یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

فیلم آموزش sql server

عبارات تجزیه و تحلیل داده ها (DAX) به فیلم آموزش sql server عنوان یک زبان پرس و جو برای Tabular SSAS، Power BI Desktop و PowerPivot درک می شود. از نظر فنی، DAX کتابخانه ای از توابع و عملگرها است که می توان از آن برای توسعه فرمولی استفاده کرد که می تواند با موتور Vertipaq استفاده شود. شباهت فرمول‌های DAX با فرمول‌های اکسل به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا نسبتاً سریع‌تر با نحو DAX آشنا شوند.

آموزش SQL Server Integration Services (SSIS) 2016آموزش SQL Server Integration Services (SSIS) 2016

فرآیند A تا Z برای ساخت بسته SSIS در SQL Server 2016 با Visual Studio 2015 را بیاموزید. این آموزش گام به گام تاریخچه فناوری و ابزارها، منطق Control Flow و Data Flow، استقرار، بهینه سازی عملکرد و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. .

آموزش خدمات یکپارچه سازی SQL Server (SSIS).آموزش فیلم آموزش sql server خدمات یکپارچه سازی SQL Server (SSIS).

SQL Server Integration Services (SSIS) ابزاری است که ما از آن برای انجام عملیات ETL استفاده می کنیم. یعنی استخراج، تبدیل و بارگذاری داده ها. در این آموزش، تعدادی از موضوعاتی را که برای ساختن یک بسته SSIS باید بدانید، بررسی می کنیم.

آموزش SQL Server Master Data Servicesآموزش SQL Server Master Data Services

خدمات داده اصلی (MDS) راه حل اصلی مدیریت داده از پشته فناوری Microsoft Business Intelligence (BI) است. در این آموزش با بحث سناریوها و ملاحظات MDM شروع می کنیم. با درک موقعیت‌هایی که MDM مناسب است، معماری SQL Server Master Data Services (MDS) را که MDM را تسهیل می‌کند، درک می‌کنیم. قبل فیلم آموزش sql server از اینکه به بررسی عمیق MDS بپردازیم، باید نصب و پیکربندی MDS و به دنبال آن مفاهیم و اصطلاحات اساسی در MDS را درک کنیم.

آموزش SQL Server Rآموزش SQL Server R

R یک زبان و محیط برنامه نویسی متن باز است. این زبان بیشتر ایرانیان سایبر برای محاسبات آماری، گرافیک های آماری و علوم داده استفاده می شود و یکی از محبوب ترین زبان های علم داده است.

 R در جامعه حرفه ای محاسبات آماری، تجزیه و تحلیل پیش بینی و یادگیری ماشین مقبولیت گسترده ای به دست آورده است. R شامل تعداد زیادی کتابخانه برای یادگیری ماشینی، پردازش زبان طبیعی، دستکاری داده های خاص دامنه برای امور مالی بیوانفورماتیک، گرافیک های آماری، محاسبات موازی و غیره است.

آموزش SQL Server Report Builder 3.0آموزش SQL Server Report Builder 3.0

Report Builder ابزار تهیه گزارش مایکروسافت فیلم آموزش sql server برای کاربران تجاری است. این دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که مشابه مایکروسافت آفیس است. این آموزش آنچه را که باید بدانید برای شروع نوشتن گزارش با Report Builder 3.0 که با SQL Server 2008 R2 منتشر شده است را پوشش می دهد.

آموزش SQL Server Reporting Services 2017 (SSRS).آموزش SQL Server Reporting Services 2017 (SSRS).

SQL Server Reporting Services یا SSRS تقریباً یک دهه است که راه حل گزارش دهی برای SQL Server بوده است. در بسیاری از سازمان ها، سهولت توسعه، صفحه وب و ادغام امنیت با اکتیو دایرکتوری فیلم آموزش sql server همهSSRS به عنوان ابزار گزارش دهی منتخب حکومت می کند.

 هنوز هم امروزه این ابزار بسیار شایسته و توانا است که در دسترس بودن ویژگی و استفاده کلی رشد کرده است. برای این آموزش ما بر روی SQL Server 2017 تمرکز خواهیم کرد، اما بسیاری از ویژگی هایی که در این مجموعه آموزشی باید برجسته شوند، برای SQL Server 2016 و نسخه های قبلی اعمال می شود.

آموزش گزارش دهی موبایل SQL Server Reporting Servicesآموزش آموزش sql server گزارش دهی موبایل SQL Server Reporting Services

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • javad salehi

فیلم آموزش sql server

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی