت را بگیرد

فهمیدن اینکه من یک شکست کامل و مطلق بودم خیلی جالب نبود. حتی یک دوچرخه سواری دلپذیر در شهر نمی تواند کمک کند. شاید چون دوچرخه سواری بلد نیستم؟

دوچرخه تصادف کرده ام پیاده می شوم و با بدبختی در خیابان هایی راه می روم که به شدت شکست خورده بودم. مردی فریاد زد: "من عاشق این شهر هستم!" در صورت من.من هم همینطور رمز شهر ماین کرافت رفیق من هم همینطور.

روحیه بد من هیچ نشانه ای از بهبود را نشان نمی داد. به یک سالن سینما برخورد کردم. شاید دیدن یک فیلم باعث خوشحالی من شود؟

باه! با دانستن شانس من، احتمالاً فقط چیزی شبیه به "کسی که بستنی را می‌ریزد بدون اینکه اولاً چیزی از آن را بخورد: فیلم" را نشان می‌دهند.

بنابراین من تصمیم می‌گیرم به رمز شهر ماین کرافت جای این مدرسه حرکت کنم:شاید در سالن های خوب این هودر آموزش و پرورش، می توانم یاد بگیرم که چگونه کمتر احمق باشم؟

داخل سالن قدم می زنم و چند "قفسه" در سالن پیدا می کنم (کلیدهایی که صندوقچه های حاوی کتاب های مدرسه و سیب را نشان می دهد - تمیز!)

سیب در دست، در نزدیکترین کلاس را با لگد باز می کنم و رمز شهر ماین کرافت می نشینم. پاهایم را روی میز می‌گذارم و می‌گویم: «Sup Teach». "به من چند هوشمندی بیاموز!"

  • ۰۱/۰۱/۱۷
  • javad salehi

رمز شهر ماین کرافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی