یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

همه ربات‌ها شبیه HAL 9000 در سال 2001 نیستند: ادیسه ربات ها چه کارهایی انجام می دهند  فضایی یا سگ بزرگ - یک ربات چهارپایی در زمین ناهموار با حسگرهای پیچیده، ژیروسکوپ و محرک‌های هیدرولیک - از Boston Dynamics. برخی از آن‌ها ویژگی‌هایی شبیه انسان دارند (اندروید)، در حالی که برخی دیگر همگی اندام‌های مکانیکی هستند (PackBot). برخی دیگر شبیه جاکلیدی (تاماگوچی) یا اسباب‌بازی‌های خس خس کردن (رومبا) هستند.

با این حال، همه ربات ها دارای برخی ویژگی های مشترک هستند، مانند موارد زیر:ساخت مکانیکی قطعات الکتریکی برنامه نویسی کامپیوتر

با پیشرفت هوش مصنوعی و نرم افزار، ربات ها باهوش تر، کارآمدتر خواهند شد و چالش های پیچیده تری را بر عهده خواهند گرفت.

اتوماسیون فرآیند رباتیک و اتوماسیون ربات ها چه کارهایی انجام می دهند فرآیند هوشمند

فناوری اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) شامل طراحی، استقرار و استفاده از روبات های مبتنی بر نرم افزار برای انجام کارهایی مانند موارد زیر است:

خودکار کردن فرآیندهای تجاری مبتنی بر قوانین؛ساده کردن عملیات سازمانی؛صرفه جویی در تلاش انسان؛ وهزینه های پایین تر.وظایف RPA خودکار

چند کار که می تواند با اتوماسیون فرآیند روباتیک خودکار شود.

RPA کارهای تکراری را خودکار می کند تا پرسنل انسانی بتوانند روی کارهای با ارزش بیشتر تمرکز کنند. موارد استفاده می تواند ساده (پاسخ های ایمیل خودکار) یا پیچیده (اتوماتیک هزاران شغل) باشد.

RPA پله ای برای اتوماسیون فرآیندهای ربات ها چه کارهایی انجام می دهند هوشمند پیشرفته تر (IPA) است. IPA قابلیت های تصمیم گیری، ابزارهای هوش مصنوعی و فناوری های شناختی مانند پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین را اضافه می کند.

RPA پله ای ایرانیان سایبر برای IPA

RPA منجر به سیستم‌های اتوماسیون فرآیند هوشمند پیشرفته‌تر می‌شود.

روبات ها و روباتیک: تاریخچه ای کوتاه

نمایشنامه سال 1921، R.U.R. که مخفف ربات های جهانی Rossum است، توسط نویسنده چک، کارل کاپک، برای اولین بار کلمه "ربات" را معرفی کرد. این ربات ها به جای ربات ها چه کارهایی انجام می دهند  ماشین، افراد مصنوعی بودند و می توانستند خودشان فکر کنند، بنابراین تا حدودی شبیه اندرویدهای مدرن هستند. آیزاک آسیموف گفت که Capek کلمه ربات را به همه زبان هایی که داستان علمی تخیلی به آنها نوشته می شود کمک کرد. آسیموف کلمه رباتیک و معروف سه قانون رباتیک خود را در داستان خود "Runaround" معرفی کرد.

اولین ربات‌ها، اگرچه در آن زمان به این نام خوانده نمی‌شدند، در واقع به چندین قرن قبل از دهه بیست میلادی بازمی‌گردند. در سال 1478، لئوناردو داوینچی یک خودروی خودکشش را طراحی کرد - ربات ها چه کارهایی انجام می دهند که هنوز برای طراحی‌های روباتیک تأثیرگذار است. در حالی که این سیستم خودمختار نتوانست از تخته طراحی عبور کند، در سال 2004 تیمی از دانشمندان ایتالیایی طرح آن را به عنوان یک مدل دیجیتال تکرار کردند و ثابت کردند که کار می کند.

کار راهگشا آسیموف و داوینچی زمینه را برای تحولات بعدی فراهم کرد. در سال 1950، دانشمند کامپیوتر انگلیسی، آلن تورینگ، تست تورینگ را که در ابتدا The Imitation Game نامیده می شد، توسعه داد و پایه و اساس تحقیقات بیشتر در زمینه هوش مصنوعی و روباتیک را ایجاد کرد.

تست تورینگ چگونه کار می کند

تست تورینگ که توسط آلن تورینگ ابداع شده است، روشی است برای ربات ها چه کارهایی انجام می دهند 3 بررسی اینکه آیا یک دستگاه هوش مصنوعی (رایانه، ربات و غیره) می تواند مانند یک انسان فکر کند یا خیر.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی